Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Customer Support medewerker
Wat neem je mee en wat biedt Movability jou?
Wat neem je mee?
Een klantgerichte mentaliteit;Minimaal een HBO diploma, bij voorkeur in Office Management, Mobiliteitsbranche, Legal, Insurance, HR of Account Management;
Ervaring met Excel, inclusief het maken van draaitabellen;
Uitstekende administratieve vaardigheden met een scherp oog voor detail;
Een grote mate van zelfstandigheid, evenals de mogelijkheid om goed in teamverband te werken;
Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (een pré) en Engelse taal (wenselijk).
Wat biedt Movability jou?
Een salaris tussen de €2.400,- en €3.000,- bruto, afhankelijk van je opleiding en ervaring;27 vakantiedagen om lekker te ontspannen;
Een pensioenregeling om aan je toekomst te denken;
Een reiskostenvergoeding om je reiskosten te dekken;
Een laptop en telefoon om goed te kunnen werken;
En natuurlijk een dagelijkse lunch op kantoor, zodat je er weer vol tegenaan kunt gaan!
Taakverhouding
De functie
Om ons team te versterken, zoeken we momenteel naar een Customer Support medewerker. Ben je aan het begin van je carrière en zoek je een informele werkomgeving waarin je in een klein team werkt met veel ruimte voor initiatief en vrijheid, waarbij successen worden gedeeld? Dan zijn wij op zoek naar jou!Sollicitatieproces
Interview met HR± 1 dag
Interview met afdelingshoofd
± 3 dagen
Je krijgt een aanbod!
± 5 dagen
Movability
Bij Movability zijn we altijd beschikbaar om onze klanten te ondersteunen met hun mobiliteitsbehoeften. Daarom speelt ondersteuning een belangrijke rol bij het waarborgen van een optimale dienstverlening. Onze klanten kunnen daardoor zonder problemen gebruikmaken van hun leaseauto, fiets, mobiliteitsbudget of NS businesscard.meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Vacatures in Noord-Brabant
Meer Customer Support medewerker vacatures