Inloggen - Registreer  

Medewerker servicedesk

Connexys - 11-06-2020 Naar vacature  

"Als we met een ICT probleem de servicedesk bellen, dan komt het goed! Dat is wat wij willen uitdragen", vertelt onze teamleider ICT en Informatievoorziening. "50% van alle meldingen wordt aan de telefoon opgelost".

Een 8,5! Dat was de waardering van onze interne klanten in ons laatste klanttevredenheidsonderzoek. Daar zijn we trots op, maar het kan natuurlijk altijd beter.

En dat willen we niet alleen voor onze klanten in het Reinier de Graaf ziekenhuis, maar ook voor het
waar wij intensief mee samenwerken.
De servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor alle ict-gerelateerde vragen en storingen in het ziekenhuis. Wij helpen medewerkers van het ziekenhuis zowel bij eenvoudige inlogproblemen maar ook bij uitval van systemen in hoogcomplexe zorgomgevingen. Daarmee is de servicedesk voor een groot gedeelte gezichtsbepalend voor de ICT-afdeling. Bij ons geldt: “wij zijn pas tevreden als de klant tevreden is!”. Geldt dat ook voor jou?

Company information

Als medewerker ICT Servicedesk neem je vragen en storingen aan en zorg je voor een goede afhandeling ervan. Op roosterbasis werk je afwisselend aan de telefoon en op locatie

Indien je de melding niet zelf kunt oplossen, schakel je een directe collega of leverancier in. Je bewaakt vervolgens de voortgang van het proces, stuurt waar nodig bij en houdt de interne klant op de hoogte

Je schrijft documentatie helder en secuur. Zo heeft je collega snel actuele informatie voorhanden
Continu verbeteren is voor jou vanzelfsprekend. Je signaleert knelpunten en komt hiervoor ook met verbetervoorstellen. Denk hierbij aan technische verbeteringen, maar bijvoorbeeld ook aan werkprocessen

Je bent bereid om bij toerbeurt bereikbaarheidsdienst te draaien.

Function description

Uitstekende communicatieve vaardigheden: je bent in staat de klant goed te woord te staan en complexe ICT-zaken begrijpelijk uit te leggen
Sterk analytisch vermogen: in een korte tijd dien je het probleem achter de melding te achterhalen
Sterke klantgerichte houding: je blijft te allen tijde klantvriendelijk en zorgt ervoor dat de interne klant zich goed geholpen voelt
Servicegerichtheid en gastvrijheid zijn voor jou vanzelfsprekend
  • Leergierig en een gedreven teamspeler.

Function Requirements

Afgeronde mbo 4 opleiding of hbo-propedeuse (IT gerelateerd)
Ervaring in soortgelijke functie, bij voorkeur op een servicedesk is een pre
Kennis van hard- en software is een pré.

Job conditions

Je verdient minimaal € 2.251 maximaal € 3.225 bruto per maand (FWG 45) bij een 36-urige werkweek
Je werkt 36 uur per week. Je werkt 4 om 5 dagen per week of eventueel 4,5 dag per week
Je start met een contract voor de duur van een jaar.
Onze intentie is om je contract daarna om te zetten in een contract voor onbepaalde tijd
  • Jouw werkplek is in
. Bij toerbeurt werk je op locatie van het LangeLand ziekenhuis
  • Je komt te werken in een
ziekenhuis. Dit betekent dat je je kunt blijven ontwikkelen. Onze Reinier Academie biedt uiteenlopende opleidingen en faciliteert bij het doen van wetenschappelijk onderzoek

  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden conform de Cao ziekenhuizen met onder meer een vaste eindejaarsuitkering en vakantiegeld van 8,33% van het bruto jaarsalaris
  • Buiten de Cao vele extra’s zoals een uitgebreid vitaliteitsprogramma met bijvoorbeeld mindfulness, bootcamp en stoelmassages. Daarnaast ook coaching, loopbaanadvies en een actieve personeelsvereniging
  • Je hebt de kans je horizon te verbreden door tijdelijk in het buitenland te werken middels het
programma
  • Een open bedrijfscultuur met maandelijkse sessies met onze directie, met veel aandacht voor eigen inbreng en innovatie
  • Gratis parkeren van jouw auto en een overdekte en afgesloten stalling voor jouw fiets
  • Bezoek onze site voor het complete overzicht van onze
(Werken & leren bij > Werken bij Reinier de Graaf > Prima arbeidsvoorwaarden)
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Connexys