Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Servicepunt Inkoop
HilverZorg - 28-04-2021
Naar vacature
Staf & Ondersteuning
24 uur
MBO-3
Haal jij energie uit het ondersteunen en helpen van medewerkers en heb je altijd al in de zorg willen werken? Dan is deze baan een kans voor jou!
Wat ga je doen?
Voor onze organisatie zijn wij op zoek naar een gedreven en enthousiaste servicepuntmedewerker. In deze rol ben je het eerste aanspreekpunt voor al onze collega’s binnen de organisatie en leveranciers ten aanzien van inkomende vragen, storingen, klachten en/of opmerkingen. Je krijgt een eigen portefeuille toegewezen waarbij je verantwoordelijk bent voor het ontvangen, afhandelen en doorzetten van alle inkomende berichten. Je kunt hierbij denken aan vraagstukken voor onze afdeling Support met de nadruk op inkoop en facilitaire vraagstukken. Je werkt nauw samen met onze Inkoop afdeling, een gezellig jong team die bouwen aan het optimaal ondersteunden van de zorg, en onze logistiek medewerkers. Je stuurt leveranciers aan waar nodig en voert controle uit op de door jou opgedragen werkzaamheden. Je legt verantwoording af aan de Teammanager Facilitair, Inkoop en Vastgoed.Hoe zie jouw dag er verder uit..
- Jij bent het luisterend oor voor onze collega’s, het eerste aanspreekpunt voor hen met betrekking tot inkoop/facilitaire vragen/problemen. Dit kan van alles zijn, denk aan vragen over ons Inkoop systeem (Inconto) of Topdesk, storingsmeldingen of andere facilitaire problemen. Dit kan zowel per telefoon, mail als op locatie zijn. Jij zorgt ervoor dat de eindgebruiker snel weer aan de slag kan en op hoogte is van de status;
- Het aanvragen van en verwerken van offertes;
- Het doen van bestellingen, voorraadbeheer en administratie rondom bijvoorbeeld persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM);
- Administratieve ondersteuning voor de afdeling Inkoop en Facilitair;
- Bijhouden van autorisaties/mutaties in Inconto en Topdesk;
- Je ondersteunt de contractmanagers en contracteigenaren in de vorm van contractbeheer en bewaakt contract escalaties;
- Je plaatst contracten in de workflow ter ondertekening en bewaakt dit proces;
- Het uitdraaien rapportages vanuit Inconto en Topdesk;
- Uitdragen van het Inkoopbeleid en het uitleggen en bewaken van interne procedures;
- Je geeft opdrachten aan onze logistieke medewerkers (magazijnbeheer, bevoorrading van de verschillende zorglocaties, interne post);
- Je registreert alles in systemen zoals TOPdesk en zorgt voor optimalisatie/verbetering in kwaliteit van ticketregistratie en ticketafhandeling;
- Uitgifte van dienstkleding en beheer van de voorraad hiervan;
- Het begeleiden en verwerken van sleutel uitgifte en inname (Salto);
- Je hebt een actieve rol in kennismanagement. Denk hierbij aan het maken en up-to-date houden van de werkinstructies, procesafspraken, procedures en work-arounds;
- Soms zal je ook betrokken worden bij diverse projecten. Hierdoor zal je werkdag er nooit hetzelfde uit zien!
Wat breng je mee?
Hospitality zit in jouw DNA en je weet dit goed uit te dragen. Je bent zelfstandig, proactief en hebt een hoge betrokkenheid bij de organisatie. Verder ben je communicatief vaardig en sta je stevig in de schoenen. Je bent sociaal ingesteld en een echte teamplayer. Je hebt een hands- on mentaliteit en je kan hoofd van bijzaken onderscheiden waarbij je goed kan omgaan met werkdruk. Daarnaast vind je het leuk om bij te dragen aan een verdere procesoptimalisatie voor onze organisatie!Verder vinden wij een aantal punten belangrijk bij een nieuwe medewerker servicepunt:
- Minimaal een afgeronde mbo opleiding niveau 3 (richting inkoop/facilitair);
- Enige werkervaring op een servicedesk is een pré;
- Affiniteit met service, inkoop en techniek;
- Kennis en ervaring met Office 365 is een pré;
- Kennis van de systemen Topdesk, Inconto en/of Salto is een grote pré;
- Je bent beschikbaar voor 24 uur;
- Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
- Je bent proactief en positief ingesteld;
- Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
- Klant- en servicegericht is jouw tweede natuur.
Wat bieden wij?
Niet alleen onze bewoners verdienen het beste, onze medewerkers vinden wij net zo belangrijk! Daarom krijg je van ons:
- Een jaarcontract
- €1.902,93 – €2.762,34
- 8%
- Een goede
- Reiskostenvergoeding
- Een
- Een
- Veel ruimte
- Uiteraard, een
- Waar jouw
- Kortom een
Wie zijn wij?
HilverZorg kent drie sterke merken waarbinnen ze haar diensten verleent: HilverZorg in de buurt, HilverZorg thuis en Wonen bij HilverZorg met expertise gericht op dementie, Korsakov en chronische psychiatrie. Onze huizen zijn de knooppunten in de dienstverlening van HilverZorg: plekken waar ontmoeten plaatsvindt en waar professionals van de verschillende onderdelen elkaar ontmoeten, kennis delen en zorgen voor verbinding.Als werkgever biedt HilverZorg je de mogelijkheid om vanuit je eigen kracht en passie te werken. Bij HilverZorg hebben we niet alleen hart voor ouderen, maar ook voor jou. We investeren in vakmanschap en bieden een duurzame werkrelatie waarin we jou de ruimte geven je te ontwikkelen. Als organisatie zijn we innovatief en daarmee volop in beweging. Met elkaar zorgen we voor de beste zorg, zodat onze cliënten zo lang mogelijk zichzelf kunnen blijven!
meer...
Meer vacatures van HilverZorg