Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Allround Communicatieadviseur (interim)
Functieomschrijving:
We zoeken een allround adviseur die met name op tactisch en operationeel niveau goed en snel kan schakelen. Je bent sterk in het doorgronden en analyseren van communicatievraagstukken en weet deze te vertalen naar een effectieve communicatieaanpak. Heb jij minimaal 3 jaar relevante ervaring bij voorkeur in de zorg? Dan willen wij jou graag leren kennen!
De afdeling Communicatie is bezig met het ontwikkelen van een communicatievisie voor WZH. Op basis van deze visie maken we de vertaling naar onze eigen afdeling. Hoe kunnen wij als afdeling optimaal bijdragen aan het realiseren van deze visie? Deze vraag gaan wij, hopelijk samen met jou, de komende maanden beantwoorden. Van daaruit stellen we een plan op voor onze afdeling.
In de tussentijd draait onze dienstverlening door en daarom zoeken we een enthousiaste, tijdelijke collega die een aantal van onze locaties en (staf)afdelingen wil ondersteunen. Samen met het management van deze locaties bepaal je de communicatieprioriteiten en adviseer je over uiteenlopende communicatievragen. Dit vraagt een hands-on mentaliteit. Deze vraagstukken zijn vaak operationeel of tactisch van aard.
Functie-eisen:
- HBO denk- en werkniveau. Heeft daarnaast diverse vakgerichte cursussen gevolgd, zoals bijvoorbeeld schrijfcursussen en adviesvaardigheden.
- Minimaal 3 jaar ervaring als communicatieadviseur, bij voorkeur in de (ouderen)zorg.
- Op de hoogte van specifieke ontwikkelingen in het vakgebied en van algemene ontwikkelingen in de gezondheidszorg en weet deze ontwikkelingen naar de praktijk te vertalen.
- In staat om managementinformatie en klantbehoeften te interpreteren en te vertalen naar concrete communicatie- marketing- en PR-activiteiten.
- Analytisch vermogen om kansen/problemen te signaleren en onderlinge verbanden te leggen en (communicatie)plannen op te stellen en uit te voeren.
- Creatief in het bedenken en uitvoeren van acties om doelen te behalen.
- Een uitmuntende schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid voor het opstellen van notities, persberichten en andere type teksten.
- Kan zowel goed zelfstandig als in een team opereren.
- Bezit een behoorlijke dosis organisatiesensitiviteit.
Over WZH:
Of je nu woont in een locatie van WZH, er werkt, of op een andere wijze bij ons betrokken bent, bij WZH draait het altijd om die ene vraag: wie ben je? Het is in die vraag dat onze kernwaarden samenkomen. Open, samen en geborgen; dat gaat om persoonlijk en oprecht contact.
We doen ons uiterste best om mensen die veel hebben meegemaakt in hun leven, het zo comfortabel mogelijk te maken. Nieuwsgierig naar hun gevoelens en wensen, gericht op hun autonomie en naar wat het leven zin geeft. Dat is voor ons vanzelfsprekend en het maakt ons werk verschrikkelijk mooi.
WZH is een toonaangevende organisatie op het gebied van wonen, zorg en welzijn voor ouderen en mensen met Niet Aangeboren Hersenletsel (NAH) in de regio Haaglanden. WZH biedt dagelijks aan meer dan 2500 mensen kwaliteitszorg op maat, variërend van persoonlijke en huishoudelijke verzorging tot begeleiding, behandeling en verpleging. Met 14 Woonzorgcentra, thuiszorg en meerdere woonzorgprojecten in Den Haag, Leidschendam, Voorburg, Zoetermeer e.o. is WZH op het gebied van ouderenzorg één van de grotere organisaties in de regio Haaglanden.
Arbeidsvoorwaarden:
WZH zoekt een medior interim communicatieadviseur voor het liefst 36 uur per week voor de periode 1 september 2021 t/m 28 februari 2022.
Contact en informatie:
Interesse in WZH? Dan nodigen wij je graag uit om te solliciteren.
Meer vragen over de functie? Bel gerust met Yvonne van Staveren, Manager Communicatie en PR via telefoonnummer 06 14 64 16 34.
De sluitingsdatum van deze vacature is 20 augustus 2021. De eerste gesprekken vinden plaats op 23 augustus. Indien je niet bent geselecteerd voor een gesprek, ontvang je uiterlijk binnen 5 werkdagen na de sluitingsdatum een reactie betreft de voortgang van jouw sollicitatie.
meer...Meer vacatures van Wzh