Inloggen - Registreer  

Financieel Administratief medewerker

Start People - Amsterdam - 05-04-2024 Naar vacature  

Tijdelijke Vacature: Financieel Medewerker gezocht bij Cluster Financiële Administratie DGPenV in Den Haag!
Wil jij jouw financiële expertise inzetten bij een maatschappelijk relevante organisatie?
Solliciteer nu en word onderdeel van ons dynamische team!
Wij zijn op zoek naar een tijdelijke financieel medewerker die ons team bij het Cluster Financiële Administratie van het Directoraat-generaal Politie en Veiligheidsregio’s (DGPenV) komt versterken. Het gaat om een functie ter vervanging van een vertrekkende medewerker, waarbij extra capaciteit nodig is vanaf 1 mei tot eind augustus 2024, met mogelijke verlenging afhankelijk van de opvulling van de ontstane vacature.

Het Cluster Financiële Administratie (FA) speelt een cruciale rol in het beheersen van de inkoopfunctie en het genereren van stuur- en verantwoordingsinformatie voor het Directoraat-generaal Politie en Veiligheidsregio’s. Als financieel medewerker binnen dit cluster werk je nauw samen met collega's, de Business Controller en overige medewerkers van DGPenV. Je rapporteert hierbij aan de Programmamanager EBF.

Verantwoordelijkheden en taken:
  • Verzamelen, registreren, verwerken en controleren van financiële gegevens.
  • Signaleren van verbeterpunten en problemen, fungeren als eerste aanspreekpunt voor werkinhoudelijke vragen.
  • Ondersteunen van medewerkers bij het oplossen van werkinhoudelijke problemen.
  • Bijdragen aan plannings-, voortgangs- en verantwoordingsrapportages door voorbereiding van rapportages en inhoudelijke ondersteuning van de dg-controller en businesscontrollers.
  • Deelnemen aan gebruiker overleggen en leveren van inhoudelijke bijdragen aan de ontwikkeling van bedrijfsvoeringproducten, -diensten en –processen.
  • Onderhouden van contacten met diverse stakeholders, waaronder de dg controller, businesscontrollers, interne medewerkers, afdelingsmanagers, medewerkers van Inkoop, - Procesondersteuning, Centrale Financiële Administratie en Directie Financieel-Economische Zaken.

Wat we je bieden

  • Een werkweek van 36 uur (fulltime);
  • Een bruto uurloon tussen de €20,30-€28,47 inschaling is op basis van jouw aantal jaren werkervaring;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,3% die gelijk bij je loonbetaling wordt uitgekeerd;
  • Een bepaalde tijd contract t/m eind augustus 2024 o.b.v. detacheren, welke verlengd kan worden indien deze behoefte er is;
  • J&V hanteert de volgende reiskostenvergoeding: lage vergoeding €0,07 cent óf hoge vergoeding €0,20 cent per kilometer (afhankelijk van jouw vervoersmiddel en bereikbaarheid van de werklocatie vanaf jouw woning) excl. parkeerkosten. OV-kosten 100% vergoeding o.b.v. 2e klasse;
  • Persoonlijke begeleiding door ervaren en enthousiaste recruiters & HR-Consultants;
  • Een opbouw van vakantiedagen bij een fulltime dienstverband van 10,87%;
  • Een bijdrage aan jouw persoonlijke ontwikkeling d.m.v. trainingen via de online RGF Academy;

Functie-eisen

  • Minimaal MBO-niveau in een financiële richting.
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Ervaring met Microsoft Office applicaties, met name Excel.
  • Analytisch vermogen, nauwkeurigheid en communicatieve vaardigheden.

Over het bedrijf

Welkom bij het Cluster Financiële Administratie van het Directoraat-generaal Politie en Veiligheidsregio’s (DGPenV)! Als een essentieel onderdeel van onze organisatie zijn wij verantwoordelijk voor het beheersen van de inkoopfunctie en het genereren van cruciale stuur- en verantwoordingsinformatie. Ons cluster draagt bij aan de organisatiedoelstellingen door zorgvuldige financiële administratie en nauwe samenwerking met interne en externe stakeholders. Met ons streven naar efficiëntie en nauwkeurigheid spelen we een sleutelrol in het ondersteunen van het beleid en de activiteiten van DGPenV.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Start People