Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Callcenter medewerker KPN

Webhelp - Ede - 29-09-2020 Naar vacature  

Aantal uren per week
20 - 40 uur
Standplaats
Ede
Opleidingsniveau
HAVO
VWO
MBO
HBO
Type vacature
Klantcontact

Wat ga je doen?

Als klantenservice medewerker bij KPN word je gebeld door klanten met zowel vragen over de factuur, de diensten en producten van KPN (internet, televisie en vaste telefonie). Jouw doel is het optimaal verlenen van service. Door jouw uitstekende communicatieve vaardigheden ben je in staat om klanten in één keer goed te helpen. Daarnaast ga je in het gesprek samen met de klant bepalen of hij/zij nog steeds het optimale pakket van KPN heeft.

Persoonlijke service en inlevingsvermogen staan daarom hoog in het vaandel en zijn de voorwaarden voor tevreden klanten. Het is belangrijk dat je commercieel inzicht hebt en het leuk vindt om verkoop en service te combineren.

Wij bieden jou

  • De mogelijkheid om flexibel te werken tussen de 16 en 40 uur;
  • Fun! Een prettige en informele werksfeer met leuke collega's;
  • Een full time thuistraining van 10 werkdagen die volledig wordt betaald;
  • Aansluitend 3 weken kweekvijver tijdens kantoortijden op onze locatie in Ede waarin je wordt ingepland op basis van jouw opgegeven beschikbaarheid;
  • Coaching en begeleiding om jou optimaal te laten presteren;
  • De mogelijkheid om thuis te werken en een maandelijkse thuiswerkvergoeding;
  • Ben je 21 jaar of ouder, dan verdien je € 9,70 per uur. Ben je tussen de 18 en 21 jaar, dan verdien je € 8,04 per uur;
  • Werk je langer dan 6 maanden bij ons. Dan krijg je ook nog eens met terugwerkende kracht 5% extra uitgekeerd. Dit kan oplopen tot wel €500!;
  • Vanaf 10 km ontvang je een tegemoetkoming in je reiskosten of een volledige vergoeding van het OV.

Ben jij verder

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO niveau 3 of 4;
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands;
  • Je vind het leuk om de klanten niet alleen goed en vriendelijk te helpen, maar ook om het gesprek aan te gaan en het optimale pakket aan te bieden;
  • Je bezit over een desktop of laptop inclusief webcam en met Windows 7 of hoger, mobiele telefoon met oordopjes en een internetverbinding met minimaal 10 MB uploadsnelheid;
  • Je bent handig met computers en hebt voldoende technisch inzicht.

Over Webhelp

Wij zijn een wereldwijde organisatie van 'game-changers'. Door anders te denken en te doen maken wij het verschil voor onze klanten. Daarmee realiseren wij toegevoegde waarde voor de mooiste merken ter wereld.

Wat ons drijft is het verschil maken voor medewerkers en klanten. Webhelp brengt bevlogen en energieke mensen samen en geeft hen de ruimte en de middelen om klanten van opdrachtgevers te helpen. Iedere medewerker is uniek en maakt het verschil voor onze opdrachtgevers.

meer...



Meer vacatures van Webhelp