Inloggen - Registreer  

Medewerker Financiële Administratie

Bluefin - Rijen - 15-10-2023 Naar vacature  

Ben jij de uitblinker die we zoeken?
vervallen
Werving & Selectie
Vacature details
Locatie
Rijen
Uren
40
Voor onze klant Amalthea zijn we exclusief op zoek naar een Medewerker Financiële Administratie. De Amalthea-group produceert een breed assortiment (geiten)zuivel en beschikt over een moderne productielocatie in Rijen. Hier wordt naast half harde geitenkaas en biologische koekaas ook CleardMilk geproduceerd. CleardMilk is de grondstof voor veel geitenzuivelproducten, waaronder verse kaas, witte kaas en vleesvervangers.

Om de kwaliteit en groeiambities te kunnen (blijven) realiseren is Amalthea voor de uitbreiding en ondersteuning van het finance team op zoek naar een medewerker financiële administratie.

De functie

Als medewerker financiële administratie draag je mede zorg voor de administratie van de Amalthea Group en van de gelieerde coöperatie.
De coöperatie behartigt de belangen van de aangesloten melkgeitenhouders en staat voor betrouwbaarheid en kwaliteit in producten en haar diensten.
De Amalthea Group, waar jij werkzaam gaat zijn, is verantwoordelijk voor het omzetten van deze melk in geitenkaas en andere geitenzuivelproducten. Naast de half harde geitenkaas wordt een deel van de productiecapaciteit benut voor andere melksoorten.

Plaats in de organisatie

Als medewerker financiële administratie rapporteer je direct aan de Manager Financiële administratie. Je maakt deel uit van een team van 5 mensen.

Verantwoordelijkheden

  • Het boeken van de diverse inkoopfacturen van vijf groepsmaatschappijen (Amalthea Group) in het ERP-systeem. Dit dient dagelijks bijgehouden te worden;
  • Het maken van verkoopfacturen voor Amalthea Group in het ERP-systeem;
  • Het voorbereiden/opstellen van de btw-aangiftes (zowel kwartaal als maandelijks) voor de Amalthea Group;
  • Verantwoordelijk voor de aansluiting van een set balansposities tijdens de maand- en jaarafsluiting en de beoordeling van deze posten;
  • Dagelijks dienen de banken voor Amalthea Group geboekt te worden in het ERP-systeem;
  • Betaalbatches inzetten en klaarzetten voor directie zowel in het ERP-systeem als in de bankomgeving;
  • Het wekelijks verzorgen van de debiteurenrapportages;
  • Het assisteren/ondersteunen bij het maken van diverse rapportages;
  • Het verwerken van de facturatie in de goederenadministratie van de zuivelstromen;
  • Het beoordelen en goed zetten van de uren/roosters in de urenadministratie zodat einde van de maand de uren vastgezet kunnen worden voor verloning. Dit dient elke week bijgehouden te worden en gebeurt in overleg met de ploegleiders/managers van de verschillende afdelingen/ploegen;
  • Wekelijks doorgeven van de uren aan de diverse uitzendbureaus.
Daarnaast assisteer je ook bij diverse CBS/NGZO-aangiftes en jaar enquêtes. Ook vind je het niet erg om ad-hoc werkzaamheden op te pakken, onder andere bij afwezigheid van collega’s.

Wat wordt er gevraagd?

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Minimaal enkele jaren boekhoudkundige ervaring, bij voorkeur in een productieorganisatie;
  • Ervaring met ERP is een pré;
  • Goede Excelvaardigheden;
  • 24 tot 40 uur per week;
Voordelen van solliciteren via Bluefin

Wij verzorgen een warme introductie bij de klant

We kunnen je alles vertellen over de cultuur

Actieve begeleiding bij het sollicitatieproces

Hulp bij je contractonderhandelingen

En is deze rol uiteindelijk niet de ideale match voor jou dan hebben we nog veel meer procedures waar we jou als kandidaat in mee kunnen nemen.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Bluefin