Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Facility Support - zoek jouw in de buurt
Medewerker Facility support
Ben je een echte doener, hou je van afwisseling en sta je communicatief stevig in je schoenen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen
Als medewerker facility support is elke dag anders. In eerste instantie ben je het aanspreekpunt voor de interne en externe belanghebbenden van alle onderdelen van Transdev. In deze rol ondersteun je met een klein team de facilitaire coördinatoren en de manager facilitair.
Zo ga je aan de slag met het registreren en behandelen van meldingen, storingen en klachten op het gebied van facilitaire zaken en beheer je de uitgave en inname van diverse bedrijfsmiddelen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van de facilitaire dienstverlening van het Hoofdkantoor. Hieronder valt o.a. ook sleutelbeheer, toegangsregistratie en overige diensten. Een belangrijk aspect van de functie medewerker facility support is het actueel houden van het FMIS (Facilitor) met name op het gebied van keuringen, inspecties en certificeringen van outillages, gebouwen en installaties.
Wat breng je mee
Je gaat resultaatgericht en nauwkeurig te werk. Als medewerker facility support is het van groot belang dat je communicatief sterk bent en niet bang bent om collega’s te corrigeren of aan te spreken op hun gedrag. Daarnaast zoeken we iemand die mensen uitdaagt om kritisch te kijken naar de aanvragen en het grote plaatje in het vizier te houden.
Ook ben je bewust van de kosten en werk je samen met je collega’s om de juiste keuze te maken. Je handelt daadkrachtig, pro actief en bent klant en service gericht.
Verder vragen wij:
MBO/HBO werk- en denkniveau, facilitair
Relevante werkervaring in facilitaire- en contractmanagement
Ervaring op het gebied van budgetten- en kostenbeheersing
Goede contactuele vaardigheden
Technisch inzicht
Commerciële affiniteit.
Wat bieden wij
Ruime mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen, zowel op inhoud als op persoonlijke ontwikkeling. Verder krijg je ruimte en vrijheid in je werk en bepaal jij zelf hoe je invulling geeft aan jouw dagelijkse werkzaamheden.
Verder bieden wij:
Een salaris tussen de € 2.709,50 - €3.538,32 bruto per maand op basis van 40 uur per week; 8% vakantiegeld en een resultatendeling van maximaal 3,25%;
28 vakantiedagen;
Een goede pensioenregeling.
Wie zijn wij
Transdev Nederland geeft mensen de vrijheid om te reizen. Als toonaangevend mobiliteitsbedrijf zijn we actief in het hele land onder diverse merknamen zoals Connexxion, Hermes en Witte Kruis.
Mobiliteit is en blijft cruciaal. Mobiliteit verbindt mensen. Transdev zorgt dagelijks voor veilig, schoon en betrouwbaar vervoer met onze bussen, treinen, taxi’s en ambulances. Daarmee houden we Nederland bereikbaar.
Als onderdeel van een grote internationale organisatie profiteren we van een enorme hoeveelheid kennis en ervaring. Die kennis en ervaring delen we zelf ook als koploper op het gebied van zero-emission personenvervoer en innovatieve mobiliteit.
We dragen bij aan een betere wereld door te investeren in schoon vervoer. Onze voertuigen zijn schoon van binnen én schoon qua uitstoot. Van de elektrische bussen rondom Schiphol tot de waterstofbussen in Hoeksche Waard. Van de allereerste elektrische taxibus voor rolstoelen in Nederland tot ruim 70 jaar trolleybussen in Arnhem. Samen vormen ze de grootste elektrische busvloot van Europa.
Mobiliteit zorgt voor verbinding tussen mensen. Servicegericht werken, verbeteren en innoveren kunnen we niet zonder onze ruim 6000 medewerkers. Samen leveren we maatwerk voor elke situatie. Samen zijn we Transdev. En daar zijn we trots op.
Enthousiast? Solliciteer direct via onderstaande link!
meer...
Meer vacatures van Transdev