Inloggen - Registreer  

Coördinator Accountsupport Retail Europe

A-ware - Almere - 08-03-2024 Naar vacature  


Deel deze vacature op:
Royal A-ware bedient haar klanten wereldwijd in de segmenten Retail, Food Service en Industrie. Royal A-ware is een groeiend (inter)nationaal familiebedrijf met circa 2,5 miljard omzet. Samen met ruim 3.000 collega's maken we op ruim 27 locaties in meerdere werelddelen, de lekkerste dagverse zuivel, room, tapas, melkpoeder en allerlei soorten kaas. Als Coördinator Project Management Retail Europe fungeer je met jouw team als centraal aanspreekpunt voor onze klanten binnen Europa.

Wat ga je doen?

Als Coördinator Project Management Retail Europe ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse coördinatie van het Projectteam Retail Europe (ca. 5 fte) binnen Customer Service (CSO). Voor deze klantgroep is jouw team vanaf het offerte traject betrokken en verantwoordelijk voor het gehele proces tot de eerste productie. Je krijgt in deze rol te maken met interne projecten en je werkt inhoudelijk mee in het team en hebt regelmatig contact met diverse stakeholders over tijdsplanningen en klant- en productgegevens. Ook houd jij je bezig met artikelinrichting, het opstellen van briefings, actielijsten en de uitwerking na een beoordeling van Artwork.

Daarnaast ben je sparring partner voor je collega’s en co-ordineert vraag, capaciteit en prioriteitstellingen. Voor jouw team ben je het eerste aanspreekpunt voor HR gerelateerde zaken en inhoudelijke escalaties.

Wie ben jij?

  • Jij kan overzicht houden, werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail.
  • Je bent een enthousiast, daadkrachtig en klant- en resultaatgericht.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse, Engelse én Duitse(pré) taal.
  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding.
  • Beslissingen nemen en om hulp vragen is voor jou geen probleem.
  • Je hebt goede kennis van MS office m.n. Excel.
  • Je kunt goed werken onder tijdsdruk en je vindt het leuk om te werken in een omgeving waar snel beslissingen genomen worden.
  • Je hebt de mogelijkheid om de vrijdagen op kantoor aanwezig te zijn.

Waar ga je werken

Je gaat werken op de locatie in Almere. Hier werken we samen met diverse disciplines onder 1 dak. De Projectmanager Retail & Foodservice is onderdeel van het Customer Service (CSO) team; dit is een hecht team met een goede sfeer, waar onderling regelmatig diverse leuke activiteiten worden georganiseerd. Je rapporteert aan de Manager CSO.

Wat bieden wij?

Naast leuke collega’s en een uitdagende baan in een ondernemende en dynamische werkomgeving bieden we:
  • Een passend salaris afhankelijk van jouw werkervaring.
  • Een reiskostenvergoeding van 0,23 cent per km.
  • 8% vakantietoeslag & 24 vrije dagen per jaar. Met de mogelijkheid om vakantiedagen erbij te kopen of te verkopen.
  • Extra secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een goede pensioenregeling en de mogelijkheid om deel te nemen aan een fietsplan.
  • Een platte organisatie in de breedste zin van het woord. Bij ons loop je bij iedereen binnen en zijn zaken snel geregeld!
  • Veel vrijheid om je ideeën tot uitvoer te brengen en de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen.
  • Volop online opleidingsmogelijkheden voor jou én je eventuele gezinsleden via GoodHabitz!
  • Een actieve personeelsvereniging. Zie jezelf al staan met je collega’s op een podium met topartiesten!
Wil je solliciteren? Of heb je vragen over deze functie? Neem contact op met Jasper Rebel, 06 - 51 86 11 15 of mail naar jasper.rebel@royal-aware.com.

Royal A-ware accepteert geen ongevraagde hulp van bureaus voor deze vacature. Er is geen vergoeding verschuldigd indien een kandidaat wordt aangenomen, welke ongevraagd verzonden is. Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van A-ware