Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Administratief medewerker
Staf & ondersteuning
Gemiddeld 24 uur per week
Drechtsteden/Waardenland
FWG 35 €2.110 - €3.009
Reacties voor: 11-04-2023
Na vertrek van een collega is Team Crediteuren op zoek naar een Administratief medewerker
Je werkzaamheden
- Je ontvangt, controleert en betaalt facturen. Hiervoor verzamel je diverse financiële gegevens, codeert, muteert en ordent deze;
- Je controleert de juiste weergave van de financiële gegevens in de administratie. Waar nodig corrigeer je onjuistheden en ben je verantwoordelijk voor herstelboekingen conform de daarvoor geldende regels;
- Je draagt zorg voor follow-up procedures zoals herinneringsfacturen en overige uitstaande verzoeken aan bijv. budgethouders;
- Je verricht andere voorkomende administratieve werkzaamheden;
- Je neemt actief deel aan werkoverleg.
Naast het verwerken van de dagelijkse stroom aan facturen, is het belangrijk dat alle financiële gegevens vanuit het facturatieproces op elkaar aansluiten. Je vindt het dus leuk om als ‘pietje-precies’ bezig te zijn met de administratie van de afdeling.
Het team crediteuren is een klein team en bestaat uit 11 medewerkers, aangestuurd door een teamleider crediteuren. Het team is onderdeel van de dienst Finance en Control. Deze dienst F&C is verantwoordelijk voor alle zaken die te maken hebben met het verwerken van de financiële gegevens van ASVZ. Ook de teams debiteuren, cliëntenadministratie, projectadministratie, kas- en bankadministratie alsmede het team van planning & control met administrateurs en controllers maken deel uit van deze dienst.
Werkplek
De standplaats is Sliedrecht, Prisma 63-65 (gebouw Kubus A) en in overleg is (deels) thuiswerken bespreekbaar. Uiteraard pas na een gedegen inwerkperiode én bij voldoende zelfstandigheid in de functie.Wij zien graag dat jij
- kennis hebt van administratie op minimaal MBO-3 niveau en beschikt over ervaring in het werken met administratieve processen;
- accuraat werkt en prioriteiten kunt stellen;
- een enthousiast persoon bent, die goed zelfstandig kan werken in een team en niet schroomt om samen te werken en hulp te zoeken bij collega’s;
- flexibel bent in het uitvoeren van taken en zaken goed kan structureren;
- goed overweg kunt met automatiseringsprogramma’s zoals bijvoorbeeld Outlook, Readsoft en Alusta, Excel en bij voorkeur ook Coda;
- graag met anderen in contact treedt en anderen durft aan te spreken (op bijvoorbeeld eventuele achterstanden in het verwerkingsproces);
- beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
- graag meedenkt in verbeteringen in de werkzaamheden.
Wij bieden
- Een informele cultuur waarin gelijkwaardigheid, samenwerken en werken aan gezamenlijke resultaten voorop staat;
- Een salaris conform de CAO Gehandicaptenzorg in FWG 35 met een ruime keuze aan secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Een flexibele invulling van dagen en uren, echter met een minimale ondergrens van 3 dagen in de week wat neerkomt op minimaal 24 uur;
- Een laptop waarmee je ook eventueel thuis kunt werken;
- In eerste instantie een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar met uitzicht op een vast dienstverband.
Meer informatie en solliciteren
Ben jij enthousiast geworden over deze vacature en wil jij eerst nog meer te weten te komen over deze functie? Neem dan contact op met Ellen Huizer, teamleider crediteuren, via telefoonnummer 06-23688203.meer...
Meer vacatures van Asvz.nl