Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Applicatiebeheerder GLIMS Result Laboratorium

Werken en leren - Moerdijk - 27-07-2021 Naar vacature  

Ben jij die ervaren applicatiebeheerder, die een bijdrage wil leveren aan de ontwikkeling van de ICT functie binnen onze organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou! Result Laboratorium is per direct op zoek naar een

APPLICATIEBEHEERDER GLIMS

Result Laboratorium is een zelfstandig medisch laboratorium in de regio Zuidwest Nederland. Wij verzorgen 24 uur per dag deskundige en hoogwaardige diagnostiek voor drie grote ziekenhuizen, huisartsen, verloskundigen, verpleeghuizen en andere zorgverleners. Result Laboratorium is in de laatste jaren flink gegroeid in een markt die behoorlijk in beweging is. De organisatie bestaat uit ongeveer 500 medewerkers en omvat een groot geografisch gebied. Result Laboratorium komt voort uit de verzelfstandiging van de klinisch chemische laboratoria van het Albert Schweitzer ziekenhuis en Rivas Zorggroep/Beatrixziekenhuis.

In oktober 2020 heeft daarnaast nog een fusie plaatsgevonden met het klinisch chemisch laboratorium van het Amphia ziekenhuis in Breda. Er wordt nu hard gewerkt aan de voorbereiding van de bouw en inrichting van een nieuw ultramodern centraal laboratorium in Zevenbergen (geplande verhuisdatum: tweede helft 2022).

ICT is cruciaal in de ondersteuning en innovatie van de processen binnen Result Laboratorium. We zoeken naar een ervaren applicatiebeheerder voor 32 tot 36 uur per week, die samen met het ICT-team en de ICT-manager invulling geeft aan de ondersteuning en verdere automatisering van de processen binnen Result Laboratorium en die zich thuis voelt in een hoog technologische & dynamische medische wereld.

Wat ga je doen? 

Je komt te werken in het ICT-team op zowel tactisch als operationeel niveau. Je werkt samen met je collega’s van het ICT-team en met de collega’s in de klant processen, laboratorium processen en ondersteunende processen.

Je werk zowel aan het operationeel beheer van ICT als aan verbeteringen en innovaties. Samen met de architect vertaal je gebruikerswensen in goede en haalbare oplossingen en je werkt vanuit ICT mee aan de realisatie daarvan. Je kan dus vanuit ICT deelnemen aan diverse verbeter- en projectteams om de verbeteringen en innovaties te realiseren. Je werkt op verschillende locaties belangrijkste locaties.

Jouw hoofdactiviteiten in je rol als applicatiebeheerder:
operationeel beheer van de applicaties;
operationele ICT processen uitvoeren;
waakdiensten voor de 24x7 ondersteuning van onze processen vanuit ICT;
meewerken in organisatie verbeteringen vanuit ICT;
meewerken aan projecten vanuit ICT.

Wat zijn jouw kwaliteiten?

Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding;
Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring op het gebied van applicatiebeheer;
Je hebt ervaring met laboratorium organisaties met een LIS, bij voorkeur GLIMS, of je hebt ervaring met een EPD in een ziekenhuis;
Je hebt goede communicatieve vaardigheden en kan goed samenwerken;
Je hebt een klantgerichte houding, maar je geeft ook tegengas als dat goed is voor onze organisatie;
Je toont eigenaarschap en bent proactief;
Je bent goed in staat om een klantvraag te vertalen naar een oplossing in de ICT;
Je hebt voldoende kennis van ICT infrastructuur om onze leverancier aan te sturen;
Je bent leergierig op zowel de inhoud van het vakgebied als op competenties.

Wat bieden wij?

Een uitdagende functie van 32 tot 36 uur binnen een organisatie die volop in beweging is;
Een dienstverband voor één jaar of twee jaar, met de intentie om het contract om te zetten naar onbepaalde tijd (vast contract) als we beide tevreden zijn;

De functie is ingedeeld in FWG 55 (maximaal € 4.227,- bruto per maand o.b.v. 36 uur per week). Inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring.
8,33% vakantiegeld en 8,33% eindejaarsuitkering
Mogelijkheden om relevante cursussen en opleidingen te volgen
144 vakantie uren en 57 Persoonlijk Levensfase Budget (PLB) uren per jaar (o.b.v. 36 uur per week)
Wij bieden goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Wij houden ons aan afspraken uit de CAO ziekenhuizen.

Hoe ziet de afdeling eruit? 

De ICT-afdeling binnen Result Laboratorium bestaat uit 8 applicatie beheerders, 1 ICT architect en een manager. De afdeling wordt verder uitgebouwd om de vele verbeteringen en innovaties te realiseren. De ICT afdeling houdt zich met name bezig met applicatiebeheer en applicatie ontwikkeling ten behoeve van verbeteringen en innovaties. ICT infrastructuur wordt afgenomen van de ziekenhuizen.

Enkele grote veranderingen binnen de organisatie waaraan ICT meewerkt zijn het inrichten van de laboratoriumprocessen met Roche apparatuur, het realiseren van de nieuwbouw in Zevenbergen en de integratie van de applicaties & ICT oplossingen van de locaties Breda en Dordrecht.

meer...



Meer vacatures van Werken en leren