Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Senior Contractmedewerker

Euflex Nl - Linde - 23-04-2024 Naar vacature  

Ben jij een ervaren facilitair dienstverlener met passie voor contractmanagement? Wil jij een cruciale rol spelen in het ontzorgen van medewerkers en studenten op de campus van de TU/e? Wil jij bijdragen aan een duurzame toekomst? Dan nodigen wij jou uit om ons team te komen versterken!

Als senior medewerker Contractmanagement maak je deel uit van het team Facility Services, dat bestaat uit 5 collega's. Facility Services is onderdeel van de afdeling Operational Services & Location Management van het Facility Management Center. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het aanbesteden en beheer van verschillende facilitaire contracten waaronder schoonmaak, wasserij, meubilair, catering, afval en automatenvoorziening.

  • Als contractmanager / inkoper beheer je verschillende facilitaire contracten van uitbestede dienstverlening, zoals schoonmaak, wasserij, inkoop meubilair, catering, lockers en automatenvoorziening. De medewerkers binnen het team zijn elkaars sparring partner;
  • Je draagt zorg voor optimaal uitgevoerde dienstverlening en treedt op als intermediair tussen de (interne) opdrachtgevers - zoals de facilitaire medewerkers in de gebouwen, directeuren van faculteiten - en leveranciers;
  • Je toetst en evalueert afspraken en kwaliteit, onder andere door middel van kwartaalbesprekingen met de contactpersonen van diensten en faculteiten en het verzamelen van data uit het facilitair management systeem, metingen en rapportages. De bevindingen bespreek je met de leveranciers en je ziet toe op de opvolging van gewenste acties;
  • Daarnaast zorg je voor een adequate afhandeling van klachten en vragen;
  • Je actualiseert, ordent en structureert alle verzamelde informatie, zoals bestekken en prijslijsten, en levert zo input voor het tot stand komen en aanpassen van het operationele afdelingsplan. De verzamelde informatie gebruik je ook voor het doen van (her-) aanbestedingen;
  • Als projectleider van een aanbesteding werk je samen met de afdeling Inkoop van de universiteit. Je stelt het programma van eisen voor de dienstverlening op, daarvoor breng je ook bezoeken aan andere (onderwijs-) instellingen om te ervaren hoe de facilitaire dienstverlening daar is ingericht;
  • Je volgt de ontwikkelingen in de markt en past deze waar mogelijk toe in de dienstverlening voor onze universiteit.

Functie eisen

  • Een opleiding binnen het vakgebied Facilitymanagement of Hotelschool op HBO-niveau;
  • Nevi strekt tot aanbeveling;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in contractmanagement;
  • Ervaring in het facilitaire werkveld is een pré;
  • Ervaring met Europese aanbestedingen, met name met het samenstellen van programma’s van eisen;
  • Bij voorkeur heb je affiniteit met of kennis van duurzame dienstverlening;
  • Je kunt werken met Microsoft Office en met facilitaire management systemen zoals Planon of Topdesk, of je kunt je deze kennis snel eigen maken;
Daarnaast kun je zowel zelfstandig als in een team werken. Je hebt een goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Je kunt goed omgaan met mensen, hebt goede communicatieve vaardigheden en een servicegerichte instelling. Je manier van werken kenmerkt zich door een proactieve en toch sensitieve houding. Je bent daadkrachtig en in staat prioriteiten te stellen.

Aanbod

Een boeiende positie binnen een internationale en tegelijkertijd persoonlijke universiteit. Je zit midden tussen de studenten, op een groene campus op loopafstand van het centraal station. Naast mooie architectuur, vind je er gevarieerde werkplekken en uitstekende sportfaciliteiten. Daarnaast bieden we jou:

  • Je fulltime bruto salaris per maand bedraagt afhankelijk van kennis en ervaring minimaal € 3.377,- en maximaal€ 4.640,- (conform schaal 9 CAO Nederlandse Universiteiten), inschaling in een aanloopschaal kan van toepassing zijn;
  • Naast vakantiegeld ontvang je een vaste eidejaarsuitkering van 8,3% van het jaarsalaris.(13e maand)
  • Een keuzemodel voor extra secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Ruimte voor jouw talent met doorgroeikansen en uitstekende ontwikkelmogelijkheden;
  • Deels betaald ouderschapsverlof en een vergoeding voor reiskosten woon-werkverkeer, thuiswerken en internet.
  • Een ruime werkgeversbijdrage aan de gunstige ABP-pensioenregeling.

Organisatie

De medewerkers van het Facility Management Center (FMC) verzorgen diverse facilitaire producten en diensten. Hierbij kun je denken aan onder andere beveiliging, zaalbeheer, congressen, post, transport, catering, schoonmaak en afvalbeheer.

Inlichtingen

Linde Keverkamp + 31 40 2476303 of Ceciel Gijsbers 040-2474055
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Euflex Nl
Meer Senior Contractmedewerker vacatures