Inloggen - Registreer  

Directiesecretaresse (M/V/X)

Horeca-job - Amsterdam - 03-04-2024 Naar vacature  

Are you ready to live the Legend as Directiesecretaresse? (M/V/X)

Ben jij een organisatorisch talent met een hart voor gastvrijheid? Heb jij ervaring in het ondersteunen van directieleden en ben je klaar voor een uitdagende rol bij een gerenommeerd 5-sterren hotel? Dan is deze functie iets voor jou!

Wat ga je doen in deze functie?

Als directiesecretaresse ondersteun je zowel de General Manager en Hotel Manager. Je bent verantwoordelijk voor de standaard secretariële taken, waaronder het plannen en notuleren van diverse ontmoetingen en vergaderingen.

Daarnaast behoren de volgende taken tot jouw takenpakket:
  • Het maken van presentaties en terugkerende standaardrapportages in Excel en PowerPoint
  • Het monitoren van en reageren op commentaar op sociale media, waarbij je zorgt voor een professionele en gastvrije benadering
  • Het verwelkomen van gasten voor onze directie waarbij je ervoor zorgt dat zij thuis en gezien voelen
  • Het (mede) organiseren van de kunsttentoonstellingen in het hotel
  • Het (mede) organiseren en faciliteren van verschillende activiteiten en bijeenkomsten voor buurtbewoners, medewerkers en andere stakeholders, waarbij je de ruimte hebt voor eigen initiatief en creativiteit.
  • Alle gelegenheid om je rol binnen het hotel verder vorm te geven. Dit kan bijvoorbeeld bij de ondersteuning van het Guest Relations team, het marketing-team, HR-team of de medewerkerscommissies op het gebied van CSR of welzijn.

Wat bieden wij jou?

  • Salarisschaal 7 volgens Horeca CAO.
  • Reiskostenvergoeding vanaf 5 km enkele reis woon-werkverkeer.
  • 25 vakantiedagen per jaar gebaseerd op een fulltime contract.
  • Persoonlijke bonusregeling.
  • Tot 50% korting op een selectie van restaurants in Amsterdam.
  • Wereldwijde korting bij Accor hotels.
  • Een gemotiveerd team met fijne collega’s; score medewerkerstevredenheid van 8.1.
  • Een duurzame omgeving met het hoogste Green Key-certificaat en Earth Check Silver-certificaat.
  • Een toegewijd 'Be Balanced' team voor een gezonde balans tussen werk en privé.
  • Werknemerskorting bij Health Club Jordaan.
  • Na een afgeronde trainingsperiode mag je 'Be The Guest' zijn en onze legendarische service zelf ervaren in ons hotel met een overnachting, gratis diner en ontbijt met een plus één!

Om in aanmerking te komen voor deze functie, vragen wij het volgende:

  • Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen de Hospitality branche.
  • Heb je nog geen secretariële ervaring, maar ben je administratief sterk, dan is dit een hele leuke startpositie voor een afgestudeerde hoge hotelschool student.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
  • Ervaring met MS Office (Outlook, Excel, PowerPoint) en affiniteit voor andere relevante softwareprogramma’s.
  • Omdat al onze activiteiten plaatsvinden in ons prachtige hotel is thuiswerken beperkt mogelijk.
  • Een stevig, gastvrij karakter dat overeind blijft in een hectische omgeving.
  • Een praktische probleemoplosser maar ook iemand die kan genieten van de glamour van ons hotel.
Ben je geïnteresseerd en wil je solliciteren? Dan ontvangen wij graag jouw motivatie en cv. We kijken uit naar je reactie!

Heb jij interesse in deze functie?

Dan ontvangen wij graag je motivatie met CV! Je kunt reageren via ons Sollicitatieformulier.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Meer weten?

Gillian Fletcher, Senior Recruiter, vertelt je alles wat je wil weten.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Horeca-job