Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Supervisor
Het Customer Care Center is in 1999 opgericht omdat er sterk behoefte was aan iets anders dan de grijze massa: een kwalitatief contactcenter. Kwaliteit staat in onze missie, maar nog veel belangrijker… we zijn er elke dag mee bezig. Dit heeft de afgelopen jaren geleid tot de organisatie die Het Customer Care Center nu is: een middelgrote speler in de dynamische contactbranche die goed presteert ten opzichte van de markt. De mensen maken het verschil in onze organisatie.
Ook onze klanten en talenten blij maken? Neem dan
met ons op. We maken graag kennis!Werkzaamheden
Het team waarin je terecht komt bestaat uit ambitieuze, analytische en commerciële mensen die gewend zijn om binnen een dynamische omgeving te werken en hart hebben voor de klanten van Het Customer Care Center.De Supervisor is samen met het supervisieteam verantwoordelijk voor de werkvloer. Hieronder verstaan we het aansturen van jouw team, de door hen geboekte resultaten monitoren en samen werken aan het behalen van de best mogelijke resultaten voor jouw campagne. Dit doe je natuurlijk niet alleen! Je werkt samen met de verschillende teams binnen HCCC en fungeert als koppeling tussen Projectmanagement en de werkvloer. Dit brengt heel veel diversiteit in de werkzaamheden met zich mee.
De werktijden liggen op maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 21:30 uur en op zaterdag van 10:00 tot 16:30 uur. Op zondag ben je lekker vrij! De functie is voor 32 – 40 uur per week met flexibele werktijden, het rooster maken we in overleg.
Jouw belangrijkste taken
- Behalen van de targets voor jouw campagnes, inclusief administratie + rapportage van de scores, percentages en SLA;
- Kwaliteit en resultaten van de gevoerde telefoongesprekken borgen;
- Coachen, begeleiden, motiveren en trainen van jouw team;
- Knelpunten signaleren en rapporteren aan het Projectmanagementteam;
- Meeluisteren met de agents en gespreksfeedback verzorgen + coachingsgesprekken voeren;
- Creëren van een optimale werkomgeving voor jouw team
Dit is jouw talent
- HBO werk- en denkniveau;
- Ervaring in een callcenter is een pré;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Goede commerciële, communicatieve en coachingsvaardigheden;
- Zelfstandig, pro-actief, collegiaal, stressbestendig, flexibel, integer, inlevingsvermogen, analytisch vermogen en commercieel;
- Resultaatgericht;
- Analytisch;
- Flexibel inzetbaar (ook avonden en zaterdagen).
Waarom kiezen voor HCCC?
Het Customer Care Center is in 1999 opgericht omdat er sterk behoefte was aan iets anders dan de grijze massa: een kwalitatief contactcenter. Kwaliteit staat in onze missie, maar nog veel belangrijker… we zijn er elke dag mee bezig. Dit heeft de afgelopen jaren geleid tot de organisatie die Het Customer Care Center nu is: een middelgrote speler in de dynamische contactbranche die goed presteert ten opzichte van de markt. De mensen maken het verschil in onze organisatie.meer...
Meer vacatures van Customer Care Center