Inloggen - Registreer  

Customer Success Manager

Hoplr - 26-04-2022 Naar vacature  

Hoplr is een award-winning platform voor community engagement. Het is een privaat sociaal netwerk voor de buurt waar inwoners samenkomen voor sociaal contact, ondersteuning en het opzetten van lokale initiatieven. Tegelijkertijd bieden we de gemeenten inzicht in wijkbehoeftes en stellen we ze in staat om wijkgericht te communiceren en co-creatie te bevorderen.

Dit is een mooie kans voor iemand die een commerciële carrière wil uitbouwen in een snelgroeiend software-as-a-service (SaaS) bedrijf en met ons wil meegroeien.

Als Customer Success Manager bij Hoplr speel je een cruciale rol in het succes en de tevredenheid van onze klanten. Je bent verantwoordelijk voor de implementatie van Hoplr bij onze klanten, steden over de hele wereld, en voor het opbouwen en onderhouden van sterke, langdurige klantrelaties. Je doel is om de behoeften van onze klanten te begrijpen, strategische te begeleiden en ervoor te zorgen dat ze maximaal profiteren van onze producten en diensten.

Je bent verder ook gepassioneerd over alles wat met gemeenschaps- en burgerbetrokkenheid te maken heeft. Je bent een filantroop die voldoening haalt uit het helpen van mensen en het creëren van een betere levenskwaliteit.

Wat zal je doen?

Klantonboarding:

Begeleid klanten door het onboardingsproces en zorg voor een vlotte en succesvolle lancering van onze producten of diensten.

Account Management:

Ontwikkel en onderhoud sterke relaties met klanten en wees een ambassadeur binnen het bedrijf.

Productkennis:

Word een expert van onze producten en diensten en adviseer onze klanten op basis van hun specifieke behoeften.

Proactieve Communicatie:

Neem regelmatig contact op om de klanttevredenheid te monitoren, hulp aan te bieden en updates te geven over nieuwe functies of aanbiedingen.

Probleemoplossing:

Pak klantenvragen en problemen direct op en werk samen met interne teams om een snelle oplossing te garanderen.

Retentie en groei:

Begrijp de behoeften van de klant en identificeer mogelijkheden voor upselling of cross-selling van aanvullende producten of diensten, wat bijdraagt aan de groei en tevredenheid van de klant.

Klantenfeedback:

Verzamel feedback en inzichten van klanten om de toekomst van onze producten en diensten vorm te geven.

Data-analyse:

Analyseer data van klanten en gebruikerspatronen om trends te identificeren en potentiële problemen proactief aan te pakken.

Verleningen:

Beheer contractverlengingen en zorg voor een hoge klantretentie.

Wat we zoeken?

Bewezen ervaring in een customer success, account management, of vergelijkbare functie.
Vloeiend in het Frans (moedertaal / niveau C). Goede beheersing van het Nederlands (niveau B).
Uitzonderlijke interpersoonlijke en communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, met het vermogen om sterke relaties op te bouwen.
Sterke probleemoplossende vaardigheden en een klantgerichte mindset.
Oog voor detail met uitstekende organisatorische en time management skills.
In staat om zelfstandig te werken en initiatief te nemen.
Kennis van Hoplr en de waarde die het biedt aan lokale gemeenschappen.
Ervaring met CRM-software en productivity tools.

Wat bieden wij?

Ervaring met CRM-software en productivity tools.
Uitgebreid zorgpakket en voordelen.
Kansen voor professionele ontwikkeling en groei.
Een dynamische en inspirerende werkomgeving bij een groeiend en innovatief bedrijf.
Bedrijfsevenementen en teambuilding activiteiten.
Een goed bereikbaar kantoor in de buurt van Gent of Brussel.
Jouw werk heeft invloed op een gemeenschap van meer dan 1.000.000 Hoplr-leden en meer dan 250 klanten…
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Hoplr