Administratief medewerker HR afdeling
- Administratief/secretarieel
- Noord Limburg
- HBO
Functie inhoud
Voor onze klant in Heijen zoeken wij eenAdministratief medewerker op de HR afdeling ( tijdelijke functie )
In deze positie ondersteun je de HR afdeling in de breedste zin van het woord, op administratief en communicatief vlak.Werkzaamheden moet je denken aan :
- Coördineren van het onboardingproces van nieuwe medewerkers
- Werving: assisteren bij alle zaken en activiteiten met betrekking tot werving voor vacatures, zoals het opzetten telefonische sollicitatiegesprekken of sollicitatiegesprekken op locatie.
- Coördineren van de personeelsadministratie en alle andere documentatie vereist door wetgeving en zakelijk beleid.
- Ondersteuning bij communicatie met medewerkers (organisatorische aankondiging, interne communicatie, etc.).
- Organiseren en coördineren van bedrijfsevenementen
- Overige algemene administratieve taken.
Functie eisen
- MBO/ HBO werk en denk niveau;
- Vloeiend in de Nederlandse en Engelse taal zowel in woord als schrift.
- Uitstekende planning- en organisatievaardigheden, oog voor detail en comfortabel werken in een dynamische omgeving;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden;
- Je bent beschikbaar voor 32-40 uur per week.
Arbeidsvoorwaarden
- Het gaat hier om een tijdelijke vacature:
- Een prima salaris o.b.v. je opleiding en werkervaring;
- Een gezonde balans tussen werk en privé, waarbij je zowel vanuit huis als op locatie kunt werken;
Naar vacature
Meer vacatures van Suc6
Meer Administratief medewerker HR afdeling vacatures