Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Senior Systeembeheerder

123inkt.nl - via Debanensite.nl - Nederhorst den Berg - 15-01-2021 Naar vacature  

123inkt heeft op dit moment meer dan450 medewerkers in dienst en blijft groeien. Er worden steeds meer werkplekken gecreëerd, regelmatig afdelingen gebouwd of verbouwd en daarnaast hebben wij een eigen ERP-systeem waar ondersteuning voor nodig is. Hierdoor wordt er veel gevraagd van de IT-organisatie. 

Het IT-supportteam bestaat momenteel uit vier medewerkers, die samen verantwoordelijk zijn voor het beheer van servers en werkplekken. Komend jaar gaan we dit team flink uitbreiden met systeem- en applicatiebeheer, om de sterk groeiende organisatie goed te kunnen blijven ondersteunen op IT-gebied. Voor deze teamuitbreiding zijn wij op zoek naar een senior systeem- en werkplekbeheerder, die niet alleen houdt van lol en gezelligheid, maar ook over veel kennis beschikt om te delen. Een ervaren IT-specialist, die niet schrikt van complexe IT-vraagstukken maar hier juist uitdaging in ziet.

Als senior systeembeheerder kom je te werken in een team van werkplekbeheerders. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor vragen die door collega’s van alle afdelingen worden ingediend. Deze vragen komen binnen via het ticketsysteem TOPdesk. Door jouw seniorfunctie komen de zwaardere tickets sneller op jouw bord te liggen. Tickets die jouw collega’s niet op kunnen lossen, worden door jou opgepakt en uiteraard deel je jouw kennis en ervaring zodat het team verder blijft groeien.

Daarnaast denk je mee over nieuwe IT-projecten en help je mee met de technische realisatie hiervan. Denk hierbij bijvoorbeeld aan specifieke IT-(cloud-)oplossingen voor een afdeling, of bedrijfsbrede ideeën over de werkplek van de toekomst. Een greep uit je werkzaamheden:

  • Ondersteunen van de junior werkplekbeheerders.
  • Je collega’s helpen met zowel soft- als hardware gerelateerde vragen.
  • Windows werkplek- en serverbeheer.
  • Werkplekken gereedmaken voor (nieuwe) collega’s.
  • Meedenken over de technische inrichting van IT-projecten.
  • (Tweedelijns) tickets oppakken vanuit TOPdesk, zowel remote als on-site.

Wat vragen wij?

  • Een relevante mbo-opleiding afgerond.
  • Minimaal 5 jaar ervaring in werkplek- en systeembeheer.
  • Je bent bereid om storingsdiensten en buiten kantoortijden te werken.
  • Kennis van Microsoft Exchange, Microsoft SharePoint, Powershell, Office 365, Azure AD, Windows (server & desktop).
  • Je kan snel zelfstandig aan de slag, bent stressbestendig en je hebt een klantvriendelijke, servicegerichte instelling.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid.
  • Een uitstekend salaris.
  • Mogelijkheid tot reiskostenvergoeding.
  • Centrale locatie, binnen 30 minuten van Amsterdam en Utrecht.
  • Pendelbus van Station Hilversum naar bedrijfslocatie.
  • Een gezellig bedrijfsrestaurant.
  • Iedere 2 weken een stoelmassage.
  • Een gezellige werkomgeving met de leukste collega's.

Werktijden:

Werktijden zijn in overleg, fulltime (40 uur per week).
Om de bereikbaarheid van IT-support te vergroten zorgen we in goed overleg voor een spreiding van de werktijden. Daarbij ben je flexibel inzetbaar en werk je storingsdiensten.

meer...



Meer vacatures van 123inkt.nl