Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker klantcontact HR / personeelsadministrateur

De Volksbank N.V. - via Financialjobcentre - Utrecht - 29-03-2023 Naar vacature  

Wij zijn op zoek naar een
Medewerker klantcontact HR / personeelsadministrateur
Zo ziet jouw baan eruit
Een boeiende dubbelrol waarin je alle ruimte krijgt om expertise op te bouwen in een of meerdere thema’s die jou aanspreken. Die heb je als medewerker klantcontact HR / personeelsadministrateur bij de Volksbank in Utrecht.

Je bent allereerst hét aanspreekpunt voor alle medewerkers en leidinggevenden voor arbeidsvoorwaardelijke vragen. Zo beantwoord je via de chat een vraag van een kantoormedewerker over verlof, neem je een telefonische vraag aan van een collega uit een van onze vestigingen over de vervoerskostenregeling en geef je per mail informatie aan een directeur over een bepaalde cao-regeling. Daarnaast help je onder meer collega’s van recruitment aan actuele informatie over ons personeelshandboek, licht je bepaalde arbeidsvoorwaarden toe aan nieuwe collega’s en geef je het UWV informatie over onze verzuimregeling.

Het grootste deel van je werkweek besteed je aan je rol als medewerker klantcontact. Ben je goed thuis in onze organisatie en processen? Dan pak je een of twee dagen per week ook werkzaamheden op binnen de personeelsadministratie. Denk aan het verwerken van indiensttredingen of overplaatsingen.. Vanwege je centrale rol en de vele contacten die je hebt binnen de gehele organisatie zie je veel. De zaken die goed gaan én de zaken die minder goed gaan. Op die laatste ben jij scherp. Denk je dat het beter, efficiënter of klantgerichter kan, dan geef je dat aan bij je collega’s én draag je ook meteen oplossingen aan. Daarnaast lever je input binnen projecten. Zo denk je bijvoorbeeld mee binnen een project rondom thuiswerkbeleid.

Dat je met je kennis een spilfunctie vervult in onze organisatie mag duidelijk zijn. Zeker omdat je ook de ruimte krijgt je op te werpen als dé expert op een bepaald thema. Zo word je bijvoorbeeld de kenner van alles rondom verlof- of mobiliteitsregelingen. Ook is het mogelijk dat je een bepaalde rol pakt, zoals de rol van kwaliteitscontroleur of hospitality-ambassadeur. We gaan graag met je in gesprek over de mogelijkheden. Wat vaststaat is dat je, met alles wat je doet, een duidelijk doel hebt: excellente klantbeleving en operational excellence.

Hier kom je te werken
Je gaat aan de slag binnen het team People Service en Support dat alle werkzaamheden rondom de verwerking van personele mutaties en salarissen oppakt. Ons team is verdeeld in drie domeinen: Klantcontact, Personeelsadministratie en Salarisadministratie. Alle collega’s hebben, net als jij, een T-shaped functieprofiel en dus kennis van en ervaring met meerdere HR-processen. Jij bent lid van de twee domeinen Klantcontact en Personeelsadministratie. Binnen Klantcontact werk je met drie betrokken collega’s. Kenmerkend voor de sfeer hier is de balans tussen hard werken en ontspannen. Binnen het domein Personeelsadministratie werk je samen met vijf collega-personeelsadministrateurs. Ook hier kun je rekenen op betrokken collega’s die geïnteresseerd zijn in elkaar en elkaars werk.

Functie eisen

Bel-angst? Daar is bij jou geen sprake van. En ook live gesprekken voeren en heldere mails schrijven gaat jou goed af. Je communiceert to the point en tegelijkertijd klantvriendelijk. Daarnaast schakel je snel tussen werkzaamheden en stel je steeds de juiste prioriteiten. Is het rustiger bij je team Klantcontact, maar zie je dat je collega’s van Personeelsadministratie het druk hebben? Dan neem je zelf het initiatief om daarbij te springen. Je durft vragen te stellen en staat open voor feedback. Ook pak je graag nieuwe dingen op en kijk je met een frisse blik naar onze processen. Samenwerken vind je leuk om te doen en je gaat daarnaast graag zelfstandig aan de slag.

Verder heb je:
  • Hbo-niveau, bijvoorbeeld aantoonbaar met een mbo 4 diploma aangevuld met enkele jaren relevante ervaring.
  • Een BKL-diploma of de bereidheid dit diploma te behalen.
  • Minimaal drie jaar ervaring met klantcontact.
  • Bij voorkeur ervaring met AFAS.

Geboden wordt

Het salaris voor deze functie ligt tussen de € 2.672,- en € 4.110,- bruto per maand (schaal 7) op basis van 36 uur per week. Daarnaast kun je rekenen op:

  • Thuiswerken is bij ons heel normaal;
  • Een 36-urige werkweek, flexibel in te delen met bijvoorbeeld 4x9;
  • Een goede collectieve pensioenregeling, met een inleg van de Volksbank van 24% van de salarissen;
  • Een individueel keuzebudget (IKB), waarmee je zelf kiest wanneer je jouw vakantiegeld (8%) en dertiende maand (8,33%) ontvangt;
  • Een persoonlijk opleidingsbudget van 750 euro per jaar, naast de standaard opleidingsmogelijkheden;
  • Een thuiswerkvergoeding van 40 euro netto per maand en iedere 5 jaar een budget van 900 euro om jouw thuiswerkplek in te richten;
  • Een NS-Business Card én een vergoeding per km, ook als je naar kantoor fietst;
  • Een fietsplan om voordelig een fiets aan te schaffen;
  • Gedeeltelijk doorbetaald vrijwilligerswerk;
  • Een vitaliteitsprogramma met workshops en coaching voor jouw mentale en fysieke gezondheid;
  • Een laptop voor zakelijk gebruik.

Overig

We nodigen je van harte uit om te solliciteren via onze sollicitatiepagina. En alvast één gouden tip: wees jezelf. Wij omarmen de diversiteit van al onze collega’s en zijn oprecht benieuwd naar jou. Upload je motivatie en cv via de sollicitatiebutton. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kun je terecht bij Celine Le, recruiter, via WhatsApp op 06 – 83 49 24 54 of via

. Heb je vragen over de functie? Neem dan contact op met Marian Zaarbelink, service lead HR, via 06 – 10 14 78 54 of
.
Wij werken op een prettige manier samen met een aantal preferred suppliers.
Acquisitie wordt daarom niet op prijs gesteld.

Over de Volksbank N.V.

Wie zijn wij:

Het bedrijf waar je komt te werken,

Eurofins

, is een wereldwijde groep van laboratoria met ruim 17.000 medewerkers en behoort tot de Top 5 werkgevers op het gebied van Life Science. Eurofins heeft met name een sterke positie in Milieu, Pharma en Food. In Nederland telt ons bedrijf vier hoofdvestigingen: Eurofins Analytico in Barneveld, Eurofins Food in Heerenveen en Eurofins Medinet in Breda en het nationaal service center NSC in Oosterhout.

De vestiging waar je werkzaam zult zijn,
Eurofins Analytico B.V.
, biedt nationale en internationale opdrachtgevers uit de dienstverlenende-, industrie- overheidssector een totaalpakket van analyses aan grond-, grondwater-, waterbodem-, afvalwater- en asfaltmonsters. Het totaalpakket stelt onze opdrachtgevers in staat te komen tot een betrouwbare toetsing aan nationale en/of internationale wetgevingen.

meer...



Meer vacatures van De Volksbank N.V.