Inloggen - Registreer  

Zakelijk Adviseur ABN AMRO

Uitzendbureau - Zwolle - 04-04-2024 Naar vacature  

Solliciteer op de website van het uitzendbureau

Wat wij vragen

Opleiding

MBOMBO HBO

Functie-eisen

Functie-eisen

  • Je bent communicatief en sociaal aangelegd;
  • HBO werk- en denkniveau/MBO met kennis van financiële sector;
  • Je hebt een commerciële instelling en geen 9 tot 5 mindset;
  • Je bent flexibel, kunt snel schakelen en werkt efficient.
  • Je bent nauwkeurig, secuur en discreet.
  • Een economische, commerciële of financiële achtergrond en/of interesse;
  • Zowel Nederlands als Engels op een goed niveau;
  • Affiniteit met klantacceptatieprocessen (pré);
  • Bekend met de klantsystemen van ABN AMRO (pré);
  • Woonachtig in de omgeving van Zwolle.

Ervaring

Tot 3 jaar

Talen

  • Je beheerst Nederlands

Wat wij bieden

Salaris

€ 16,63 tot € 16,64

Uren

32 tot 40 uur per week

Dienstverband

fulltime

Vacaturebeschrijving

Over de functie

Ben jij op zoek naar een functie waarbij je snel moet schakelen, flexibel inzetbaar bent op verschillen projecten en continu zoekt naar hoe je nog efficienter onze klanten kan helpen? Lukt het jou om onze klanten op een service gerichte manier te woord te staan per telefoon en e-mail? Ben je ook nog eens communicatief sterk en vind je het leuk om klanten proactief te benaderen over hun bankzaken? Dan zijn wij op zoek naar jou! Vertel ons jouw verhaal, wellicht kunnen wij iets voor elkaar betekenen.

Wij zijn een nieuwe en dynamische afdeling die continu diverse projecten uitvoert. Het is aan jou de taak om een zo goed mogelijk klantgesprek te voeren waarbij je oprecht geïnteresseerd bent in de klant. Wat wil de klant en wat kunnen wij als bank bieden? Als Zakelijk Adviseur heb je eveneens een regisserende functie. Je analyseert de zakelijke klantgegevens, benaderd waar nodig onze klant en je zorgt voor de juiste administratieve afwikkeling. Het is namelijk belangrijk dat wij onze klantinformatie goed op orde hebben. Jouw werk zorgt ervoor dat wij de juiste informatie krijgen zodat we samen de kwaliteit van onze dienstverlening continu blijven verbeteren.

Wij vinden het belangrijk dat jij kan groeien in je werk. Daarom is er veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling, coaching en opleiding. Je komt te werken in een professioneel, resultaatgericht en gezellig team. We verwachten het beste van elkaar. We delen met elkaar wat beter kan maar ook zeker de zaken die goed gaan. Durf jij het aan?

Wat we bieden

  • Een startsalaris van €16,64 per uur;
  • De mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
  • Een werkweek bij ABN AMRO van minimaal 32 tot 36 uur per week;
  • Een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op vast;
  • Een internetvergoeding van €25 per maand en een thuiswerkvergoeding van €3,00 per dag;
  • Flexibele werktijden van maandag tot en met vrijdag;
  • 25 verlofdagen bij een fulltime dienstverband;
  • Veel groei en ontwikkelingsmogelijkheden.

Functie-eisen

  • Je bent communicatief en sociaal aangelegd;
  • HBO werk- en denkniveau/MBO met kennis van financiële sector;
  • Je hebt een commerciële instelling en geen 9 tot 5 mindset;
  • Je bent flexibel, kunt snel schakelen en werkt efficient.
  • Je bent nauwkeurig, secuur en discreet.
  • Een economische, commerciële of financiële achtergrond en/of interesse;
  • Zowel Nederlands als Engels op een goed niveau;
  • Affiniteit met klantacceptatieprocessen (pré);
  • Bekend met de klantsystemen van ABN AMRO (pré);
  • Woonachtig in de omgeving van Zwolle.

Over het bedrijf

Werken bij ABN AMRO betekent werken aan je toekomst. ABN AMRO heeft verschillende afdelingen met verschillende vacatures, dit biedt jou de kans om te starten aan een functie die het best bij jou past én de mogelijkheid om door te groeien als je daar aan toe bent. Je kunt beginnen als starter en uitgroeien tot een expert. Elke maand hebben wij verschillende vacatures open bij de bank op gebied van klantcontact.

Bij ABN AMRO staat de klant centraal. We streven naar een buitengewone ervaring van een 9+ voor al onze klanten, en jouw inzet zal het verschil maken. We houden voortdurend rekening met marktontwikkelingen en klantbehoeften.

Salarisomschrijving

16.63 - 16.64

Over de werkgever

Over het bedrijf

Werken bij ABN AMRO betekent werken aan je toekomst. ABN AMRO heeft verschillende afdelingen met verschillende vacatures, dit biedt jou de kans om te starten aan een functie die het best bij jou past én de mogelijkheid om door te groeien als je daar aan toe bent. Je kunt beginnen als starter en uitgroeien tot een expert. Elke maand hebben wij verschillende vacatures open bij de bank op gebied van klantcontact.

Bij ABN AMRO staat de klant centraal. We streven naar een buitengewone ervaring van een 9+ voor al onze klanten, en jouw inzet zal het verschil maken. We houden voortdurend rekening met marktontwikkelingen en klantbehoeften.

Wat wij bieden

Wat we bieden

  • Een startsalaris van €16,64 per uur;
  • De mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
  • Een werkweek bij ABN AMRO van minimaal 32 tot 36 uur per week;
  • Een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op vast;
  • Een internetvergoeding van €25 per maand en een thuiswerkvergoeding van €3,00 per dag;
  • Flexibele werktijden van maandag tot en met vrijdag;
meer...

Naar vacature

Meer Zakelijk Adviseur ABN AMRO vacatures