Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Coördinator Ondergrondse Infrastructuur

Otar - Dordrecht - 23-09-2022 Naar vacature  

  • 1 maand geleden geplaatst
  • Applicaties zijn gesloten

Overzicht

Neem jij de verantwoordelijkheid voor de ondergrondse infrastructuur binnen onze gemeente? Maak jij met jouw kennis en/of achtergrond in verkeer en infrastructuur bij ons het verschil? Blijf jij graag ontwikkelen om voorop te lopen in het zoeken naar oplossingen? 

Dan zijn we op zoek naar jou!

Jouw werk als Coördinator Ondergrondse Infrastructuur

Als coördinator ondergrondse infrastructuur ben jij verantwoordelijk voor de vele honderden kilometers aan ondergrondse infrastructuur (kabels, leidingen en buizen) binnen onze gemeente. Begrippen als BGT, AVOI, Bodemkaart en het werken met MOOR (platform) zijn voor jou dagelijkse kost. Uiteraard rekenen wij er op dat jij kennis hebt van de snelle wereld van glasvezel. Met enthousiasme en lef zorg jij dat de overlast en de daaruit voortvloeiende maatschappelijke kosten ten gevolge van de aanleg en instandhouding van ondergrondse infrastructuur in Altena tot een minimum beperkt blijft.

Jouw verantwoordelijkheden zijn:
  • Sturing geven aan, regie voeren op en coördineren van de werken die gepaard gaan met de vergunningverlening en het toezicht op het naleven van de gemaakte afspraken bij de ondergrondse infrastructuur;
  • Invulling geven aan een goede samenwerking met netbeheerders, grondroerders en andere betrokken partijen onder andere door nauwe contacten te onderhouden met de netbeheerders en nutsbedrijven (jij bent accountmanager vanuit de gemeente Altena);
  • Het organiseren van de (half)jaarlijkse overleggen met de netwerkbeheerders en nutsbedrijven;
  • Het (on)gevraagd adviseren van collega’s over ondergrondse infrastructuur en inritten
  • Het actueel maken/houden van de AVOI, het Handboek K&L en de nadeelcompensatieregelingen;
  • Aanvullend op de werkzaamheden voor de ondergrondse infrastructuur ben jij ook belast met vergunningverlening voor inritten en de toetsing van de uitvoering daarvan (circa 20% van je tijd).
Om dit alles goed te kunnen doen, haal jij informatie van buiten naar binnen. Je werkt zeer nauw samen met je collega’s zoals adviseurs wegbeheer, groen, verkeer en riolering. Je adviseert vanuit je vakkennis op vraagstukken in de fysieke ruimte (WABO proces, vergunningen, bestemmingsplannen / omgevingswet). Voor de uitvoering van je werk zijn de goede interne en externe relaties de basis voor jouw dienstverlening.

Over jou

Wij vinden het als gemeente erg belangrijk om goed in contact te staan met onze burgers maar zeker ook met de netwerkbeheerders, nutsbedrijven en aannemers. Daarom vinden wij het belangrijk dat onze nieuwe collega beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling. Als coördinator kabels en technisch adviseur acteer je creatief op tactisch maar met name op operationeel niveau. Je haalt energie uit de samenwerking met je collega’s om tot een goed advies te komen.

  • Wij zijn op zoek naar een gedreven collega met minimaal een afgeronde HBO opleiding richting civiele techniek of gelijkwaardig;
  • Daarnaast is het wenselijk dat je minimaal 4 jaar werkervaring hebt in het vakgebied van kabels en leidingen;
  • Jij bent thuis in de wereld van ondergrondse infrastructuur (je hebt onder andere inzicht en kennis van de procedures) en je bent bereid om je hierin te blijven ontwikkelen en voorop te lopen in het zoeken naar oplossingen. MOOR kent geen geheimen voor jou;
  • Voor circa 10%-20% van de tijd ben jij ook betrokken bij vergunningverlening voor inritten. Jouw civieltechnische kennis wordt hierbij aangesproken.

Over ons

Altena is een veelzijdige en jonge gemeente op de grens van Noord-Brabant, Zuid-Holland en Gelderland. Een prachtig gebied met groen, water, innovatieve landbouw, ondernemerschap en de op één na grootste binnenvaarthaven van Nederland. We zijn een ambitieuze gemeente die zich doorontwikkelt. De vraagstukken voor het landelijke gebied zijn groot, daarom investeren we in nog meer kwaliteit en versterking van onze organisatie. De komende jaren gaan we een paar duizend woningen bouwen, de A27 verbreden, de binnenhaven uitbreiden én willen we een duurzame en natuurinclusieve gemeente zijn. Er is bij Altena veel ruimte om te leren en jezelf te ontwikkelen. We vinden het belangrijk dat jij uitdaging en waardering vindt in je werk, want jouw werk doet ertoe! Samen met onze 400 bevlogen collega’s kan jij je inzetten voor de inwoners en de ondernemers van de gemeente.

Team ruimtelijk beheer bestaat uit 32 bevlogen collega’s. Er heerst een open en prettige sfeer waarin collega’s elkaar graag verder helpen. Er is sprake van een grote inzet en betrokkenheid bij het werk en ook naar elkaar. Het team bestaat uit verschillende clusters op het gebied van groen, afval, riolering en water, mobiliteit en wegbeheer. Samen werk je samen binnen de organisatie en ook buiten de organisatie om bestuurlijke ambities en maatschappelijke opgaven als duurzaamheid, klimaatadaptatie en de vervangingsopgave naar concrete beheeropgaven om te zetten en te streven naar een zo optimaal mogelijk beheer van de buitenruimte.

Wat bieden wij jou als Coördinator Ondergrondse Infrastructuur? 

We belonen je graag voor je inzet. Want jij maakt bij ons het verschil! Wij investeren in de vitaliteit van onze medewerkers met volop ruimte voor eigen initiatief, het ontwikkelen van talenten en een optimale balans in werk en privé.

  • Een salaris van minimaal €2.865,- en maximaal €4208 ,- (schaal 9) bruto per maand bij een fulltime dienstverband (36 uur). We schalen je in op basis van opleiding en ervaring. De vacature is voor 36 uur in de week.
  • Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer.
  • Een zakelijke iPhone en een laptop.
  • 161,6 vakantie-uren bij een 36-urige werkweek. Op basis van je leeftijd krijg je extra vakantie-uren vanaf 30 jaar.
  • Een individueel keuzebudget van 17,05%. Je kan hiermee bijvoorbeeld extra vakantie-uren opnemen. Aan jou de keuze wat je met dit budget doet!
  • Nog een aantal mooie zaken, zoals een ABP-keuzepensioen, uitstekende verlofregelingen en allerlei opleidingsmogelijkheden via onze Altena Academie.
  • Een aanstelling voor de duur van een jaar, met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd bij gelijkblijvende omstandigheden.

Klinkt goed toch? 

Kom jij bij ons het verschil maken? Solliciteer dan direct! Stuur je cv, motivatie is niet verplicht, uiterlijk zondag 11 september,in via de sollicitatiebutton op deze pagina.

Voor vragen over de inhoud van de functie of het sollicitatieproces kan je contact opnemen met Hagar Soeterboek, Teammanager, via 0183- 51 67 64 of h.soeterboek@gemeentealtena.nl of met Jeroen Botman, Recruiter via 06-48425873 of j.botman@gemeentealtena.nl

Acquisitie door recruitmentbureaus en zzp’ers: we waarderen je enthousiasme en vinden het fijn dat je met ons wilt meezoeken naar de juiste kandidaat voor deze vacature. We vullen deze functie echter zelf in. In andere gevallen zal de vacature op Flexwestbrabant.nl (DAS) worden gepubliceerd.

Solliciteer voor coördinator ondergrondse infrastructuur via onderstaande knop of kijken verder naar andere
meer...



Meer vacatures van Otar