Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Planner Service en Onderhoud

Hormann - Barneveld - 13-06-2022 Naar vacature  

Selecteer de drie categorieën.
Planner Service en Onderhoud m/v

Wie zijn wij?

De Hörmann groep is een groeiende internationale onderneming voor de bouwmaterialenindustrie. Hörmann heeft sinds de oprichting in 1935 al meer dan 20 miljoen deuren geproduceerd en wereldwijd verkocht. De hoogwaardige kwaliteit en innovatie van onze producten zijn kenmerkend voor ons familiebedrijf. Met een team van meer dan 6.000 medewerkers wereldwijd wordt in het 100% familiebedrijf een omzet van meer dan 1 miljard euro gerealiseerd.

De Hörmann groep heeft de ambitie om haar positie de komende jaren verder uit te bouwen in de Nederlandse markt. Nu nog vanuit het verkoopkantoor Barneveld en naar verwachting begin 2024 vanuit ons nieuw pand te Apeldoorn, is een enthousiast team van ruim 100 vakbekwame, betrokken medewerkers werkzaam voor de Nederlandse markt, verdeeld over de aandachtsterreinen Woningbouw, Industrie en Aftersales.

Onze organisatie is te beschrijven als een nuchtere en platte organisatie waar een prettige werksfeer en teamgevoel bijdragen aan onze successen.
Voor ons verkoopkantoor in Barneveld zijn wij op zoek naar een

Planner Service en Onderhoud (m/v)

Het betreft een functie voor 32 tot 40 uur per week.
Je komt te werken op de afdeling Service Planning; een enthousiast team bestaande uit een Teamleider Service en Onderhoud en 4 Service Planners.
In de functie van Planner Service en Onderhoud schakel je continu in een hectische omgeving tussen het team van 35 – 45 Servicemonteurs, de klanten en je collega’s. Onze Servicemonteurs zijn verantwoordelijk voor het uitvoeren van service, (preventief) onderhoud en reparatie van industriële deuren en dockequipment bij onze klanten op locatie. Jij bent verantwoordelijk voor een perfecte planning, elke dag opnieuw.

In de ochtend start je met een goede bak koffie en gelijk ontvang je een spoed telefoontje van een klant. Jij staat meteen op scherp en doet er van alles aan om die dag nog een kundige Servicemonteur langs te sturen. Halverwege de dag belt er een andere monteur naar jou, hij is eerder klaar bij de klant dan verwacht. Dat is mooi, want nu kan hij naar een grote klant toe om daar een storing te verhelpen en heb jij jouw efficiënte planning voor die dag weer rond.

Ben jij stressbestendig, flexibel en weet jij onder druk de beste prioriteiten te stellen? Heb jij servicegerichtheid hoog in het vaandel staan? Haal jij voldoening uit het oplossen van problemen? En weet jij zo efficiënt mogelijk planningen te maken?

Lees dan snel verder want misschien ben jij wel de kandidaat waar wij naar op zoek zijn!

Welke werkzaamheden horen bij jouw takenpakket?

  • Je staat onze klanten en collega’s op een professionele en klantvriendelijke wijze (telefonisch) te woord;
  • Je plant de servicemonteurs in bij storingen, reparaties en onderhoud en houdt daarbij rekening met beschikbare capaciteit en prioriteit;
  • Je voert diverse administratieve taken uit zoals onder andere het controleren van werkbonnen, afhandelen van factuurvragen van klanten en het in- en uitboeken van onderdelen in het systeem;
  • Je benadert klanten proactief voor onderhoudswerkzaamheden om een optimale spreiding van werkzaamheden en bezetting te waarborgen;
  • Je maakt roosters voor storingsdiensten.

Herken jij je in het volgende profiel van onze ideale kandidaat?

  • Je hebt minimaal MBO-4 denkniveau;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in een soortgelijke functie en hebt technische affiniteit;
  • Je kunt je mondeling en schriftelijk goed uitdrukken in de Nederlandse taal. Goede beheersing van de Duitse taal is een pré;
  • Je hebt goede computervaardigheden. Kennis en ervaring met SAP is een pré;
  • Je kunt goed prioriteiten stellen;
  • Je staat stevig in je schoenen en weet je staande te houden in stressvolle situaties;
  • Je kunt snel schakelen en schrikt niet af van een hectische werkomgeving;
  • Je bent collegiaal en communicatief sterk.

Wat bieden wij?

Een groeiende onderneming die zich kenmerkt door de hoogwaardige kwaliteit van onze producten. Hörmann Nederland is ambitieus en verwacht dan ook het nodige van haar medewerkers. De functie Planner Service en Onderhoud is een dynamische en uitdagende functie en daar krijg je ook wat voor terug. Uiteraard een meer dan goed salaris waaronder een 13e maand, maar ook 31 vakantiedagen en een uitstekende pensioenregeling. Tevens bieden wij de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken. Wij kijken graag naar de talenten van onze medewerkers en vinden het belangrijk dat iedereen zich blijft ontwikkelen. We bieden een ruim aanbod van online trainingen, zodat medewerkers het beste uit zichzelf naar boven kunnen halen.

Is dit de perfecte functie voor jou? Dan komen wij graag met jou in contact.

Word jij enthousiast van het lezen van deze vacaturetekst en denk jij dat jij de ideale persoon bent waar wij naar op zoek zijn? Wacht dan niet langer en stuur je motivatiebrief met CV naar

meer...



Meer vacatures van Hormann