Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Marketing & Communicatie Coördinator Houten

Kersten Hulpmiddelen - Houten - 09-05-2023 Naar vacature  

Startdatum : Per 1 juni 2023
Locatie : Houten
Uren : 32- 40 uur
Opleiding : HBO

Deel dit verhaal:
De veranderingen binnen de zorg gaan snel en de uitdagingen zijn groot. In een krappe zorgmarkt wordt de rol van hulpmiddelen dan ook steeds belangrijker. Als hulpmiddelenleverancier kunnen wij zowel zorgorganisaties en hun bewoners als mensen thuis ondersteunen. Goede en begrijpelijke communicatie is een belangrijk onderdeel van de excellente dienstverlening die wij nastreven. De afdeling Marketing & Communicatie is de centrale plek van waaruit alle marketing– en communicatiemiddelen worden ontwikkeld. Wij zoeken een marketing communicatie professional die overzicht houdt, kwaliteit bewaakt en het gewoon regelt!

Wat ga je doe je als Marketing & Communicatie Coördinator?

Je houdt je bezig met het opzetten en uitvoeren van marketing- en communicatieactiviteiten voor zes verschillende bedrijfsonderdelen. Elk bedrijfsonderdeel heeft een eigen aandachtsgebied; het is dus ook belangrijk dat je je inhoudelijk verdiept zodat je de continuïteit en kwaliteit mee kan bewaken. Afhankelijk van de doelgroep en de vraag houd je je bezig met het ontwikkelen van verschillende soorten communicatie items; van het ontwikkelen van een simpele flyer tot het inrichten van een beurstand, van een advertentie ontwikkelen en aanleveren tot en met het opzetten van een online campagne. Je stuurt externe vormgevers aan, plant zelf de fotograaf en bewaakt de planningen. Uiteindelijk ben jij degene die het complete overzicht heeft en zorgt dat alle projecten netjes worden afgerond. Het beheer van onze website valt eveneens onder jouw verantwoordelijkheid. Het regelmatig plaatsen van nieuwe content, het verbeteren van pagina’s zodat onze klanten nog gemakkelijker hun informatie kunnen vinden, het pro actief meedenken over waar de online kansen liggen; we zoeken iemand die ook hier affiniteit mee heeft. Daarnaast ondersteunen we als afdeling ook de eigen organisatie en verzorgen we de interne communicatie. Ook hier krijg jij een rol in.

Pas jij in dit profiel?

Zoals je leest is deze baan enorm gevarieerd, geen dag is hetzelfde. Er loopt binnen onze afdeling continu een veelvoud aan grote en kleine projecten. Naast het altijd aanwezige praktische regelwerk, wil je ook graag een snelle vraag van een collega beantwoorden. Jij bent waarschijnlijk dan ook vooral een pragmatische doener die van aanpakken weet. Iemand die zelf gemakkelijk overzicht kan creëren, kritisch blijft nadenken, planningen bewaakt en collega’s tijdig meeneemt in wat je van hen nodig hebt. Iemand die flexibel kan meebewegen met de hectiek van de dag en zelf rustig blijft. Er moet tenslotte ook nog tijd overblijven voor een gezellig gesprek bij de koffiemachine; hard werken is prima maar het moet wel gezellig blijven.

Wat vragen we van jou?

  • Minimaal 3 tot 5 jaar ervaring, bij voorkeur in een vergelijkbare functie;
  • Ervaring met project management;
  • Ervaring met webbeheer (vriendelijk CMS) en het (zakelijk) inzetten van social media;
  • Scherp oog voor vormgeving en ervaring met vormgevers aansturen;
  • Ervaring met huisstijlbewaking;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en ook zelf in staat om een tekst te kunnen schrijven
  • Affiniteit met de zorgsector.

Ons team en onze organisatie

Ons team is informeel, we houden van korte lijnen, daadkracht en zelfstandigheid. Wij zijn met een klein team, schakelen snel en werken samen met een professionele flexibele schil om ons heen. We zoeken graag de verbinding met de andere stafafdelingen en de 19 Kersten locaties in het land. Je werkt veelal vanuit ons kantoor Houten, maar gaat met enige regelmaat langs bij andere vestingen om naast Teams overleggen ook eens een face to face gesprek met die andere collega te hebben.

Wat kan je van ons verwachten?

Bij Kersten draait het om mensen! We geven jou dan ook de verantwoordelijkheid om mee te denken over hoe we Kersten nog sterker in de markt kunnen zetten en bieden jou ruimte om te groeien en te ontwikkelen. Daarnaast kan je rekenen op:

  • Een salaris vanaf €2.662,- tot een maximum van €3.601,- bruto per maand op basis van 38 uur per week, afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
  • Conform de CAO Metaal & Techniek ontvang je 25 vakantiedagen. Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 40 uur dan is je ADV verrekend in je salaris.
  • ontvangt een laptop en een mobiel van de zaak om jouw werk goed uit te kunnen oefenen.
  • Jouw gezondheid en inzetbaarheid vinden wij belangrijk. Daarom hebben wij een uitgebreid duurzaam inzetbaarheidsbeleid met onder andere een jaarlijkse inzetbaarheidsbonus die je kunt besteden aan activiteiten die bijdragen aan jouw inzetbaarheid (denk bijvoorbeeld aan contributie van de tennisclub of een cursus mindfulness). Verder dragen we bij aan je fitness abonnement en is er een bijdrage in de aanschaf van een fiets wanneer je met de fiets naar je werk komt.
  • Ook op het gebied van kennisontwikkeling investeren we in jou: in overleg met jou kijken we graag hoe we deze ontwikkeling vorm geven. Dat kan door coaching, inzet van ons online leerportaal (met een breed scala aan e-learnings) of het volgen van een opleiding.
  • Uiteraard heb je de mogelijkheid om, in overleg, deels vanuit huis te werken. Wij zorgen er vanzelfsprekend voor dat je hierin gefaciliteerd wordt! Wel vinden we het belangrijk om regelmatig als team bij elkaar samen te komen op onze locatie in Houten, het draait immers om mensen (en dus ook om collega’s).
  • Als organisatie vinden wij het belangrijk om bij te dragen aan de maatschappij. Dat doen we niet alleen door onze producten, maar ook door inclusief ondernemen.
  • En last but not least: fijne collega’s die in een professionele omgeving zorgen voor een ongekend goede werksfeer.

Word jij onze nieuwe marketing- en communicatie coördinator?

Wil je ons helpen om onze verdere groei te realiseren? En wil je komen te werken bij een mensgericht bedrijf als teamlid van het marketing- en communicatieteam? Reageer dan vandaag nog. Wij maken graag kennis met je!

meer...



Meer vacatures van Kersten Hulpmiddelen