Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Servicedesk Facilitair
Heb jij secretariële werkervaring en kan jij al fluitend multitasken? Weet jij wat klanttevredenheid betekent en zet je net dat stapje extra? Perfect! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega voor de Servicedesk! Iemand die weet van aanpakken in een dynamische werkomgeving!
Veendam
2.187 - 3.024
Vmbo/Mbo
Front & Back office
Reageren tot 29 jun 2022
Wat ga je doen?
Vanuit onze locatie in Veendam ben jij als facilitair servicedesk medewerker hét eerste aanspreekpunt en het visitekaartje van het Facilitair Bedrijf (FB). Je draagt zorgt voor afhandeling van facilitaire klachten, wensen, informatieverzoeken en ondersteunt bij events. Samen met je collega's vormen jullie een sterk team dat elke ad hoc uitdaging weet op te lossen. Je krijgt hierin de vrijheid om mogelijkheden te signaleren ter verbetering van de klanttevredenheid en eigen werkprocessen. Kortom: een afwisselende functie waarin je je kunt ontwikkelen op het gebied van facilitaire dienstverlening.Dit ga je doen:
- Je bent verantwoordelijk voor het gehele proces van het aannemen tot en met de afwikkeling van een melding. Deze bestaan uit klachten, vragen, incidenten en wensen van onze interne klant en leveranciers
- Je draagt zorg voor de receptietaken
- Je zorgt voor het aanleveren en analyseren van managementinformatie
- Je zorgt voor de verwerking van boekingen, lunches en events
- Je onderhoudt contacten als belangrijke schakel tussen de teams van het Facilitair Bedrijf
- Je draait EHBO/BHV diensten (hiervoor volg je interne cursussen)
- Je bent de oren, ogen en handen van het Facilitair Bedrijf
Met wie werk je?
Je werkt in het team samen met 3 enthousiaste vrouwen op onze locatie in Veendam. Het FB levert ondersteuning en advies aan de totale RDW-organisatie op het gebied van huisvesting en facilitaire middelen, materialen, diensten en producten zoals catering, schoonmaak, beveiliging, vervoer en onderhoud. Daarnaast houdt het toezicht op de informatievoorziening (archivering). De dienstverlening van het FB levert een bijdrage aan het effectief en efficiënt laten verlopen van de totale dienstverlening van de RDW.Waarom past deze functie bij jou?
Je bent proactief, klantgericht en communicatief sterk. Je kan makkelijk schakelen tussen verschillende taken en denkt graag mee met de klant: is overal aan gedacht? Zijn zij niets vergeten? Jij overziet de processen.Je hebt ervaring met het werken in diverse managementsystemen en houdt het overzicht. Je hebt MBO+ denkniveau en bent op korte termijn toe aan een nieuwe uitdaging!
Wat hebben we jou te bieden?
Veel! Daar zijn we trots op en dat verdien jij ook.We hechten veel waarde aan goede arbeidsvoorwaarden en een werk-privé balans, zodat jij energiek en betrokken aan het werk kunt zijn. Wat dacht je van:
- 6 weken verlof per jaar
- introductie programma, waarbij je de hele organisatie leert kennen
- tegemoetkoming woon-werk verkeer, volledige vergoeding met OV
- vitaliteitsprogramma met leuke activiteiten en een enthousiaste groep “Jong RDW”
- veel ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden
Wij zoeken iemand voor 28 uur per week. Je krijgt een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar. Bij wederzijdse tevredenheid, is de intentie om je na dit jaar een vaste arbeidsovereenkomst te bieden.
Solliciteren bij RDW. Zo werkt het!
meer...Meer vacatures van De Rdw