Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Klant Succes Manager
Om onze bestaande en nieuwe klanten nog meer aandacht te kunnen geven zijn we op zoek naar een ervaren Klant Succes Manager. Je bent strategisch en tactisch gesprekspartner voor de klant. Je kent het IT landschap en de impact van IT op de klantorganisatie en de business. Binnen Ictivity ben je de kartrekker van het klantteam, bestaande uit enthousiaste collega’s, met als gezamenlijk doel het bereiken van de ultieme klantbeleving.
Primair ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren, bewaken en innoveren van alle dienstverlening richting de klant. Denk daarbij aan managed diensten, implementatie diensten en adoptie trajecten. Er gebeurt niets bij de klant zonder jouw wetenschap.
Dit neem jij mee!
- Politiek sensitief en een verbinder puur sang.
- Klant-, doel- en resultaatgerichtheid.
- Bewezen track record/ervaring op het gebied van Project en of Servicemanagement.
- Bedrijfskundig inzicht en interesse.
- Ondernemend en commercieel inzicht.
- Diepgaande kennis of ervaring met ICT is geen must.
- Communicatief in woord en geschrift.
- HBO/WO niveau.
Over Ictivity
Wij helpen onze klanten digitaal vooruit met Managed Services, IT Adoptie projecten en een moderne werkplek die altijd en overal beschikbaar is. We zijn actief binnen het midden segment in Nederland bij klanten met omgevingen tussen de 500 en 4.000 werkplekken. ICT werkt voor de gebruiker en niet andersom, daar geloven wij in! Wij zijn geen knoppenpiloten en worden blij van innovatie. Met ruim 165 Ictivianen zijn we de hele dag druk maar lachen we ook veel met elkaar. Wij houden ervan om slim te werken, zijn een tikkeltje eigenwijs maar gaan altijd vooruit. Dat maakt ons bijzonder! Check ook eens wat onzevinden van Ictivity en
onze werkenbij video!
Wat bieden wij?
- Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
- Auto van de zaak
- Laptop en telefoon, mogelijkheid om af te stemmen op eigen wensen.
- 25 vakantiedagen met de mogelijkheid om dagen bij te kopen
- Liever 32 of 36 uur werken? Dat is zeker bespreekbaar
- Werken met de nieuwste technieken
- Volgen van kennissessies intern
- Informele werksfeer, vrijdagmiddag borrels, jaarlijkse uitjes en teamactiviteiten
- Werken binnen een no-nonsense cultuur
- Werken bij een persoonlijk betrokken organisatie
- Eigen opleidingscentrum, ook voor afname examens
Ben je enthousiast geworden en zou je met ons in gesprek willen? Dan komen we graag met je in contact!
Werk telefoon:
(06) 2314 1021
E-mail:
10 redenen om te werken bij Ictivity
1
Ictiviaan
Bij ons ben je geen nummer maar Ictiviaan2
Carrièrestappen
Je wil graag kunnen doorgroeien en vervolgstappen maken binnen je ICT carrière3
Gesprekspartner
Je wil voor meerdere contacten een gesprekspartner zijn4
Geen knoppenpiloot
Je wordt blij van innovatie en uitdaging binnen je werk5
Reistijd
Op pad zijn is leuk maar niet té veel6
Innovatie
We willen gebruikers slim en eenvoudig laten werken met ICT7
Fun met collega's
Hard werken prima, maar ontspanning is net zo belangrijk8
Managed services company
Je beweegt mee in de transitie naar een managed services organisatie9
Deel kennis
Je deelt graag kennis met collega’s en op seminars10
Klant centraal
ICT begint ook voor jou altijd bij de gebruikermeer...
Meer vacatures van Ictivity