Inloggen - Registreer  

Financieel Administratief Medewerk

Rotom - Maasbracht - 28-02-2023 Naar vacature  

Financieel Administratief Medewerk(st)er 32 a 40 uur per week Son of Maasbracht
Ben jij op zoek naar jouw eerste baan binnen Finance of heb jij al wat ervaring en wil je een overstap maken? Dan kunnen wij jou de volgende uitdaging bieden. Rotom is een internationale organisatie en voor ons Finance team in Nederland zoeken wij versterking in de rol van een Financieel Administratief Medewerk(st)er. Samen met jouw directe collega en de Manager Finance zorg jij ervoor dat alles geregeld wordt voor Rotom Nederland. Daarnaast kun je ingezet worden voor diverse werkzaamheden bij verschillende bedrijven binnen Rotom. Afhankelijk van jouw ambities en ervaring zijn er voldoende mogelijkheden om intern door te groeien. Wat worden jouw taken en verantwoordelijkheden?

  • Debiteurenbeheer, zoals nabellen openstaande facturen en verwerken van creditnota’s;
  • Crediteurenbeheer, onder andere het verwerken van inkoopfacturen en het signaleren van verschillen en dit samen met collega’s oplossen;
  • Ondersteunen bij de voorbereiding van controles door de accountant;
  • Maandelijkse verhuurfacturatie;
  • Afhandeling van diverse mailboxen;
  • Afhankelijk van kennis en ervaring word je verantwoordelijk voor de complete administratie en rapportage van 1 van de bedrijven binnen Rotom.
Wat vragen wij van jou?
  • Je beschikt over MBO niveau met passende werkervaring of je hebt net een HBO opleiding afgerond;
  • Je kunt overweg met Excel;
  • Je hebt goede kennis van Nederlandse taal in woord en geschrift en bent communicatief vaardig;
  • Je beschikt over basisvaardigheden Engels;
  • Je kunt goed zelfstandig werken en hebt een proactieve werkhouding;
  • Je bent woonachtig in regio Eindhoven/Son of Roermond/Maasbracht.
Wie zijn wij? Rotom is een toonaangevende internationale aanbieder van ladingdragers voor de supply chain actief in 11 Europese landen met de hoofdvestiging in Son. Onze ambitie is het faciliteren en verbeteren van de supply chain van onze klanten door de juiste inzet van ladingdragers en het bieden van duurzame services en oplossingen waaronder verhuur, pooling en packaging recovery. Dagelijks zijn 500 enthousiaste medewerkers werkzaam, de groepsomzet is meer dan € 200 MLN per jaar. Onze kernwaarden zijn: kwaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en oplossingsgericht denken.

Wat bieden wij?
  • Een salaris afgestemd op de kennis en kunde die jij meebrengt;
  • 25 vakantiedagen (bij fulltime dienstverband);
  • Een laptop van de zaak;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Een platte organisatie waarin een idee van vandaag morgen uitgevoerd wordt;
  • Afhankelijk van jouw ambities mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien binnen ons bedrijf;
  • Een oplossingsgerichte organisatie met een no-nonsense, laagdrempelige bedrijfscultuur. Heb je interesse om ons team te versterken? Stuur dan jouw korte motivatie en CV naar Eline van der Linden per email hrm@rotom.eu. Of neem voor meer informatie contact op via telefoonnummer 0499 491012/ 06-15428227.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Rotom
Meer Financieel Administratief Medewerk vacatures