Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Projectmanager - fulltime

Middendorp Recruitment - Ijsselstein - 23-09-2022 Naar vacature  

Klingelnberg-Klauss is in 1951 begonnen met een klein team enthousiaste medewerkers met het importeren van machines voor de plaat- en houtverwerkende industrie en exclusief importeur van Homag, fabrikant van houtbewerkingsmachines, absolute marktleider wereldwijd. De filosofie van Klingelnberg-Klauss is het leveren van een complete oplossing voor de klant, in 1 woord: ontzorgen. Nu is Klingelnberg-Klauss een organisatie met ca. 30 medewerkers en sinds 2008 een onderdeel van OPTIMAT Group (totaal 70 medewerkers).

Wat ga je doen?

In deze dynamische en verantwoordelijke functie is geen dag hetzelfde. Het is jouw taak om, veelal klant specifieke, complexe projecten op een effectieve en efficiënte wijze uit te voeren. Dit begint met een goede voorbereiding en planning. Concreet houdt dat in dat je controle houdt op een tijdige aflevering van de machine(onderdelen), de inzet van monteurs en een goede afstemming met de klant en leverancier. Je vervult een spilfunctie tussen leveranciers, de klant en de interne organisatie. Er lopen meerdere projecten gelijktijdig waardoor het vaak schaken op meerdere borden tegelijk is.

Bij de aflevering van de machine en de start van de montage ben je op locatie aanwezig en zorg je voor een goede overdracht van de machine of het project. Tevens bespreek je dan met de klant het belang van een service- en onderhoudscontract. Tijdens het gehele traject ben jij contactpersoon. Je sluit het projectdossier pas als de machine naar behoren werkt en de klant tevreden is.

Naast deze dagelijkse werkzaamheden denk je mee op tactisch - strategisch niveau in het verbeteren van de bedrijfsvoering. Je werkt nauw samen met de servicemanager, accountmanagers, de opbouwmonteurs, de planning en de machine leverancier. Je rapporteert aan de service manager en bent tevens zijn back-up.

Wie ben jij?

Je beschikt over een afgeronde hbo opleiding (voorkeur voor technische opleiding) aangevuld met relevante werkervaring in een organisatorische en coördinerende functie in een technische omgeving.

Je bent een proactief persoon met uitstekende organisatorische en coördinerende vaardigheden. Je laat niets aan het toeval over, anticipeert op mogelijke problemen en zorgt te allen tijde voor overzicht. Bij onverwachte tegenvallers houd je het hoofd koel en zorg je voor een efficiënte oplossing. Je communicatieve vaardigheden zijn goed ontwikkeld. Je bent een goede gesprekspartner voor directie en management en communiceert helder en duidelijk over gemaakte afspraken met onze leveranciers en klanten. Kennis van de Engelse taal is een must en Duits is een groot voordeel.

Je woont bij voorkeur centraal in Nederland en hebt een rijbewijs B.

Kingelnberg Klauss biedt:

  • Een zelfstandige en verantwoordelijke functie in een bedrijf in ontwikkeling in een leuk en hecht team;
  • Een functie waarin je je zowel vakinhoudelijk als persoonlijk verder kunt ontwikkelen;
  • Een goed salaris en dito arbeidsvoorwaarden waaronder een premievrij pensioen, auto van de zaak, laptop en telefoon.
meer...



Meer vacatures van Middendorp Recruitment