Inloggen - Registreer  

Shopper- Marketeer Hallmark

Nima - Capelle aan den IJssel - 20-03-2024 Naar vacature  

Rietbaan 48- Capelle aan den IJssel
Gewenste ervaring 3-5 jaar. HBO/Universitair / Vast (BT/OT)

Hier kom je terecht

Samen bereiken we meer, daarom werken we in dynamische teams vol uitdagingen. Binnen Hallmark maak je deel uit van het Marketing & Insights team dat bestaat uit 5 gepassioneerde professionals. Samen hebben jullie de ambitie om mensen in het hart te raken met ons merk, de winkel ervaring continue te verbeteren en commerciële doelstellingen te behalen. Gaat jouw hart sneller kloppen van het verzamelen, interpreteren en slim inzetten van consumenteninzichten, lees dan snel verder.

Zo ziet jouw rol eruit

In deze functie heb jij als doel om op basis van data & consumenten inzichten marketing initiatieven te ontplooien voor klanten en prospects van Hallmark met als doel om de omzet, distributie, traffic naar de fysieke winkel te stimuleren en waardevolle relaties met hen op te bouwen. Daarnaast zul je verantwoordelijk zijn voor de PR van Hallmark en in projectvorm andere initiatieven op het vlak van brand marketing bedenken, opzettten en uitvoeren.

Is jouw persoonlijkheid en aanpak een goede match met onderstaande taken en verantwoordelijkheden die je als Shopper Marketeer vervult?
  • Opzetten en uitvoeren van marktonderzoek en pilots als basis voor productontwikkeling, category management advies en marketing initiatieven;
  • Consumenteninzichten destilleren uit scandata (EPOS) en overbrengen aan belangrijke stakeholders;
  • Opzetten en uitvoeren van klant specifieke marketingplannen bij key accounts in het food kanaal (NL & BE) en een aantal non food accounts in BE in samenwerking met sales collega’s;
  • Opzetten en uitrollen van PR plannen rondom het merk Hallmark;
  • Ontwikkeling van communicatie middelen rondom lanceringen van nieuwe collecties en innovaties;
  • Projecten op het vlak van Brand marketing
De standplaats van deze functie is Capelle aan den IJssel en je rapporteert aan de Marketing & Insights Lead.

Zijn we een match?

Creatief, nieuwsgierig, analytisch en hands-on. Dit zijn kwaliteiten die jou omschrijven en je graag inzet tijdens je dagelijkse werkzaamheden.

Check, check, dubbelcheck

Zie jij jezelf al schitteren binnen Hallmark?
 

De formaliteiten zijn ook van belang, dus check nog even of je voldoet aan onderstaande eisen:
  • Een HBO/WO opleiding bij voorkeur in de richting van Marketing en/of Communicatie;
  • 3 tot 5 jaar werkervaring binnen Trade marketing, PR & Communicatie, Channelmarketing, Brand marketing, Market research, Category management
  • Ervaring met opzetten/vormgeven van een loyalty programma en kennis van de Belgische markt/cultuur is een pré
  • Combinatie van analytisch & creatief – Relevante inzichten weten te vergaren en in goede marketing activaties, plannen of uitingen weten te vertalen
  • Ervaring met het destilleren van inzichten uit data in Excel;
  • Aanvullende ervaring in category management en/of winkelpresentatie zijn een pré;
  • Minimaal 4 dagen per week beschikbaar;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlands en Engelse taal in woord en geschrift.

Wat bieden wij

  • Marktconform salaris
  • Vakantiegeld (8% in de maand mei)
  • Reiskostenvergoeding
  • Thuiswerkmogelijkheden: vergoeding/dag & thuiswerkvoorzieningen
  • Eindejaarsuitkering (300 euro bruto op basis van fulltime in de maand december)
  • Bonusregeling afhankelijk van de winst
  • Personeelskorting

Ben jij er klaar voor om als shopper marketeer aan de slag te gaan?

Herken jij jezelf volledig in bovenstaand profiel en maak je graag onderdeel uit van het Marketing & Insights team? 
meer...

Naar vacature