Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Parttime Office Manager

Searchr - Driebergen-Rijsenburg - 04-08-2022 Naar vacature  

Functie omschrijving

Deze parttime Office Manager (24 uur) krijgt een heel breed takenpakket. De office manager richt zich op alle werkzaamheden op facilitair, administratief en secretarieel gebied. Dus je ondersteunt het bestuur, de managers en de secretarissen. Verder alle facilitaire en praktische zaken. Daarnaast wordt van je verwacht dat je het 'je eigen toko maakt' en meedenkt met de organisatie en hoe je jouw rol het best kan vormgeven. Het takenpakket in grote lijnen:

  • Agendabeheer;
  • Regelen, plannen en organiseren van meetings en bijeenkomsten;
  • Gastvrouw of -heer zijn;
  • Aannemen telefoon, algemene emailbehandeling en overige correspondentie;
  • Facilitaire zaken, aan het gebouw, maar ook de lunch, boodschappen, kantoorartikelen bestellen etc.;
  • Aansturen van de schoonmaakmedewerkers;
  • etc.,etc.
Kortom, een ontzettend dynamische functie voor een allround Office Manager, voor 24 uur per week, in Driebergen-Rijsenburg, nabij Zeist, Doorn en Odijk.

Functie eisen

De parttime Office Manager die we zoeken durft mee te denken, is proactief, komt met ideeën en vindt het niet erg dat nog niet alle werkzaamheden uitgekristalliseerd zijn. Daarnaast voldoe én herken je je in het volgende functieprofiel:

  • Minimaal MBO+ niveau;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in soortgelijke functie;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal uitstekend in woord- en geschrift;
  • Goede kennis van MS Office;
  • Parttime, 24 uur per week beschikbaar (vrijdag is een verplichte werkdag).

Arbeidsvoorwaarden

Een uitdagende parttime baan als Office Manager voor 24 uur in de week. Verder:
  • Een salaris tussen € 3.000.- en € 3.700,- bpm op basis van 37 uur;
  • Een leuke, afwisselende functie voor 24 uur per week;
  • Reiskostenvergoeding, pensioen, laptop;
meer...



Meer vacatures van Searchr