Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratief medewerker acceptatie 23 sep

Mandaat - Haarlem - 24-09-2022 Naar vacature  

Heb jij de drive om de administratie zo goed mogelijk te organiseren? Sta jij in je kracht als je een team van collega’s proactief kan ondersteunen in hun dagelijkse werkzaamheden? Hou jij ervan om in een snel groeiende, veranderende en tevens uitdagende werkomgeving te werken? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!

Wat houdt de baan in?

Als administratief medewerker acceptatie ben jij verantwoordelijk voor de ondersteuning van de acceptant. Jij houdt je zoal bezig met het verwerken van nieuwe polis aanvragen, mutaties en jij beheert de volmacht administratie.

Jouw uitdagingen als administratief medewerker acceptatie zijn:

Het verwerken van nieuwe polis aanvragen binnen de bevoegdheden van de volmachtgever;
  • Het verwerken van mutaties van polissen;
  • Het beheren van geautomatiseerde volmacht administratie;
  • Afgeven van offertes en/ of volmacht polissen voor de zakelijke markt;
  • Het onderhouden van contacten met collega’s, maatschappijen, tussenpersonen en eventuele derden.

Wat staat daar tegenover?

Een aantrekkelijke, zelfstandige functie bij een informele en dynamische organisatie waarin eigen initiatief en meedenken over nieuwe ontwikkelingen gestimuleerd wordt. Daarnaast:

  • Een bruto fulltime salaris tussen de € 2.220 en € 2.708, afhankelijk van ervaring;
  • Een werkweek van 24 uur;
  • De mogelijkheid om deels vanuit huis te kunnen werken voor een goede balans tussen werk en privé;
  • 26 vakantiedagen (o.b.v. een fulltime dienstverband), 8% vakantiegeld en een pensioenregeling;
  • Een reiskostenvergoeding
(€ 0,19 per km tot een maximum van € 250 per maand);
  • Een thuiswerkvergoeding en een thuiswerkbudget;
  • Een laptop;
  • Personeelskorting bij het afsluiten van je verzekeringen;
  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Volop mogelijkheden jezelf verder te ontwikkelen en opleidingen te volgen.

Hoe ziet het team eruit?

Jij bent werkzaam vanaf onze locatie in Haarlem. Jij maakt als administratief medewerker acceptatie onderdeel uit van het team acceptatie West. Dit team bestaat uit acht collega’s. Iedereen is servicegericht en staat klaar voor de klant. Onze klanten zijn per regio ondergebracht (regio Oost en West), waardoor jij met dezelfde klanten contact hebt, maar de ‘soorten’ klanten lopen uiteen in onze portefeuille Vanuit onze expertise kunnen we hen te woord staan en oplossingen aanbieden die ze zelf niet hebben bedacht.

Er heerst een informele werksfeer met gedreven en betrokken collega’s. Een inspirerende en uitdagende werkomgeving waar jij volop de ruimte hebt voor eigen initiatieven, persoonlijke ontwikkeling en waar verbetervoorstellen worden gewaardeerd. Verantwoordelijkheid, uitdaging en plezier in het werk staan voorop


Wat wij van je vragen?

Jij bent klantgerichtheid en service is echt jouw ding. Jij houdt van uitdagingen en kunt goed in teamverband werken. Jij weet van aanpakken en bent scherp op verbetering en dienstverlening. Daarnaast:

  • Minimaal een afgeronde mbo-opleiding;
  • Ben jij in het bezit van Wft Basis;
  • Wft Schadeverzekeringen particulier en/ of Wft schadeverzekeringen zakelijk is een pre.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
Beschik jij over goede sociale vaardigheden en kan jij zowel in teamverband als zelfstandig werken.

Jij bezit de volgende eigenschappen en competenties:

  • Proactief en meedenkend;
  • Uitstekende schriftelijk en mondelinge communicatieve vaardigheden;
  • Klant- en servicegericht
  • Kwaliteitsgericht.

Wij zijn Mandaat

Mandaat is dé partner voor elk assurantiekantoor. Als gevolmachtigd agent hebben wij de bevoegdheid om namens één of meer verzekeraars rechtstreeks op te treden. Wij zijn de schakel tussen verschillende verzekeringsmaatschappijen en het assurantiekantoor. Mandaat Assuradeuren is onderdeel van Alpina Group. Alpina Group is een landelijk werkende organisatie met sterke regionale wortels en internationale ambities. Wij zijn een adviesbedrijf met meer dan 80 vestigingen in Nederland en België en een serviceprovider voor meer dan 3.000 zelfstandige adviseurs. Hierdoor zijn wij één van de grootste financieel adviesbedrijven van Nederland. Onze omvang staat voor inkoopkracht en een breed scala aan specialismen. Wij adviseren particulieren en bedrijven over (financiële) risico’s en schade-, levens- en zorgverzekeringen. Daarnaast bieden wij hypotheekadvies, financiële planning en het taxeren en aan- en verkopen van onroerend goed. Tot slot begeleiden wij bij inkomens- en pensioenvraagstukken, met arbodienstverlening en risicomanagement. Via ons innovatieve platform kunnen zowel eigen als externe adviseurs voor hun klant een keuze maken uit vele schade-, levens- en zorgverzekeringen van meer dan 20 grote verzekeraars. Nationale en internationale verzekeraars kunnen bij Alpina Group terecht voor business process outsourcing. Alpina Group telt zo’n 2.000 medewerkers.

meer...



Meer vacatures van Mandaat