Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Contactpersoon
Klantenservice Medewerker Zweeds
»
»
Klantenservice Medewerker Zweeds
Zitten service en oplossingsgerichtheid bij jou in het bloed? Bezit jij het talent om
bij elke
klant een glimlach op het gezicht te toveren?
Werk
jij uitstekend zelfstandig en passen flexibele werktijden prima in jouw leven? Dan is deze verantwoordelijke functie precies wat jij zoekt!
Wij zoeken voor een aantal projecten binnen VANAD Engage naar een Klantexpert die zowel de Zweedse, als de Nederlandse taal goed beheerst.
Wat jij doet
VANAD Engage is voor een
van onze prominente labels
op zoek naar
K
lantenservice
medewerkers. In de functie van
K
lantenservice
medewerker krijg je te maken met
diverse
klantvragen met betrekking tot
bestellingen,
facturen,
het abonnement,
betalingen en overige vraagstukken.
Het leuke is dat je niet alleen het klantcontact doet maar ook als administratief medewerker aan de slag gaat.
Wat staat jou te wachten?
Inbound
serviceproject
via
telefonie
, chat
en email;
Multitasking tussen verschillende systemen;
Informeren
, adviseren en helpen van klanten met uiteenlopende
vragen
;
Werktijden maandag t/m zaterdag van 07:00 uur tot 22:00 uur. Op zondag van 09:00-18:00;
Een leerzame training van 4 weken fulltime.
Wat bieden wij?
Een 7 maanden contract met 1 maand proeftijd uiteraard met zicht op een onbepaalde tijd contract;
Je krijgt vaste uren op jouw contract, dus sowieso garantie van werk;
Uiteraard werk je niet voor niks! Je krijgt een marktconform salaris +
8 % vakantiegeld
VANAD Group biedt meer dan 130 online trainingen aan via
GoodHabitz
. Voor iedereen gratis toegankelijk!
Je bent baas over je eigen uren. Flexibele uren op basis van je beschikbaarheid
Recht op reiskostenvergoeding vanaf 10km
Als je thuis aan de slag gaat dan heb je ook recht op een thuiswerkvergoeding
Doorgroeimogelijkheden zijn er zeker. Wist jij dat een groot deel van onze teamleiders zijn begonnen als klantenservicemedewerker?
Ook heb je recht op vakantie geld! Dit krijg je elk jaar eind mei netjes uitbetaald
Meld jij je niet ziek? Dan heb je recht op extra vakantiedagen!
En overuren krijg je elk kwartaal uitbetaald
Wat wij vragen
Minimaal 24 uur per week beschikbaar (je kunt zowel fulltime als parttime werken);
MBO+ niveau;
Minimaal 2 avonden per week beschikbaar en om de week op zaterdag;
Klantenservice ervaring in een callcenter omgeving is vereist;
Ervaring als administratief medewerker;
Moeiteloos
kunnen
schakelen tussen meerdere systemen.
Wie zijn wij?
VANAD Engage is een facilitair engagementcenter en onderdeel van VANAD Group. Wij geloven in werknemerstevredenheid en persoonlijke ontwikkeling. De klant staat centraal, maar de ontwikkeling van onze medewerker eveneens. We werken vanuit ons hoofdkantoor in Capelle a/d IJssel.
meer...
Meer vacatures van Vanad Engage