Inloggen - Registreer  

Casemanager Verzuim

Moedigh - Hoorn - 15-03-2024 Naar vacature  

Vacaturenr. 2024-00037

Wil jij bijdragen aan een gezonder werkklimaat en tevens de schadelast beheersen op gebied van verzuim? Voor een adviespartner op Arbodienstverlening en verzuimbeheer zijn wij op zoek naar een Casemanager Verzuim voor regio Hoorn!

Als Casemanager vervul je een belangrijke rol op preventie, verzuimbegeleiding en duurzame inzetbaarheid en weet je mensen in beweging te krijgen. Als specialist weet je grip te houden op het verzuim en heb je een adviserende rol naar werknemers en werkgevers over het voorkomen van ziekteverzuim, re-integratie, Arbowetgeving, RI&E en alles daaromheen.

De werkzaamheden die bij deze functie horen:
  • Afstemmen en verbinden met specialisten over vervolgstappen en oplossingen;
  • Plannen en organiseren;
  • Mensen overtuigen, activeren en in beweging zetten;
  • Deelnemen aan periodieke intervisiegesprekken met bedrijfsartsen en collega casemanagers;
  • Meedenken en aandragen van procesverbeteringen;
  • Voeren van 3-gesprekken.
Je werkt vanuit een eigen portefeuille vanuit meerdere locaties, waarbij kantoor Hoorn de standplaats is.

Met wie werk je samen?

Naast de samenwerking met de bedrijfsarts bestaat het team uit POB-ers en backofficemedewerkers. Ook zal je samenwerken met collega's van het werkgeversloket welke zich toeleggen op werkgeversdiensten als verzuimverzekeringen, arbeidsrecht, HRM-diensten, loonadministratie en pensioenadvies.

Hoorn
24 uur
Functie-eisen

Onze opdrachtgever vindt het belangrijk dat jij het volgende meeneemt:
  • Relevante werkervaring in een soortgelijke rol;
  • Afgeronde CROV;
  • Tussen de 24 en 40 uur per week beschikbaar;
  • Ondernemerschap om je functie grotendeels zelf vorm te geven samen met het team.
Waar kom je te werken?
Onze opdrachtgever ondersteund en adviseert werkgevers in Friesland en Noord Holland op alle gebieden van Arbodienstverlening en verzuimbeheer. Ze zijn onderdeel van een accountantsorganisatie die alle diensten behartigd voor werkgevers waaronder verzuimverzekeringen, arbeidsrecht, HRM-diensten, loonadministratie en pensioenadvies. In totaal zijn ze zo 250 man groot. 

Arbeidsvoorwaarden
Bij onze opdrachtgever kun je bijdragen aan de sterke groei van de organisatie. Ze hebben een sterk oog voor je werk-privé balans en bieden ruime mogelijkheden op persoonlijke ontwikkeling en groei. Als organisatie hebben ze een open en informele werksfeer en de vrijheid om je werk vorm te geven.

Verder bieden zij:
  • Mogelijkheid om multidisciplinair te werken met andere disciplines binnen de organisatie;
  • Salaris tussen de € 2500 – € 4000 (afhankelijk van je kennis en ervaring en o.b.v. fulltime);
  • Jaarlijks opleidingsbudget en mogelijkheid om je CROV te behalen;
  • Werken vanuit je eigen portefeuille;
  • Pensioenregeling;
  • Vers fruit op kantoor en verzorgde lunch;
  • Personeelsvereniging die jaarlijks leuke uitjes organiseert.
Sollicitatieprocedure
Wil jij meer betekenen als Casemanager Verzuim? Herken jij je in bovenstaand profiel? Moedigh gaat graag met jou in gesprek. Samen bepalen we of de functie, jouw competenties, jouw ambitie en de cultuur van de organisatie op elkaar aansluiten.

Alleen sollicitaties via de button 'direct solliciteren' bij de vacature op onze website 
 worden in behandeling genomen. Als je nog vragen hebt, bel dan Bart Scholten op 06-450 82 540.

Hoe vind je het?

Heb je nog vragen? over deze functie? Dan kun je contact met mij opnemen
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Moedigh
Meer Casemanager Verzuim vacatures