Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker debiteurenadministratie

uu.nl - Utrecht - 11-04-2024 Naar vacature  


Faculteit of dienst:
Universitaire Bestuursdienst

Afdeling:
Directie Financiën, Control & Administratie

Uren per week:
32 tot 40

Uiterlijk reageren op:
26 april 2024
Werk je nu als financieel administratief medewerker of medewerker debiteuren beheer en heb jij de vakkennis en ervaring om bij te dragen aan de verwerking en controle van documentenstromen en de optimalisatie van administratieve processen? Denk jij graag verder dan jouw deel van het proces en werk je oplossings- en ketengericht?

Versterk dan ons team Inkomende Geldstroom!

Wat ga je doen?

In deze functie handel je problemen en vraagstukken af en vertaalt deze naar structurele oplossingen en verbeteringen in het proces. Je beantwoordt de diverse klantvragen per e-mail en telefoon. Vragen zijn zowel intern, van de financiële afdelingen binnen de faculteiten en onderdelen van de UU en ook extern, van particuliere- en zakelijke debiteuren. Je neemt deel aan meerdere projecten en draagt aan bij:

  • de verwerking van factureringsopdrachten, bankmutaties, terugbetalingen, automatische incasso’s, betalingsregelingen en overige boekingsopdrachten;
  • de controle(s) op aangeleverde stukken, aansluitingen met SAP, beheren van tussenrekeningen en de verzending en controle van facturen.
Voor de verwerking zal je gebruikmaken van een betaalmodule en E-facturatie.

Wat breng je mee?

Ben je enthousiast over de omschrijving? Leuk! Met de volgende kwalificaties pas jij misschien wel in ons team als de nieuwe medewerker inkomende geldstroom en debiteurenadministratie:

  • een afgeronde opleiding op mbo-niveau met focus op bedrijfsadministratieve processen, bijvoorbeeld administratie of economie;
  • minimaal twee jaar werkervaring binnen complexe administraties, bij voorkeur in een shared services centrum;
  • boekhoudkundige kennis;
  • kennis van en ervaring met zowel SAP als MS Office en Excel;
  • een uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal (mondeling en schriftelijk);
  • affiniteit met digitalisering en automatisering.
Je bent communicatief vaardig en kan goed omgaan met mensen. Je neemt graag initiatief en werkt klantgericht. Je bent integer, hebt een dienstverlenende instelling en werkt nauwkeurig en geordend.

Wat bieden wij?

Wij bieden:
  • een functie voor 12 maanden met uitzicht op een dienstverband voor onbepaalde tijd;
  • een werkweek van 32 tot 40 uur met een bruto maandsalaris van minimaal € 3.072,- tot maximaal € 4.103,- bij een fulltime dienstverband (schaal 8 van de cao Nederlandse Universiteiten);
  • 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,3%;
  • een pensioenregeling, gedeeltelijk doorbetaald ouderschapsverlof en flexibele arbeidsvoorwaarden op basis van de cao Nederlandse Universiteiten.
  • Hybride werken is mogelijk, 50% thuiswerken en 50% op kantoor.
Naast de
die zijn vastgelegd in de cao Nederlandse Universiteiten kent de Universiteit Utrecht een aantal eigen regelingen. Zo zijn er afspraken over
, verlofregelingen, regelingen op het gebied van
en krijg je korting op software en andere IT-producten. Ook geven we je de ruimte om je arbeidsvoorwaarden uit te breiden via het Keuzemodel Arbeidsvoorwaarden. Zo stimuleren we je graag om te blijven groeien. Kijk voor meer informatie op

.

Over ons

Een betere toekomst voor iedereen. Die ambitie motiveert onze wetenschappers bij hun toponderzoek en het geven van inspirerend onderwijs. Bij de
werken diverse disciplines intensief samen aan maatschappelijk
. Onze focus ligt op Dynamics of Youth, Institutions for Open Societies, Life Sciences en Pathways to Sustainability.
.
De
(UBD) werkt aan de geïntegreerde ondersteuning van het bestuur van de Universiteit Utrecht. Acht directies ondersteunen het
bij het opstellen en uitvoeren van de jaarlijkse bestuursagenda, het vierjaarlijkse strategisch plan en bij het verlenen van diensten.
meer...

Naar vacature

Meer Medewerker debiteurenadministratie vacatures