Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Product Owner

Eleven - Rijswijk - 22-04-2020 Naar vacature  

€4000 – €6000

Wat krijg je?

Mogelijkheid om 32, 36 of 40 uur te werken
Winstdelingsregeling waarbij 10% van de bruto winst naar werknemers gaat
Pensioenbijdrage van 60% door Eleven incl. partnerpensioen en nabestaandenverzekering
24 tot 28 dagen verlof (gebaseerd op leeftijd)
Flexibel opleidingsbudget en maandelijkse Innovation Days
Dagelijks verzorgde lunch op kantoor
MacBook Air
Vergoeding voor mobiele telefoon

Wat zoeken we?

Senior of management werkniveau
Zeer bekend met Agile
Zeer bekend met backlog management
Ervaring met stakeholder management
Sterke communicatieve vaardigheden
Gevoel voor UX
Nederlands C1 en Engels op minimaal B2 niveau

Voor meer informatie, neem contact op met:
  • 088-4884488

Wat ga je doen?

Je weet precies wat jouw klanten nodig hebben en herkent kansen om hun digitale dienstverlening of bedrijfsprocessen verder te verbeteren. Samen met de account manager maak je een

projectvoorstel
en samen met het development team schat je de benodigde inspanning. Nadat de klant akkoord geeft, is het jouw verantwoordelijk om de wensen van de klant te verwerken in een duidelijke

productvisie
. Om die visie vervolgens te realiseren, stel je een
product backlog
samen en in
refinement
sessies zorg je dat iedereen snapt wat er moet gebeuren. Tijdens de sprints, bewaak je de scope, de prioriteiten en test je uiteraard de opgeleverde functionaliteit. Je houdt continu de klant op de hoogte en bewaakt het budget. Bij

oplevering
coördineer je het acceptatietraject en stem je de oplevering af met stakeholders. Als de applicatie eenmaal in productie is, blijf je de kwaliteit monitoren en schakel je met de Support & Release Coördinator om het benodigde

onderhoud
voor te bereiden.
Werkverdeling

Waar ga je aan werken?

5xbeter

Metaalbranche

Veiligheid

20.000 gebruikers

6.000 gevaarlijke stoffen

6 verbeterchecks

Projectgroep 5xbeter bestaat om veilig en gezond werken in de metaalbranche te verbeteren door middel van Verbeterchecks. Om overzicht te bieden aan de nieuwe Verbeterchecks met behorende flyers, folders en factsheets is er een speciale Mijn-omgeving aangelegd. Nu kunnen bedrijven de verschillende online Verbeterchecks eenvoudig inzien vanuit één centraal punt.

Brigit

Installatiebranche

13 Installatiebureau's

45.000 Installaties

112.000 Onderdelen

878.000 Onderhoudsregistraties

BRIGIT is een applicatie die de registratie van periodiek onderhoud en inspecties in de installatietechniek eenvoudiger maakt. Voor de monteur is het dankzij BRIGIT makkelijker om via een tablet direct toegang te krijgen tot de installaties en met QR-codes het juiste element te identificeren. De opdrachtgever kan altijd terecht in het klantenportaal voor inzage in registraties die nodig zijn om te voldoen aan wet- en regelgeving. De registraties synchroniseren automatisch, zonder de pagina te verversen.

CAIW

Internet provider

glasvezel

middleware

marketing

We ondersteunen DFN o.a. in de middleware omgeving. Kort gezegd: we knopen de applicaties aan elkaar! Bij de integratie van DFN met Caiway, migreerden we de gegevens van DELTA naar MaxBill, het administratiesysteem van Caiway. Alle signalen zijn overgezet zodat geen enkele klant zonder internet zit. Verder ondersteunen we de automatisering van de aanvragen van glasvezel naar de daadwerkelijke levering. Zo krijgt elke klant de juiste producten geleverd, zoals aangevraagd bij de inschrijving.

Dummen Orange

Veredeling

Multinational

Bestelplatform

Meertalig

5.500 producten

Bloemen moet je zien! Daarom hebben we een online platform gebouwd waar de hele catalogus, inclusief hoogwaardig beeld, doorzoekbaar is op productinformatie, beschikbaarheid en orderstatus. Omdat Dümmen Orange wereldwijd opereert, werkt het platform in 9 talen voor verschillende regio’s en landen. Dankzij een slimme databaseverbinding is de online catalogus altijd gesynchroniseerd met de actuele, regionale beschikbaarheid.

FLZ

Zorg

auditproces

kwaliteitsregistratie

800 zorgboeren

Zorg leveren voor cliënten is wat de zorgboeren van FLZ doen. Om dit gedegen en professioneel te kunnen doen, maar niet te verzanden in te veel administratieve werkzaamheden ontwikkelden we, samen met FLZ, een centraal kwaliteitszorg systeem. Met de applicatie is het auditproces geautomatiseerd. Via het doorlopen van een aantal profielvragen omschrijft de zorgboer zijn werkwijze, met behulp van een flinke databank met voorbeelden en normeringen. De zorgboer registreert zijn gegevens, de auditor doorloopt het systeem en kan vervolgens het bedrijf sneller beoordelen, waardoor het keurmerk behouden blijft.

Noviflora

Sierteelt

Groothandel

E-commerce

Bestelplatform

15.000 producten

Meertalig

Inspiratie en gebruiksgemak, daarmee wil Noviflora haar klanten verrassen. Met meer dan 12.000 producten in de webshop lukt dat zeker! Met de vernieuwde website en webshop staat het volledige assortiment van Noviflora online. Je kunt er bestellen, inspiratie opdoen en informatie over de producten vinden. In de webshop zie je de beschikbaarheid van producten, volg je je order, kan je favorieten aangeven, maar ook de orderhistorie is toegevoegd om na-bestellen makkelijk te maken. Door veel en goede zoekfilters is bestellen uit de webshop zo gebeurd!

RI&E

Metaalbranche

Installatiebranche

Isolatiebranche

Agrarische sectoren

100.000 RI&E's

Een Risico Inventarisatie en -Evaluatie (RI&E) is er voor elke branche. Eleven mocht deze ontwikkelen voor de metaalbranche, de technische installatiebranche en de agrarische sector. We kunnen dus zeggen dat een groot gedeelte van Nederland werkt met onze RI&E. De bestaande RI&E's zijn geruisloos gemigreerd naar de nieuwe versie en de gebruiker kan nu op een gebruiksvriendelijke manier een RI&E uitvoeren voor zijn bedrijf of vestiging. De applicatie is voorzien van een responsive ontwerp. De gebruiker kan zo op elk apparaat en beeldscherm goed en overzichtelijk de RI&E uitvoeren en bekijken.

Play
Pause

Hoe blijven we bij?

Als tech bedrijf weten we heel goed dat jouw persoonlijke groei cruciaal is voor het succes van onze organisatie. We investeren graag in onze mensen zodat we bij elk nieuw maatwerkproject de juiste beslissing kunnen maken over de beste oplossing voor deze uitdaging. Daarnaast hebben we voor iedereen een ruim en flexibel

opleidingsbudget
zodat je op je eigen manier kan blijven leren. Alle vakliteratuur betalen wij sowieso. Ook gaan we elk jaar naar conferenties zoals
The Next Web
en de ideeën die we daar opdoen, proberen we uit in onze maandelijkse
Innovation Days
. Zelfstandig of in groepsverband werkt iedereen dan aan een eigen projectje. Als daar iets moois uitkomt, delen we die ervaringen tijdens een
Demo Friday
, onze vrijdagmiddagborrel-met-tech-talk. Het komt regelmatig voor dat we deze ideeën in onze applicaties verwerken waarmee we onze klanten (en onszelf!) heel blij maken.

meer...



Meer vacatures van Eleven