Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Projectmedewerker Product Implementatie

Snel - Zaltbommel - 17-10-2021 Naar vacature  

Het label SUAS van Schouten & Nelissen is per direct op zoek naar een enthousiaste:

Projectmedewerker Product Implementatie!


Over ons:
Schouten & Nelissen is een succesvol internationaal bedrijf in het ontwikkelen en opleiden van mensen, teams en organisaties, om zo relevant en in beweging te blijven. Schouten & Nelissen is toonaangevend op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en professionele groei. Er wordt gewerkt met verschillende gespecialiseerde labels: Schouten Global, Schouten & Nelissen University of Applied Sciences, Realise, New Heroes, Thema, Archipel en Someone. Samen met onze klanten zorgen onze medewerkers ervoor dat mensen het verschil kunnen maken voor hun organisatie.

Voor onze afdeling
Business Applications
zoeken wij een enthousiaste
Projectmedewerker Product Implementatie (32-40 uur)
. Heb jij affiniteit met systemen, vind je het leuk je in processen te verdiepen, ben je nauwkeurig, communicatief sterk en wil je graag nieuwe dingen leren? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat doet de afdeling Business Applications?
Met een leuk en ervaren team zorgen wij voor het beheer van ons productenaanbod op de systemen. Daarnaast verzorgen we het operationeel en functioneel beheer van onze systemen. We zorgen dat alle processen goed ondersteund worden met de verschillende applicaties, stamdata beheer, functionele inrichtingen, verhelpen van storingen en we voeren optimalisaties door. Want continue blijven verbeteren vinden we belangrijk!

Wat zijn je taken en verantwoordelijkheden?
  • Het onderhouden van bestaande en aanmaken van nieuwe product data op diverse applicaties; Dynamics NAV/Business Central, MijnSN de leeromgeving en de Commerciële Producten Databases waardoor onze producten goed op de website staan
  • Afstemmen met en het controleren van de door de learning & development specialist aangeleverde trainingsstamdata en draaiboeken op juistheid / consistentie
  • Beantwoorden van gebruikersvragen
  • Controle van systeem/ interface logging
  • Afstemmen van storingen / optimalisaties met functioneel / technisch beheerders
  • Aandragen van verbeteringsvoorstellen
Hoe ziet jouw dag eruit?
‘s Ochtends start je de dag met een lekkere bak koffie of thee. Om 9 uur stand-up met het team, waarin we kort afstemmen over prio’s, welke dingen goed gaan en waar een hulpvraag is. Om 10 uur heb je een afspraak met een collega van Learning & Development, er komt een nieuwe Leiderschapstraining aan, jullie bespreken de productspecificaties om de training goed op de systemen te kunnen inrichten. Na de afspraak ga je met de input aan de slag.

Tijd voor een lekkere lunch in ons Grand Café, even gezellig met collega’s bijpraten en daarna misschien een rondje wandelen. ’s Middags focus je een uur op de team mailbox, het is jouw beurt om deze bij te houden, je beantwoordt vragen van collega’s veelal over de producten. Daarna werk je verder aan jouw punten voor deze week.

Wie zoeken wij?
Je bent accuraat, kritisch, en oplossingsgericht. Je houdt overzicht en kan goed vanuit klantgerichtheid prioriteiten bepalen. Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent een team-player. Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal en bent 32-40 uur beschikbaar. Uiteraard vind je het leuk om met IT systemen te werken en heb je goede kennis van Excel. Ervaring met Microsoft Dynamics Navision / Business Central is een pre.

Heb jij minimaal een MBO-4 diploma, één tot drie jaar relevante werkervaring en ben je toe aan een tweede stap in je carrière, of ben jij een starter met net een HBO diploma op zak nodigen? Dan nodigen we je van harte uit te reageren. Ervaring als Key user en ervaring met het doorvertalen van processen naar de systemen is een pre.

Geïnteresseerd?
Krijg jij energie van de vacature en kun jij je helemaal vinden in de functie?
Dan zijn wij op zoek naar jou! Solliciteer door jouw motivatie en C.V. te sturen naar
meer...



Meer vacatures van Snel