Inloggen - Registreer  

Client Service Director

Maxlead - Oegstgeest - 16-12-2021 Naar vacature  

Client Service Director
Wij zoeken een Client Service Director voor het opbouwen, onderhouden en uitbreiden van onze top 20 klanten. Maxlead is een toonaangevend performance marketing en mediabureau met een ambitieuze focus op de omnichannel markt. Met 80 enthousiaste digital consultants werken we dagelijks voor mooie merken als Basic-Fit, Europarcs, Carglass en Marktplaats.

wat is vereist?

HBO/WO werk- en denkniveau
aantoonbare kennis en ervaring in online media en marketing
minimaal 5 jaar werkervaring
commercieel vermogen
overtuigingskracht
probleemoplossend vermogen
ruime ervaring met accountmanagement
ervaring met groepsgericht leidinggeven
je spreekt vloeiend Nederlands
je woont bij voorkeur in de Randstad of omgeving Leiden
je bent in het bezit van een rijbewijs

wat krijg je?

Een salaris in lijn met jouw kennis en ervaring.
Telefoon en laptop van de zaak.
Ruimte om jezelf te ontwikkelen.
Volop afwisseling en ruimte voor eigen initiatief.
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. pensioenregeling en 26 vakantiedagen).
Informele cultuur met leuke collega’s, gezellige (vrijdagmiddag)borrels en uitjes.
Sportschool abonnement (Basic-Fit, 50% korting), Bootcamp, massage op kantoor.
Ondersteuning door: Mentor, Coaching, OpenUp, Meditation Moments app.

Functieomschrijving

Als Client Service Director ben je eindverantwoordelijk voor het onderhouden en uitbreiden van de topklanten van Maxlead. Dit zijn vooral de uitdagers in de markt met de focus op performance, vaak in combinatie met de bredere dienstverlening van Abovo Maxlead op het gebied van data & technologie, content & creatie en offline media inkoop.

Als CSD heb je de eindregie over jouw klanten en ben je verantwoordelijk voor de klanttevredenheid en de omzettargets. Je bent een generalist, sterk in relatiebeheer, hebt commercieel vernuft en jouw kennisniveau op het gebied van online marketing is dusdanig goed dat je een geloofwaardige gesprekspartner bent op C-level en Management niveau.

Je weet heel goed wat er bij de klant speelt en je kent de uitdagingen van de aanwezige stakeholders. Vervolgens weet je deze uitdagingen in hoofdlijnen te vertalen naar kansen en oplossingen en zet je dat om in additionele dienstverlening voor Abovo Maxlead. Of in het geval van meer inhoudelijke vraagstukken breng je de klant in gesprek met een Kanaal Expert, een allround Performance Marketeer of een Strateeg. In het partnership met de klant trek je vaak op met de Performance Marketeer die verantwoordelijk is voor de resultaten en de targets en samen bewaak je de kwaliteit van onze totale dienstverlening.

Je geeft sturing aan grote klantteams, waarin de verschillende specialisten van on- en offline media zijn vertegenwoordigd. Jij bent de brug tussen de klant en het klantteam en zorgt ervoor dat de verwachtingen voor iedereen in het klantteam en bij de klant helder zijn. Jij daagt niet alleen onze eigen specialisten uit, maar ook de klant door kritisch te zijn en lef te tonen. Wij geloven in partnerships, waarbij we open met de klant communiceren en tot nieuwe initiatieven, innovatieve ideeën en tot de beste prestaties komen.

Je maakt deel uit van het Account team van Maxlead dat bestaat uit drie Client Service Directors en één New Business Director. Je rapporteert aan de CCO van Maxlead. Je bent mentor voor nieuwe collega’s.

Wie zijn wij?

Maxlead, opgericht in 2002, is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een van de grootste online marketing agencies in Nederland. Als strategisch online marketing partner helpt Maxlead klanten met het genereren van leads en sales, zowel in Nederland als internationaal. Met ruim 80 consultants wordt er dagelijks vanuit Oegstgeest gewerkt voor klanten als Basic-Fit, Accell Group, Carglass, Webfleet en Marktplaats. In 2018 en 2019 werd Maxlead uitgeroepen tot beste online marketing bureau in het Nationaal Onderzoek Talentontwikkeling.

Sinds oktober 2019 is Maxlead onderdeel van Abovo Media. Samen vormen de bedrijven, die hun eigen identiteit en locatie hebben behouden, een nieuwe (onafhankelijke) bureaugroep ‘Abovo Maxlead’ die 230 medewerkers telt.

Je eerste week bij Maxlead…

Wij kunnen niet wachten om jou op je eerste dag te ontvangen. Je mentor en teammanager ontvangen je met een kop koffie op kantoor. Je maakt kennis met je collega’s uit jouw team en met de collega’s uit de client teams waar je veel mee gaat samenwerken. We hebben een inwerkprogramma voor je klaarliggen zodat je de eerste dagen goed weet wat er van je wordt verwacht. Je krijgt een laptop en een telefoon en we bespreken de dagelijkse gang van zaken op het kantoor in Oegstgeest. Later in de week bespreek je met je leidinggevende wat je ambities zijn en waar je je persoonlijk in wil ontwikkelen. Zo kunnen we samen met jou bepalen welke klanten goed bij je passen. Dit is de eerste stap in jouw eigen persoonlijke ontwikkelplan.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Maxlead
Meer Client Service Director vacatures