Inloggen - Registreer  

HR Business Partner

Moedigh - Amsterdam - 15-03-2024 Naar vacature  

Vacaturenr. 2024-00025

Ben jij dé ervaren HR professional om onze opdrachtgever, die grote ambities heeft als top werkgever én opleider in de bedrijfsgezondheid, naar een volgend niveau te brengen? Ben jij een gedreven HR-talent met lef, een scherp strategisch denkvermogen en de vaardigheid om creatieve adviezen te geven? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een HR Business Partner!

In deze rol ben je verantwoordelijk voor het (door)ontwikkelen van het beleid en het adviseren van het lijnmanagement over HR-thema’s, waaronder strategische personeelsplanning, learning & development, duurzame inzetbaarheid en employee engagement. Onze opdrachtgever zoekt iemand met uitstekende communicatievaardigheden, besluitvaardigheid, doortastendheid en integriteit.

Je verantwoordelijkheden bestaan uit:
  • Informeren, adviseren en begeleiden van managers bij diverse HR-vraagstukken in de uitvoering van het personeelsbeleid;
  • Het bepalen van strategische HR KPI’s die aansluiten bij de organisatiedoelstellingen en hier proactief uitvoering aan geven;
  • Directe samenwerking met de recruiter en marketing & communicatiespecialist op het gebied van employer branding en werving- en selectiebeleid;
  • Adviseren over performance management, functie- en talentontwikkeling en toekomst bestendig functiehuis;
  • Het signaleren en adviseren – zowel gevraagd als ongevraagd – van ontwikkelingen binnen en buiten de organisatie;
  • Het analyseren en evalueren van structuren, processen, prestaties en capaciteiten, en het doen van verbetervoorstellen;
  • Het uitvoeren van personeelsadministratie en het doorontwikkelen van een efficiënte workflow, waarbij onze opdrachtgever de ambitie heeft om de administratie voor 2024 voor de groep in één flexibel platform onder te brengen;
  • Overstijgend aan je rol bij ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen en inrichten van de HR-cyclus binnen de groep van organisaties waar onze opdrachtgever deel van uitmaakt;
  • De rol van HR-business partner heeft een zelfstandig karakter, waarbij je nauw samenwerkt met de recruiter en rapporteert aan de directeur. Je opereert op drie niveaus: op strategisch niveau om de HR-jaarplannen te formuleren, op tactisch niveau om deze te vertalen naar processen en werkwijzen en tot slot op operationeel niveau om deze processen te waarborgen en te stroomlijnen. Het doel is om bij te dragen aan een positieve bedrijfscultuur waarin leren centraal staat.
Amsterdam
Vast
32 - 40 uur
Functie-eisen
Wie ben jij?
  • Je hebt HBO/WO werk- en denkniveau, een diploma in HR, aangevuld met diverse trainingen en seminars om je vakkennis up-to-date te houden;
  • Je hebt minimaal vijf jaar ervaring als allround HR professional binnen de zakelijke dienstverlening;
  • Het is een pré als je ervaring hebt met het vormen van een groep bestaande uit meerdere labels;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Je bent communicatief zeer vaardig en beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent enthousiast, besluitvaardig, zelfverzekerd, commercieel, doortastend en integer.
Waar kom je te werken?
Deze arbodienst is dé partner op het gebied van inzetbaarheid, verzuim en preventie. Een innovatieve, ambitieuze, enthousiaste en hechte club aan mensen met diverse achtergronden werkt hier iedere dag keihard aan. Niet om de grootste te zijn, maar de beste. Er is focus op resultaat, kwaliteit, ontwikkeling en commercie, maar er wordt ook veel gelachen. Deze gedrevenheid straalt ook uit op de klanten. Dit doen zij met flair en altijd net even anders. Zo staat er een mini voor je klaar om in stijl naar de klant te rijden en hebben zij een ontmoetingsplek op kantoor om samen te werken of te ontspannen (of een fanatiek potje tafelvoetbal).

Arbeidsvoorwaarden
Je gaat werken voor een enthousiaste club met gedreven professionals die iedere dag zich willen ontwikkelen om de beste te zijn. Het is een autonome en zelfstandige rol waarbij je talenten kan inzetten. Je hebt de mogelijkheid om hybride te werken vanaf het kantoor in Amsterdam of thuis.

Verder bieden zij:
  • Een passend salaris tussen de €3600,- – €5300,- bruto per maand op basis van 40 uur, afhankelijk van kennis, kunde en ervaring;
  • Een goede pensioenregeling bij Zwitserleven, waarbij jezelf en onze opdrachtgever een deel afdraagt;
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis en 1 collectieve vrije dag.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Moedigh
Meer HR Business Partner vacatures