Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Ondersteuner planning - Team Selectie s)
Ben jij van nature een spin in het web, heb je een nauwgezette werkhouding en vind je het leuk om je te bevinden in complexe materie? Dan is deze vacature iets voor jou! Team Selectieondersteuning zoekt een enthousiaste, communicatief vaardige en energieke ondersteuner planning.
Specificaties vacature
Locatie(s):
ApeldoornOrganisatieonderdeel:
PolitiedienstencentrumVakgebied(en):
HRM, Administratie en secretarieelNiveau:
MBO 3Wat ga je doen?
Als ondersteuner planning ben je onder andere medeverantwoordelijk voor het controleren en sluitend maken van assessmentplanningen en het inplannen van afspraken met assessmentkandidaten. Ook houd jij zicht op de verschillende selectieprojecten. Vanzelfsprekend ben je administratief sterk, heb jij oog en gevoel voor planningsdetails en schakel je makkelijk tussen verschillende systemen. Daarnaast ben jij een vraagbaak voor collega's, assessmentkandidaten en vacaturehouders. Je voelt je als een vis in het water binnen een dynamische omgeving die veel van jouw flexibiliteit vraagt.Waar ga je werken?
Team Selectieondersteuning - onderdeel van Team Selectie van de Afdeling In-, Door- en Uitstroom (IDU) - werkt vanuit Apeldoorn en Amsterdam. IDU zorgt ervoor dat de juiste persoon op het juiste moment op de juiste plaats zit. De afdeling verzorgt de landelijke werving voor de politie, verwerkt sollicitaties en beantwoordt vragen van belangstellenden.Team Selectie voert de (wettelijke) instroom- en doorstroomselecties uit voor politiefuncties en bestaat in totaal uit meer dan 100 fte. Bij Selectie werken psychologen, selectieadviseurs, fysiek motorische onderzoekers en ondersteuners. Jij komt te werken in een team van medewerkers die zowel in Apeldoorn als in Amsterdam werkzaam zijn. Jij gaat werken in Apeldoorn.
Wie ben jij?
Qua persoon ben je flexibel, op details gericht en communicatief vaardig. Door jouw proactieve houding kan jij problemen op tijd signaleren en adequaat reageren en krijg je energie om samen met anderen de klus te klaren. Als spin in het web geniet je van het schakelen tussen de verschillende werkzaamheden, systemen en gesprekspartners. Jij begrijpt de complexiteit van planning; jij hebt hier gevoel voor en kan de taal spreken. Daarnaast kan jij zeer zorgvuldig werken en vind je het leuk om het aanspreekpunt te zijn.Jij hebt daarnaast:
- mbo 3 diploma en een administratieve/secretariële opleiding of werkervaring;
- ervaring met administratieve processen en klant-/kandidaatcontact;
- bij voorkeur ervaring met onze systemen (VOS en Tascnet).
Wat wij bieden
De standplaats is Apeldoorn. Er is ruimte voor 1 fte. Het betreft een tijdelijke functie voor maximaal twee jaar voor 36 uur per week. Omdat goede mensen belangrijk zijn binnen de politie investeren we in jouw toekomst. We bieden uitgebreide ontwikkelingsmogelijkheden.Verder kun je het volgende van ons verwachten:
- een bruto maandsalaris van minimaal € 2.209,- en maximaal € 3.468,- (schaal 6 Bbp) op basis van een 36-urige werkweek;
- 8% vakantie- en 8,33% eindejaarsuitkering;
- goede pensioenregeling en betaald ouderschapsverlof (
De formele functie binnen het functiegebouw van de politie is
Interesse?
Bel of mail met Ahmet Yüksel, coördinator Selectieplanning (06 - 12 90 78 47,) als je meer informatie over de functie wilt hebben.
meer...
Meer vacatures van Politie.nl