Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Bestuurssecretaresse (18 uur)
Solliciteer uiterlijk
zondag 9 oktober 2022
Putten
4 - 8 uur
3301 - 3301
Vacature
Toevoegenaan favorieten
Gemeente Putten zoekt voor de afdeling Staf een Bestuurssecretaresse (M/V) voor 18 uur per week (met mogelijke uitbreiding 4-8 uur)
Putten is een groen, gastvrij en ondernemend dorp op de Veluwe met ruim 24.000 inwoners. De ruim 180 medewerkers zetten zich in om het beleid van het gemeentebestuur uit te voeren en om op een klantgerichte wijze de inwoners van Putten te informeren en te begeleiden bij verzoeken.
De gemeente Putten ontwikkelt zich tot een maatschappelijk waardevol partner. Het partnerschap wil zeggen dat we samenwerking belangrijk vinden: samenwerking met burgers, instanties, verenigingen, instellingen, bedrijven en andere overheden. Dat vraagt om een actieve houding van ons. Het partner zijn betekent ook dat we naast elkaar staan en niet boven elkaar. Het begrip waardevol drukt uit dat onze partners in samenwerking met ons een toegevoegde waarde zien. Onze kernwaarden zijn: Gastvrijheid, Vakkundigheid, Betrouwbaarheid en Dienstverlenend.
Binnen de afdeling Staf is de uitdagende functie van bestuurssecretaresse vacant. Binnen deze functie werk je nauw samen met 2 directe collega's en voer je management ondersteunende taken uit voor de burgemeester en de wethouders. Daarbij heb je zowel interne als externe contacten.
Wat ga je doen?
- Je maakt afspraken en houdt de agenda's bij voor de burgemeester en de wethouders.
- Je neemt telefoontjes aan en leidt die al dan niet door naar burgemeester en wethouders.
- Je ontvangt en begeleidt bezoekers voor burgemeester en wethouders.
- Je stelt op aanwijzing van burgemeester en wethouders correspondentie op en behandelt binnenkomende correspondentie.
- Je bereidt de collegevergaderingen administratief en organisatorisch voor.
- Je voert overleg met de gemeentesecretaris ter voorbereiding van de collegevergadering.
Wat heb je nodig voor de functie?
- Een relevante Mbo-opleiding.
- Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
- Je hebt inzicht in het functioneren van het openbaar bestuur, de gemeentelijke organisatie en de daarmee samenhangende besluitvorming.
- Je hebt uitstekende schriftelijke en mondelinge vaardigheden.
- Je bent goed in plannen, behoudt gemakkelijk het overzicht en kan goed schakelen.
- Je bent zelfstandig en proactief.
- Je bent energiek, stressbestendig en betrouwbaar.
- De voorkeur gaat uit naar iemand die op woensdag beschikbaar is.
Wat bieden wij?
- Een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor de periode van een jaar, met een beoogd vast dienstverband.
- De functie is ingeschaald in salarisschaal 7 (maximaal € 3.301,- bruto per maand bij een fulltime arbeidsovereenkomst voor 36 uur per week) op basis van de cao Gemeenten, salaristabel oktober 2020, nog te vermeerderen met 17,05% Individueel Keuzebudget (IKB). Inschaling kan plaatsvinden in een aanloopschaal, afhankelijk van ervaring.
- Een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals opname in het ABP-pensioenfonds en de mogelijkheid om je secundaire arbeidsvoorwaarden te bepalen via een Individueel Keuzebudget (IKB).
Wat moet je doen?
Heb je belangstelling voor deze functie? Solliciteer dan uiterlijk op 9 oktober 2022 via. De sollicitatiegesprekken staan gepland op maandag 17 oktober.
meer...
Meer vacatures van Belangrijk