Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Backoffice Medewerker Europa, Tank Containers
Voor onze klant, ‘
s werelds grootste leasemaatschappij
van tankcontainers met een vloot van meer dan 75.000 tankcontainers, zijn we op zoek naar een Backoffice Medewerker Europa. Samen met een collega ben je in Europa verantwoordelijk voor de invoer- , beheer- en monitoring
werkzaamheden over de afspraken
die worden gemaakt met depots en klanten over het
onderhoud
en het
reparatieproces van tankcontainers.
Je rapporteert aan de Operations Manager Europa en assisteert in operationele technische zaken, waarbij je contacten onderhoudt met de M&R Technical Surveyor, M&R Manager, Fleet Manager, depots, onafhankelijke inspecteurs en klanten.
Functie
Met jouw technische affiniteit en administratieve vaardigheden is het jouw passie omhet totale proces van de fysieke off-hire van tankcontainers
vast te leggen, te monitoren en
pro-actief
aan te sturen.Jouw focus is
de vastlegging en afrekening
van de gemaakte onderhoud- en reparatie-
afspraken
.Je maakt gebruik van een CRM-systeem, het MS Office pakket (waaronder Excel) en een Sharepoint-omgeving in een
dynamische snelle technische en internationale omgeving
.
Jouw taken zijn:
- het bewaken van de totale onderhoud- en reparatie
proces en -kosten
;- het bijwerken en beheren van
klantspecifieke off-hire gegevens
;- het bijwerken en actueel houden van het
CRM-systeem
voor alle wijzigingen, tankidentificaties, onderhouds- en reparatieactiviteiten en operationele details;- de dagelijkse activiteiten
verslagen van de depots
verwerken en coördineren;- het oplossen van eventuele
geschillen
met klanten;- met het team
prioriteiten vaststellen
voor reparaties in de depots;- het verwerken van alle
facturen
voor reparaties, transport, behandeling en opslag;- het waar nodig
bezoeken
van depots om input/feedback te geven over kritieke functies, waaronder protocollen en depotadministratieFunctie-eisen
Jouw profiel;minimaal een afgeronde MBO4-opleiding met HBO werk- en denkniveau;
minimaal 2 jaar
operationele/klantenservice-, of administratieve werkervaring
;
- een goede beheersing van de
Nederlandse en Engelse taal
in woord en geschrift;- minimaal 32 uur per week beschikbaar in een
hybride werkomgeving
,waarbij eventueel 1-2 werkdagen thuiswerken mogelijk is;- in het bezit van een
werkvergunning
om in Nederland te mogen werken en een permanente woning/verblijfplaats in Nederland (geen visum-sponsoring
) in Zuid-Holland of West-Brabant;- competenties: analytisch, accuraat, secuur, zelfstandig, dienstverlenend, commercieel, leergierig en praktisch ingesteld
Aanbod
Wat kun je verwachten?
- een vast bruto maandsalaris indicatief van
€ 2.250,– tot € 3.500,–;
- 26 vakantiedagen;
- 8% vakantiegeld;
- een collectieve
pensioenregeling;
- een mobiliteitsregeling;
- een laptop en mobiele telefoon;
flexibiliteit en vrijheid
om je functie binnen en buiten een tweetal kantoorlocaties in Nederland uit te oefenen (bijv. gedeeltelijk thuiswerken is een optie)- een
persoonlijk ontwikkelings- en opleidingsprogramma en -budget
Inlichtingen
Maurice den Hartog 06-46700806 of maurice@mdhrecruitment.nlmeer...
Meer vacatures van Mdhrecruitment