Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratief medewerker wonen

Vastgoed talent - Naaldwijk - 20-01-2023 Naar vacature  

Welke uitdaging hebben we voor jou?

Als administratief medewerker wonen zorg jij dat de juiste mensen een sociale huurwoning krijgen. En dat er zo min mogelijk leegstand is. Dat doe je in een team met collega’s die jou goed begeleiden en er voor elkaar zijn. Een uitdagende, zelfstandige baan met heel veel verantwoordelijkheid en klantcontact.

Wat ga je doen?

Na een gefaseerde inwerkperiode pak je het hele verhuurproces op. Dat start met een huuropzegging, die je administratief verwerkt en waarvoor je de voor- en eindinspectie regelt. Met de input van de verhuurmakelaar stel je vervolgens de advertentie op, die je publiceert op Woonnet Haaglanden. Daarna beoordeel je de aanvragen van kandidaten met het woonruimteverdeelsysteem en gegevens van het UWV en de belastingdienst. Je houdt zowel telefonisch als persoonlijk intakes met kandidaten, met wie je hun aanvragen en mogelijke onjuistheden bespreekt. Ook handel je de afwijzingen af. Met de kandidaat die in aanmerking komt voor de woning, rond je het proces administratief af.

Afhankelijk van je competenties en interesses krijg je ook eigen projecten. Wat voorbeelden van bestaande projecten zijn digitale rapportage, het proces van woningruil en de begeleiding van verkoopwoningen. Wat is jouw specialisme? Je ideeën zijn welkom! Naast de begeleiding van huurprocessen en je projecten beheer je met je collega’s de mailbox en beantwoord je telefonisch de vragen van huurders en kandidaten. Ook wissel je met collega’s af om, als dat nodig, is de receptie te bemannen. Je bent op alle vlakken ons visitekaartje!

In het team verhuur van de afdeling wonen werk je nauw samen met de verhuurmakelaars en de andere administratief medewerkers. Ons werkgebied is het Westland en Den Haag. Dat betekent dat je, net als je collega’s, je sterk maakt voor de huisvesting van mensen met heel verschillende achtergronden en culturen

Waaraan dien je te voldoen?

  • Minimaal mbo-niveau en een flinke dosis verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Kennis van huurrecht, of de motivatie om die op te doen
  • Een aanpakkersmentaliteit gecombineerd met een grote nauwkeurigheid, want je werkt met heel gevoelige gegevens en beïnvloedt de woonkansen van mensen.
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatieskills in uitstekend Nederlands.
  • Je weet je boodschap bij kandidaten en huurders goed te laten landen. Ook sta je stevig in je schoenen als je moeilijkere gesprekken moet voeren.
  • Basiskennis van het Engels, waardoor je kunt communiceren met mensen die het Nederlands niet beheersen.

Wat bieden wij jou?

  • Een passend salaris conform de CAO Woondiensten, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Een prettige werkomgeving met collega’s waar je op kunt bouwen.

Waar kom je te werken?

Onze opdrachtgever is een woningcorporatie die zorgt voor het verhuren en ontwikkelen van passende en betaalbare woningen binnen omliggende gemeentes. Bijzondere projecten zoals zorgcomplexen en kinderopvang maakt hen onderscheidend en een maatschappelijk betrokken organisatie. Het bedrijf bestaat uit ongeveer 60 medewerkers en er heerst een informele sfeer. Gedreven, ondernemend en betrokken zijn speerpunten die de organisatie nastreeft.

Salaris

Een passend salaris conform de CAO Woondiensten, schaal F (€ 2765 - € 3489)
meer...



Meer vacatures van Vastgoed talent