Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker dienstverlening / Klantcontact Centrum

Verum Artes - Zeist - 04-04-2021 Naar vacature  

Medewerker dienstverlening / KCC

Locatie:

Regio Zeist

Duur opdracht:

12 maanden

Optie tot verlenging:

Ja, 1 x 9 maanden

Aantal uren per week:

32 uur

Startdatum opdracht:

z.s.m.

Taal:

Nederlands

Solliciteren kan t/m:

10 april 2021 - 14:00 uur
Beknopte toelichting: Verum Artes zoekt momenteel in regio Zeist binnen de Publieke sector een medewerker dienstverlening voor het Klantcontact Centrum.

Interessant? Lees dan verder.

Wat ga je doen?

Jij komt te werken in het team van het Klantcontact Centrum van gemeente Zeist, waar je het visitekaartje van de stad bent. Je bent de eerste persoon met wie de inwoners, ondernemers en organisaties contact hebben, live, telefonisch, per mail of via social media. De gemeente streeft ernaar om 80% van de vragen direct te beantwoorden. 

De taken en werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Je bent actief betrokken bij Zeist en haar inwoners.
  • Er is veel te doen om de gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Je werkt samen met je collega’s er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. 
  • Gemeente Zeist staat als organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Je doet dat graag samen en daarbij richten je je tot de klant. Sterker nog, je vertrekt vanuit de klant.
  • Je hebt op allerlei manieren contact met de bewoners; Fysiek, via social media, telefonisch, wijkteams en via de website.
  • Je biedt een persoonlijke dienstverlening, je luistert goed en denkt goed mee.

Goed om te weten

  • Er kan om een VOG gevraagd worden.

Skills waar jij in uitblinkt.

  • Flexibel.
  • Nauwkeurig.
  • Samenwerken.
  • Kwaliteitsgerichtheid.
  • Resultaatgerichtheid.
  • Initiatief.
  • Representatief.
Laat in jouw cv duidelijk terugkomen waaruit blijkt dat je deze competenties bezit.

Wat er van je gevraagd wordt?

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde mbo niveau 4 opleiding.
  • Je bent op korte termijn beschikbaar voor 32 uur per week.
  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een klantcontactcentrum.
  • Je hebt een goede, eigentijdse en klantgerichte beheersing van de Nederlandse
  • Taal. Dit wordt aangetoond door een foutloos c.v. en bondige motivatiebrief voor deze functie. 
  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een juridisch administratieve functie.
  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een gemeentelijke organisatie.
  • Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een dienstverlenende functie.
  • Je benoemt minimaal 2 referenties op het cv met bedrijfsnaam, contactpersoon en telefoonnummer. 
  • Je cv is in het Nederlands opgesteld en is maximaal 4 enkelzijdige A4-pagina’s groot, voorzien van vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week.
Laat in jouw cv duidelijk terugkomen dat je aan de gevraagde eisen voldoet.
meer...



Meer vacatures van Verum Artes