Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Secretaresse afdeling Kwaliteit en Verbetering
Als secretaresse op de afdeling Kwaliteit en Verbetering bij Tergooi MC houd jij je bezig met de volgende werkzaamheden:
- Het uitvoeren en coördineren van werkzaamheden, zoals het plannen van audits en kwaliteitsrondes
- In een persoonlijke werksfeer beheer je de agenda’s van de manager en medisch manager Kwaliteit en Verbetering en stel je conceptmails op. Daarnaast regel je inkooporders, roosters, dienstenkaarten en verzuim- en herstelmeldingen van medewerkers van de afdeling. Het aanvragen van toegang tot systemen voor nieuwe medewerkers en gasten behoort ook tot jouw werkzaamheden
- In het algemeen draag je voor de Commissie Patiëntveiligheid (CPV) en Onderzoekscommissie Kwaliteit (OKV) zorg voor de organisatie, voorbereiding, verslaglegging en voortgangsbewaking. Je bent verantwoordelijk voor de secretariële ondersteuning van de CPV en OKV. Dit houdt onder andere in dat je de inhoudelijke vergaderingen organiseert en notuleert en betrokkenen informeert via onder andere gestandaardiseerde procedures en mails. Hierbij is de OKV een unieke commissie binnen Nederland waarbij er vanuit een klacht gezocht wordt naar verbetermaatregelen. De CPV onderzoekt daarbij ongewenste gebeurtenissen in de zorg waarbij ook daar het leereffect voorop staat
Wat breng je mee
- Een afgeronde secretariële opleiding op minimaal mbo-niveau
- Kennis van en ervaring met Microsoft Office en je hebt kennis van medische terminologie of je bent bereid om cursus medische terminologie te volgen
- Minstens drie jaar relevante werkervaring
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Je weet je eigen werkzaamheden te organiseren, waarbij je zelf de prioriteit en urgentie bepaalt en uitermate discreet bent gezien de passerende onderwerpen
Wat bieden wij
Onze arbeidsvoorwaarden zijn conform de cao Ziekenhuizen.- Deze functie is ingedeeld in FWG 45 met het daarbij behorende salaris van maximaal € 3.468,00 bruto per maand bij een fulltime (36 uur) dienstverband
- Het betreft een functie voor 24 uur per week voor de duur van één jaar met mogelijkheden voor een vaste aanstelling
- Eindejaarsuitkering van 8,33%
- Vakantietoeslag van 8,33%
- Fiets- en fitnessregeling
- Communicatieapparatuurregeling (o.a. tablet of smartphone)
- Uitruil reiskosten (woon-werk)
al onze arbeidsvoorwaarden.
En wist je dat:
Wij jouw duurzame inzetbaarheid heel belangrijk vinden? Plan een stoelmassage, een yogasessie, neem deel aan een hardloopclinic of spar over jouw toekomst met onze loopbaanadviseur!
Waar ga je werken
In Tergooi MC willen we de beste medisch specialistische zorg bieden in de regio Gooi en Vechtstreek. Daarbij kijken we of we onze zorg kunnen aanpassen aan de wensen van iedere unieke patiënt. Iedere dag werken zo’n 3000 Tergooiers samen om die ambities waar te maken. Daarbij gaan we een nieuwe en uitdagende fase in. Momenteel bouwen we in Hilversum een prachtig nieuw ziekenhuis dat we in mei 2023 betrekken.De afdeling Kwaliteit en Verbetering draagt bij aan optimale kwaliteitszorg in het ziekenhuis en speelt een belangrijke rol in het realiseren van de ambities van Tergooi MC. Op de afdeling Kwaliteit en Verbetering werken circa 15 enthousiaste medewerkers. In het team werken naast adviseurs, klachtenfunctionarissen, leden van de commissie patiëntveiligheid, de onderzoekscommissie Kwaliteit en Verbetering, ZiROP-coördinator en de Functionaris Gegevensbescherming. De afdeling wordt duaal aangestuurd door de stafmanager Kwaliteit en Verbetering en de medisch manager Kwaliteit. Kom jij ons team versterken?
Overige informatie en hoe kun je solliciteren
meer...Meer vacatures van Tergooi