Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratief en secretarieel ondersteuner

ZorgSaam - Terneuzen - 15-10-2021 Naar vacature  

Midden Zeeuws-Vlaanderen
Plaats

Jouw werkplek

Als Administratief en Secretarieel ondersteuner ben jij werkzaam op onze Ambulance-locatie Koegorsstraat te Terneuzen.
Als Administratief en Secretarieel ondersteuner voer je zelfstandig allerhande secretariële en administratieve werkzaamheden uit om het Hoofd Ambulancedienst en Operationeel Leidinggevende te ondersteunen. Zo zorg je bijvoorbeeld voor het inplannen van vergaderingen, verzorg je de mailafhandeling en het controleren van facturen en declaraties. Ook ben je verantwoordelijk voor agendabeheer, en bewaak je de voortgang van bepaalde (verbeter)processen. Je reserveert locaties, andere benodigde voorzieningen, meldt bezoekers aan en haalt externe bezoekers op. Indien nodig notuleer je en stel je het verslag naderhand op. Het team ondersteun je bij de verwerking van diverse (soms vertrouwelijke) gegevens in verslaglegging en systemen. Ook ondersteun je de leiding met bv. analyses van data t.b.v. ontwikkelingen binnen de dienst. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor het team en handel je postverdeling af.

Wat ga je doen

  • Je werkt zowel voor als nauw samen met de teamleiding en verricht onder andere de volgende werkzaamheden:
  • Het opvolgen en beheren van de agenda’s van de leiding, archiveren van gegevens en beheren centrale mailboxen;
  • afspraken inplannen, vergaderingen organiseren en vergaderstukken rondsturen;
  • controle van facturen en declaraties;
  • het in beeld brengen van de vaste kosten en trends opvolgen ter signalering;
  • de voortgang bewaken van afgesproken actiepunten en het verzorgen van correspondentie;
  • het vastleggen van aangereikte gegevens in de systemen, waardoor actuele overzichten beschikbaar zijn;
meer...



Meer vacatures van ZorgSaam