Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Coach Klantcontact, Rijksdienst voor Ondernemend

Werken voor Nederland - Utrecht - 21-01-2022 Naar vacature  

Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO)
Delen
Print
Vacature bewaren
Solliciteren
Stand­plaats
Assen
Contractduur
1 jaar met optie tot verlenging
Uren per week
32 - 36
Maand­salaris
€2.881
€4.070
Salaris­niveau
schaal 9
Niveau
Bachelor - HBO
Vakgebied
Agrarisch, Natuur / milieu
Reageren voor
4 februari
Nog 1 dag
Vacaturenummer
RVO_20220112_9
Plaatsingsdatum
21 januari 2022
Dienst­verband
Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd
Wil jij graag helpen onze dienstverlening te verbeteren en hiermee de klant van RVO vooruit helpen? Het klantteam Agrarisch zoekt meerdere Coaches voor Klantcontact.

Jij gebruikt de input uit de Quality Monitoring en KlantTevredenheidsOnderzoeken (KTO's) voor verbetering van de dienstverlening aan de klanten van RVO. Als coach bedenk je hiervoor concrete acties richting de organisatie en richting de collega's op de werkvloer.

Je bent verantwoordelijk voor het monitoren van de kwaliteit van de medewerkers klantcontact en legt meetresultaten terug bij de medewerkers en/of het management. Bij onvoldoende kwaliteit zet jij verdere acties uit en daag je de medewerkers klantcontact uit om zich te verbeteren in hun vak en coacht ze hierin.

Het inwerken en begeleiden van nieuwe medewerkers, verzorgen van inwerkprogramma's en niet inhoudelijke opleidingen (o.a. de vaardigheidstrainingen) behoren tot jouw taken.

Ook ben jij het aanspreekpunt "de vraagbaak" op de werkvloer, lever je input voor processen, AO, werkinstructies en controles en zorg je dat je op de hoogte blijft van nieuwe ontwikkelingen qua klantcontact. Daarnaast adviseer je en draag je verbetervoorstellen aan t.b.v. het vraagbeantwoordingsproces en zoek je de samenwerking en dialoog met de collega's binnen de afdeling en in de keten.

Jij weet haalbare doelen te stellen en overzicht te behouden richting het beoogde resultaat. Je durft te zeggen waar het op staat, je bewaakt het proces en grijpt in waar nodig. De coach neemt initiatief, heeft lef en laat zaken niet op zijn beloop. Je bent sterk in analytisch denken, in staat kritisch de gang van zaken te beoordelen en je ziet snel waar de knelpunten zitten. Je beschikt over een mate van inlevingsvermogen en weet wat een medewerker bezighoudt door goed te luisteren en je toegankelijk op te stellen. Door jouw enthousiasme en waardering te uiten, weet je anderen te motiveren.

Kortom, veel uitdaging in deze mooie functie en geen werkdag is hetzelfde.

Competenties:
  • HBO werk- en denkniveau.
  • Ervaring als coach/begeleider binnen een contactcenter.
  • Kennis van kwaliteitsmonitoring.
  • Coachvaardighedentraining, opleiding in gesprekstechnieken en telefoonetiquette.
  • Kennis en ervaring qua kalibreren.
  • Ervaring met het opstellen van kwaliteitsplannen.
  • Kennis van processen en werkinstructies binnen de klantcontactomgeving.
  • Kennis van etiquette van alle gebruikte klantcontactmiddelen.
  • Ervaring met digitale klantcontactkanalen is een pré.
Salaris­niveau
schaal 9
Maand­salaris
Min €2.881
Max. €4.070 (bruto)
Dienst­verband
Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd
Contract­duur
1 jaar met optie tot verlenging
Minimaal aantal uren per week
32
Maximaal aantal uren per week
36
Naast het salaris ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,37% van je bruto jaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaal vriendelijke doelen. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.

Wij volgen gedurende de context van Corona de richtlijnen van het kabinet over thuiswerken. We sorteren zo veel mogelijk voor op hybride werken na de Corona periode. Bij RVO willen we zoveel mogelijk plaatsonafhankelijk werken. Dit betekent dat je als uitgangspunt vanaf iedere locatie je werk kunt doen (vanuit huis, op een andere locatie en/of op kantoor). RVO verwacht van jou wel dat je bereid bent om naar kantoor te komen wanneer dit nodig is voor de uitvoering van je werk.

Na sluitingsdatum zal de vacaturetekst en de gegevens van de vacaturehouder online niet meer zichtbaar zijn. Om te voorkomen dat je deze moet opvragen, verzoeken wij je de vacaturetekst te downloaden en te bewaren.

Meer over de functiegroep Medewerker Behandelen en Ontwikkelen

Door het Functiegebouw Rijk worden medewerkers en leidinggevenden geholpen bij het maken van resultaat- en ontwikkelafspraken in functioneringsgesprekken en krijgt men inzicht in de loopbaanmogelijkheden binnen de Rijksoverheid.

Meer over jouw toekomstige afdeling

RVO is voortdurend in beweging en gericht op het verder uitbouwen van de professionele relatie met ondernemers. De directie Klant, Advies en Informatie (KAI) werkt samen met de inhoudelijke directies van RVO en met de beleidsdirecties op de ministeries aan een toonaangevende relatie met ondernemend Nederland. De directie KAI is in deze driehoek dé expert op het gebied van klantcommunicatie, digitale dienstverlening en datamanagement. Met actuele gegevens over de klanten ondersteunt de directie de gehele organisatie om de dienstverlening voortdurend te vernieuwen.

De Klantcontact teams zijn verspreid over de vestigingen Assen, Zwolle en Den Haag. Wij zijn het visitekaartje van de RVO organisatie. Veelal zijn wij het eerste aanspreekpunt voor de ondernemers die vragen hebben of ergens niet uitkomen. Wij helpen onze klant graag vooruit!

Voor de teams in Assen zijn we op zoek naar versterking. In Assen houdt men zich met name bezig met diverse agrarische regelingen. Wij bieden een behulpzame en gezellige werksfeer en vinden een goede begeleiding tijdens het inwerkproces erg belangrijk.

Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO)

RVO is een inclusieve werkgever die diversiteit omarmt. We maken ons hard voor gelijke kansen voor iedereen, ongeacht huidskleur, afkomst, religie, nationale afkomst, seksuele geaardheid, leeftijd, staatsburgerschap, burgerlijke staat, beperking of genderidentiteit. We streven ernaar om onze verschillen optimaal te benutten zodat we creativiteit, innovatie en talentontwikkeling kunnen stimuleren.

Kansen voor Nederland, kansen voor jou.
Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Met nationale en internationale programma’s, van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim organiseren en maximaal gebruik van digitale communicatie zorgen we voor een soepele en optimale dienstverlening. Door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen bieden we nieuwe inzichten en mogelijkheden. Voor en achter de schermen zetten 4500 mensen zich in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland, op verschillende vestigingen in Nederland. Ook voor jou zijn er kansen!

Onze adviseurs weten als geen ander wat er nodig is om ondernemende Nederlanders vooruit te helpen. Beoordelaars nemen subsidie- en andere verzoeken onder de loep en helpen de aanvragers om nieuwe stappen te zetten. Inkopers benutten de inkoopkracht van de Rijksoverheid, ook om maatschappelijke doelen te bereiken. De medewerkers van de frontoffice staan iedereen te woord die vragen heeft. Functioneel beheerders ontwikkelen en onderhouden digitale loketten. Projectmanagers onderzoeken wat de mogelijkheden van big data zijn. Juristen adviseren over de toepassing van wet- en regelgeving en handelen bezwaar en beroepen af binnen de ruimte die wet- en regelgeving biedt. Ook zijn ze betrokken bij het opstellen van nieuwe wet- en regelgeving.

En communicatieadviseurs ontwikkelen toegankelijke websites voor voorlichting en advies.
Wie ondernemend Nederland een warm hart toedraagt, kan bij onze organisatie dus alle kanten op.
meer...



Meer vacatures van Werken voor Nederland