Financieel administratief medewerker Fritech
FUNCTIEOMSCHRIJVING
- vastleggen van project-, ordernummers en het verzenden van offertes;
- debiteurenbeheer; het digitaal factureren van verkooporders en het bewaken van de betalingstermijnen;
- crediteurenbeheer; afstemmen goederen ontvangst met inkooporders, het boeken van inkomende facturen, het proactief oplossen van afwijkingen binnen afgesproken termijnen, het archiveren van inkoopfacturen in het ERP systeem;
- verzorgen van BTW aangiften;
- afhandelen klant- en leveranciers e-mail/post/telefoon;
- het leveren van een bijdrage aan de formele verantwoording en informatieverstrekking zowel intern en extern (bijvoorbeeld ten behoeve van directie, accountant, belastingdienst, verzekeringsmaatschappij, pensioenfonds etc.)
WIJ BIEDEN
- leuke collega's binnen een informele werksfeer, binnen een echt familiebedrijf;
- werktijden kunnen in overleg worden aangepast op jouw privésituatie;
- een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
- uitstekend salaris, passend bij jouw kennis en ervaringsniveau;
- prima secundaire arbeidsvoorwaarden;
- veel vertrouwen ruimte voor eigen inbreng;
- wij vinden het belangrijk dat jij jezelf kunt blijven ontwikkelen, hiervoor bieden wij cursussen/opleidingen en overige ontwikkelingsmogelijkheden aan
Naar vacature
Meer vacatures van Fritech
Meer Financieel administratief medewerker Fritech vacatures