Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Assistent Accountant Parkstad

216 - 14-01-2022 Naar vacature  

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Wie zijn wij?

In 2015 is 216 ontstaan door een overname van de MKB portefeuille vanuit KPMG, met het idee dat het belachelijk is dat ondernemers de hoofdprijs moeten betalen voor een overzicht van hun eigen cijfers, dat ook nog eens terugkijkt op het verleden. Bij 216 vinden we dat dit anders moet, slimmer en goedkoper. Wij houden niet van grijze pakken, maar zijn kleurrijke specialisten op ons eigen vakgebied. Wij vinden dat een ondernemer alleen voor iets moet betalen waar hij daadwerkelijk wat aan heeft. Wij zijn volop in ontwikkeling en willen vanuit onze nieuwe rol meer toegevoegde waarde leveren aan ondernemers.

Ben jij de Assistent accountant waar we naar op zoek zijn?

Deze vacature als assistent accountant in Parkstad vullen we graag op korte termijn in. We zijn een heel enthousiast en bevlogen team en dat is ook wat we graag terugzien in de medewerkers. Je hoeft geen dijk van een cv te overleggen, als je maar een paar jaar ervaring als assistent accountant hebt en affiniteit met IT hebt waar we op voort kunnen borduren. Denk jij dat je die kei bent (of gaat worden) die wij zoeken?

We zoeken iemand, die het fijn vindt om in een klein team te werken. Je bent klantgericht en kunt snel schakelen. Het Accountants team in Parkstad bestaat uit drie collega’s. Je overlegt veel met elkaar en je zult uitstekend ingewerkt en begeleid gaan worden. De sfeer is heel plezierig. Op zijn tijd een geintje, niet in strakke pakken met dasje voor, maar informeel en laagdrempelig.

216 heeft zich bij innovatieve marktpartijen aangesloten en werkt daarom geautomatiseerd en met vooruitstrevende (accountancy)software. Als assistent accountant pluk jij daar ook de vruchten van! 216 is een organisatie met weinig hiërarchie. In het team wordt bepaald wie wat gaat doen en waar de hulpvraag ligt. Samen doen we het werk voor onze klanten. Iedereen kan klantcontact hebben en je staat daardoor nooit alleen voor keuzes.

Jouw rol als Assistent accountant

We zoeken een assistent accountant. Je krijgt een uitvoerende rol waarin je naast het verzorgen van boekhoudkundige en samenstel werkzaamheden ook zelfstandig met klanten in contact gaat komen. Dit om administratieve vragen te beantwoorden, maar ook klanten te adviseren over boekhoudkundige (of zelfs fiscale) vragen die spelen bij je klant. Uiteraard is het samenstellen van jaarrekeningen onderdeel van jouw rol.

Je wordt de eerste maanden intensief begeleid in het verwerken van (minder complexe) administraties, en jaarrekeningen. Wanneer je je dit eigen gemaakt hebt, neemt ook de complexiteit van werkzaamheden toe. Kortom, het is een doorgroeifunctie waarin je de komende jaren je ei wel kwijt kunt. Daar zijn we van overtuigd. Je bent communicatief sterk en maakt ook graag de koppeling met IT in brede zin. Je ziet graag hoe administratieve processen lopen. En je wilt je klanten daarin meenemen om administratieve processen efficiënter in te richten.

Jouw kennis op accountancy vlak kunnen we bijspijkeren als die nog niet op het niveau is wat we zoeken. Het is een pré als dit wel aanwezig is, maar er is voldoende mogelijkheid jou te begeleiden. Wel zoeken we iemand die minimaal een HBO opleiding accountancy heeft afgerond.

Denk je nou op basis van dit verhaal dat dit wel eens zou kunnen passen. Bel ons en we plannen een meeloopochtend of-middag.
Wil je eerst nog wat meer informatie over deze vacature van assistent accountant? Dan kun je ons bereiken op 088 – 99 55 408 of per
.

Functie-eisen

  • bij voorkeur woonachtig binnen maximaal 45 minuten reistijd (enkele reis) vanaf Parkstad;
  • HBO accountancy is de minimale opleidingseis;
  • IT affiniteit en cijfermatig en analytisch sterk;
  • punctueel;
  • gedreven;
  • contactueel vaardig.

Wat wij jou als Assistent accountant bieden?

  • in een leuk team collega’s met leuke klanten bezig zijn;
  • laagdrempelige en informele sfeer (geen stropdassencultuur);
  • geen tot weinig hiërarchie binnen kantoor;
  • uitstekende omgeving om veel te leren;
  • brede en klantgerichte rol;
  • uitstekend inwerktraject en -begeleiding;
  • modern ingerichte omgeving met uitstekende innoverende IT voorzieningen;
  • team uitjes, informele bijeenkomsten etc.;
  • geen doorslaande wet- en regelgeving en compliance (wat je bij accountantskantoren veel ziet);
  • goede arbeidsvoorwaarden waaronder premievrij pensioen en 30 vakantiedagen;
  • thuiswerken mogelijk, maar ook je eigen uren indelen;
  • een goede mobiliteitsregeling, zoals een kilometervergoeding of een NS business kaart.
meer...



Meer vacatures van 216