Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Senior Financial Analyst

Brocacef - via Fmfvacatures - Maarssen - 25-03-2021 Naar vacature  

Wil jij als Senior Financial Analyst werken in een leuke omgeving waar ruimte is voor groei en plezier op de werkvloer? Spreekt het werken in een divers en gedreven team bij een groeiend bedrijf jou aan? Dan is dit wellicht een vacature voor jou!

Het bedrijf / The company

Over Brocacef
Brocacef is een groep van ondernemingen, werkzaam op het gebied van de farmaceutische gezondheidszorg. Wij zijn onder andere actief met de innovatieve farmaceutische groothandel Brocacef en de toonaangevende apotheekketen BENU Apotheek. Onze klanten zijn apothekers, apotheekhoudende huisartsen, zieken- en verpleeghuizen, leveranciers, zorgverzekeraars en consumenten. Bij Brocacef werken ongeveer 5.000 medewerkers, die zich iedere dag inzetten om slimme, persoonlijke én toegankelijke zorg te maken.

Wij geloven in ondernemerschap en bevlogenheid. Gezamenlijk werken wij aan een optimale kwaliteit van zorgverlening. Mensgericht, vooruitstrevend en verantwoordelijk zijn belangrijke kernwaarden bij Brocacef. Zo staan wij bekend bij onze cliënten en zo gaan wij met elkaar om.

De functie / The role

Als Senior Financial Analyst draag jij zorg en ben je verantwoordelijk voor de accounting processen die jou zijn toegewezen binnen de afdeling general accounting en payroll. Je komt te werken in een leuke omgeving waar veel jonge mensen samen de nieuwe finance wereld vorm geven. Aan jou de taak om hier een mooie bijdrage in te leveren en een voortrekkersrol te pakken in het aandragen van nieuwe ideeën op Finance gebied, zoals bijvoorbeeld RPA of Process mining. Daarnaast krijg je ook de kans om te participeren in verschillende verbeterprojecten. De finance afdeling is een professionele en informele afdeling waar ruimte is voor groei en plezier op de werkvloer. Er zijn ruime ontwikkelingsmogelijkheden zoals coaching trajecten en doorgroeimogelijkheden.

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren, controleren en rapporteren van werkzaamheden betreffende onze accountingprocessen. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van meerdere administraties, inclusief de maand- en jaarafsluiting en het opstellen en bijwerken van de bijbehorende balansdossiers. Vanuit jouw specialistische rol coördineer je verschillende werkzaamheden en fungeer je als vraagbaak voor collega’s bij complexere vraagstukken. Je draait analyses op bijvoorbeeld cost control of asset control en brengt hiermee de organisatiebehoeften en voorbereiding van eventuele verbeteringen in kaart. Deze analyses stellen jou ook in staat om risico’s, knelpunten en afwijkingen te signaleren en zo nodig het management hierover te adviseren. Daarnaast ga je ook aan de slag met Treasury proces optimalisatie met als doel om onze processen aangaande cashmanagment verder te optimaliseren. Kortom, een functie met veel vrijheid, afwisseling en dynamiek.

Het profiel / Your profile

Wie jij bent
Je hebt een HBO(+) werk- en denkniveau en beschikt over minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
Je hebt kennis van relevante accounting- en bedrijfsprocessen;
Je hebt ervaring met het MS office pakket, zoals Word, Excel en Outlook;
Je hebt kennis van geautomatiseerde financiële (bulk) gegevensverwerking;
Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
Je beschikt over analytisch vermogen en een proactieve houding;
Werken in teamverband gaat jou goed af;
Je bent klant- en teamgericht en richt je op oplossingen en resultaat;
Je bent resultaat- en servicegericht en werkt gestructureerd;
Je bent mensgericht, vooruitstrevend en verantwoordelijk, passend bij onze kernwaarden.

Het aanbod / The offer

Wat jij hiervoor terug krijgt
Een salaris tussen de €2.800 en €4.000 (afhankelijk van kennis en ervaring en op basis van een 40-urige werkweek);
Een 13e maand;
Een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband;
8% vakantiegeld;
Reiskostenvergoeding;
Carrièrekansen en doorgroeimogelijkheden binnen al onze locaties. Aan jou om deze te benutten;
Toegang tot de Brocacef Academy, een uitgebreid aanbod aan trainingen voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
Hoge mate van ontwikkelingsmogelijkheden, zoals coaching trajecten en doorgroeimogelijkheden binnen een grote finance afdeling;
Leuke omgeving waar veel jonge mensen samen de nieuwe finance wereld vorm geven;
Een laptop en smartphone;
Pensioenregeling;
Collectieve verzekeringen;
25 vakantiedagen op basis van 40-urige werkweek;
20% korting op producten uit eigen bedrijf;
Werken bij een organisatie met ruimte voor talent en persoonlijke groei.
meer...



Meer vacatures van Brocacef