Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Teamleider Servicedesk

Ormer - Schiedam - 18-04-2024 Naar vacature  

Chiara staat voor je klaar

Chiara van Grieken

Accountmanager
‘'Pas als de opdrachtgever én de kandidaat tevreden zijn, heb ik mijn werk goed gedaan.’'

Intro

Wij zijn voor onze directe eindklant op zoek naar een Teamleider Servicedesk voor een vast dienstverband. Heb jij interesse? Lees dan gauw verder!
Startdatum: zsm
Opdracht: vast dienstverband
Uren: 40 uur per week

Teamleider Supportdesk

De Supportdesk bestaat uit complementaire rollen van hoogopgeleide Supportdesk Engineers en is ondergebracht bij de afdeling Informatietechnologie (IT). De IT-afdeling is verantwoordelijk voor het ontwerpen, onderhouden en ondersteunen van de IT-infrastructuur, waardoor de organisatie zowel informatie als technologie op een efficiënte, productieve en veilige manier kan benutten. De Team Lead Supportdesk rapporteert rechtstreeks aan het afdelingshoofd IT. Tijdens het werken aan specifieke projecten rapporteert hij/zij ook aan de betreffende projectmanager.

Jouw rol
Coachen, motiveren en aansturen van de Supportdesk Engineers
Lid van de Change Advisory Board
Beheren en onderhouden van een uitstekende klantenservice
Beheer de levenscyclus van licenties en IT-middelen
Het afhandelen van incidenten, problemen en wijzigingen binnen de afgesproken doorlooptijden en deze correct te registreren binnen het gebruikte ticketingsysteem.

Delegeer taken en stel deadlines van de Support desk Engineers, zodat zij hun rol beter kunnen vervullen
Bevorderen en ondersteunen van de continue verbetering en innovatie van activiteiten en processen om de algehele service-efficiëntie binnen de Supportdesk te verbeteren;

Fungeren als projectleider
Opstellen en analyseren van managementrapportages

Wat we van jou verwachten


Onderwijs en opleiding:
MBO/HBO diploma
Microsoft
Stichting ITIL
Ervaring
Minimaal I-2 jaar – bevestigde – beroepservaring als teamleider/supervisor
ITIL v3 Service Management ervaring
Minimaal 3 jaar ervaring als Senior Support desk Engineer
Uitstekende communicatieve vaardigheden, in het Nederlands en Engels
Een brede en up-to-date kennis van IT-systemen en -middelen
Diepgaande kennis van Topdesk

Wat bieden wij jou?

Werken bij deze opdrachtgever geeft je de kans om te werken in een dynamische, snelle, ondernemende omgeving, waar creatief denken, samenwerking en een nuchtere cultuur centraal staan.

Geïnteresseerd?

Als je denkt dat je een bijdrage kunt leveren aan ons bedrijf door in deze geweldige kans te duiken, kijken we uit naar je cv en motivatiebrief! Solliciteer dan via de knop ‘Solliciteer’.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Ormer
Meer Teamleider Servicedesk vacatures