Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratief medewerker

Werkenindeverzekeringen - Leusden - 10-06-2022 Naar vacature  

Heb jij de drive om de administratie zo goed mogelijk te organiseren? Sta jij in je kracht als je een team van collega’s proactief kan ondersteunen in hun dagelijkse werkzaamheden? Hou je er van om in een snel groeiende, veranderende en tevens uitdagende werkomgeving te werken? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!

Wat houdt de baan in?

Je bent als administratief medewerker pensioen verantwoordelijk voor de ondersteuning van de pensioenafdeling. Je houdt je met name bezig met het mutatiebeheer en de communicatie rondom de pensioenregeling.

Jouw uitdagingen als administratief medewerker pensioen zijn:

  • Het verwerken van nieuwe aanvragen, polissen en mutaties;
  • Controle op de bij de mutaties behorende financiële verwerking;
  • Het voeren van correspondentie (schriftelijk en telefonisch) met maatschappijen over mutaties;
  • Het aanpassen en updaten van (commerciële) relatiegegevens in diverse systemen;
  • het signaleren van verbeterpunten ten aanzien van de processen en het doen van verbetervoorstellen.

Wat staat daar tegenover?

Een aantrekkelijke, zelfstandige functie bij een informele en dynamische organisatie waarin eigen initiatief en meedenken over nieuwe ontwikkelingen gestimuleerd wordt. Daarnaast:

  • Een bruto fulltime salaris tussen de € 1.800 en € 3.012, afhankelijk van ervaring;
  • Een contract van 32 tot 40 uur per week;
  • De mogelijkheid om deels vanuit huis te kunnen werken voor een goede balans tussen werk en privé;
  • 26 vakantiedagen (o.b.v. een fulltime dienstverband), 8% vakantiegeld en een pensioenregeling;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een thuiswerkvergoeding en een thuiswerkbudget;
  • Personeelskorting bij het afsluiten van je verzekeringen;
  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Volop mogelijkheden jezelf verder te ontwikkelen en opleidingen te volgen.

Hoe ziet het team er uit?

Je komt te werken in een team van 12 collega’s, waarbij je met 2 andere collega’s verantwoordelijk bent voor de ondersteuning van de binnendienstadviseurs. Je bent onderdeel van een landelijk werkend klantenteam met 20 enthousiaste en deskundige binnen- en buitendienstadviseurs. Er wordt gewerkt vanaf de locaties Apeldoorn, Arnhem, Assen, Beverwijk, Doetinchem en Leusden. We hebben een informele werksfeer met sociale, gedreven en ambitieuze collega’s. Een ondernemende werkomgeving waar je volop de ruimte hebt voor eigen initiatieven en waar verbetervoorstellen worden gewaardeerd. Verantwoordelijkheid, uitdaging en plezier in het werk staan voorop met een mix van kennis en vrijheid.

Wat wij van je vragen?

Je bent een administratieve duizendpoot, communicatief vaardig en dienstverlenend. Je kan goed schakelen tussen diverse werkzaamheden zonder het overzicht te verliezen, bent een energieke en enthousiaste teamspeler. Daarnaast:

  • Mbo werk- en denkniveau;
  • Relevante werkervaring in een soortgelijke administratieve functie;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • In het bezit van Wft basis of bereid deze binnen zes maanden te halen;
  • Ervaring met MS Office (Word, Outlook en Excel);
  • Beschik je over goede sociale vaardigheden en kan je zowel in teamverband als zelfstandig werken;
  • Een proactieve werkhouding met een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Cijfermatig sterk en werkt nauwkeurig met oog voor detail.

Je bezit de volgende eigenschappen en competenties:

  • Communicatief zeer vaardig;
  • Klantgericht en oplossingsgericht;
  • Gedreven en servicegericht;
  • Stressbestendig en flexibel.

Wij zijn Heilbron

Heilbron biedt (risico)advies aan bedrijven en particulieren en leveren diensten aan verzekeringsadviseurs op het gebied van schade-, zorg- en inkomensverzekeringen. Wij bieden graag dat stukje zekerheid, zodat onze relaties met een gerust hart kunnen leven én ondernemen. De Heilbron Groep en de Voogd & Voogd Groep zijn in 2021 gefuseerd en verder gegaan onder de naam Alpina Group. Deze fusie resulteert in een onderneming van zo’n 2000 medewerkers. Alpina Group is één van de grootste financieel adviesbedrijven van Nederland met sterke regionale wortels en internationale ambities. We hebben meer dan 40 locaties in Nederland en België en zijn een serviceprovider voor ruim 3.200 aangesloten adviseurs. Wij adviseren zowel particulieren als bedrijven over (financiële) risico’s en schade-, levens- en zorgverzekeringen. Ook voor hypotheekadvies of aan- en verkopen van onroerend goed kan men bij ons terecht. Via ons innovatieve platform kunnen zowel eigen als externe adviseurs voor hun klant een keuze maken uit vele schade-, levens- en zorgverzekeringen van meer dan 20 grote verzekeraars.

meer...



Meer vacatures van Werkenindeverzekeringen