Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

IT Servicedeskmedewerker

Kvk - Woerden - 08-07-2021 Naar vacature  

Als KVK willen wij steeds meer digitaliseren en onze producten en diensten toegankelijker maken voor ondernemers. Het is daarom van cruciaal belang dat we vanuit de KVK zowel de medewerkers als de ondernemers maximaal ondersteunen op IT-gebied.

Vanuit de KVK Servicedesk zorgen we ervoor dat incidenten direct worden opgelost en indien dit niet mogelijk is direct worden gerouteerd naar de juiste oplosgroepen. Je krijgt hierdoor te maken met een breed scala aan producten en diensten. Denk hierbij aan werkplekondersteuning tot infrastructurele diensten en producten.

Binnen de Servicedesk werk je nauw samen met de incident- en problemmanager. Samen vormen [MdV1] jullie het regieteam waar het gaat om incidenten en de kwalitatieve afhandeling hiervan.

Wat is jouw kracht?

De KvK is bezig met een grote transformatie. We willen steeds verder digitaliseren en onze producten en diensten toegankelijker maken voor ondernemers. Tijdens deze veranderingen heb jij als IT Servicedeskmedewerker de uitdaging om de juiste service te verlenen. Staat bij jou ook klantgerichtheid op nummer 1? Dan zoeken we jou!

In het kort

Standplaats
Woerden
Werkweek
40 uur
Vakgebied
IT
Opleiding
MBO
Dienstverband
1 jaar met optie tot vast
Salaris
min. EUR 2557 - max. EUR 3333
Referentie
2021-567

Wat ga je doen?

De KvK is continu in beweging. Dagelijks werken we met elkaar om ondernemers verder te helpen met relevante informatie. Als IT Servicedeskmedewerker ondersteun je eindgebruikers op het gebied van ICT-services.

Met veel zorgvuldigheid neem je verzoeken in behandeling en verhelpt zo snel mogelijk technische en functionele storingen. Je vindt het boeiend om vanuit een operationele analyse samenhangende technische en functionele verstoringen te constateren. Als daar aanleiding toe is, zorg je voor het aanpassen van prioriteit en aard van het afhandelingstraject.

Daarnaast deel je jouw nieuwe inzichten met je collega’s. Met jouw gedrevenheid en klantgerichtheid bouw je mee aan een nieuwe KvK.

Wat neem je mee?

  • een afgeronde IT hbo-opleiding of mbo-opleiding, minimaal niveau 4;
  • Minimaal 3 jaar ervaring op[MdV1] een IT Servicedesk waarvan 1 binnen een (semi-) overheidsinstelling
  • kennis van Citrix, TOPdesk is een grote pre;
  • O365 fundamentals (verplicht te behalen binnen proeftijd of eerste jaar)
  • ITIL foundation certificering;
  • analytische vaardigheden;
  • klantgerichte eigenschappen;
  • stressbestendigheid.

Wat bieden wij jou?

Een uitdagende functie waar je je passie in kwijt kunt en dagelijks nieuwe mogelijkheden tegenkomt. Je krijgt de ruimte om eigen initiatieven te ontplooien en tot mooie resultaten te komen. En er staat een enthousiast team voor je klaar.

En dan ook nog:
  • Een fulltime functie CAO het Rijk schaal 7 en bedraagt maximaal € 3333,- per
maand afhankelijk van opleiding, kennis en werkervaring.
  • Veel mogelijkheden voor inhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling.
  • Een eindejaarsuitkering
  • Shuttel vervoerskaart
  • 35 vakantiedagen (inclusief 12 ADV-dagen op basis van fulltime inzet)
  • Goede verlof-, pensioen en ziektekostenregeling.

Waar kom je te werken?

Werken bij KVK is werken voor 1,8 miljoen ondernemers, het hart van de Nederlandse economie. Als KVK stimuleren we ondernemerschap. We laten ondernemers starten, innoveren en groeien in binnen- en buitenland. We beheren het Handelsregister en leveren informatie, diensten en producten aan ondernemers. Dit doen we zoveel mogelijk online.

We zijn een publieke, landelijke organisatie met zo'n 1600 betrokken medewerkers die oog hebben voor maatschappelijk belang. Om het beste uit onszelf te halen, werken we aan onze talenten en ontwikkelen we ons voortdurend. We dagen onszelf elke keer opnieuw uit om ondernemers in Nederland vooruit te helpen.

Solliciteren bij KVK

Solliciteer online
Oriëntatiegesprek met recruiter
Vervolggesprek met mogelijke collega's
meer...



Meer vacatures van Kvk